Kultom Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tottenham viste at de fortsatt kan spille fotball i går, så om de skulle finne på å vinne sine tre gjenstående kamper så er det ikke noe Chelsea kan gjøre i PL. Vel, det i kombinasjon med at Blackburn viste at de virkelig ikke er interessert i å spille i Premier League lenger da. Hadde jeg ikke vært fattigfant om dagen så hadde jeg satt en liten sum penger på at vi Tottenham avgir poeng, men det trur jeg dessverre også Chelsea kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Selv om vi slår både Newcastle og Liverpool er vi vel fortsatt avhengige av at Tottenham taper poeng, er vi ikke? Du studerer på en ganske god skole? Dette burde du klare å regne ut Jeg ga opp matematikken for et par år siden, studerer juss nå. Vi regner ikke, vi utøver skjønn;) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Mhmmmm.... Eg forstår! Kondollere! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Spennende med Marko, håper han får vært med i Tyskland sin tropp slik at vi får titta litt på fyren. Men var dette RDM sitt valg? Hvis ja, så tyder det på at han får bli. Vi trenger ikke Higuain for 35mill+ når vi har Torres, Lukaku og Sturridge. Vi trenger vinger. Hva med HULK, har drømt om denne spilleren lenge..? Men blir for dyrt, faan ass.. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Hvor mye var det det kosta å oppløse kontrakten til Hulk hos Porto? 70mill Pund? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 De har innsett at det ikke kommer til og skje og tror Hulk har sagt at han vil dra. Kommer til å gå for rundt 35. Marko var forresten et klubbkjøp. RDM sa at han av og til anbefaler spillere, men det er klubben som bestemmer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Deilig at United ikke taklet presset. Nå burde City ta Newcastle. Det samme burde vi samtidig som at vi kan toppe laget med friske spillere til finalen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Chelsea FC @chelseafc Reply Retweet Favorite · Open RDM confirms both Gary Cahill and David Luiz will again be missing tomorrow night, they are our only injury concerns at present. #CFC (SL) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Om vi så skulle spille uavgjort mot Newcastle så kan vi ta dem igjen ved at de blir slått av City. Tottenham derimot er det værre med. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er Tottenham jeg er redd for... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er jeg og. Men slapp av. Satt litt penger på Tottenham og Arsenal og jeg vinner veldig sjeldent. Looking good. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Trenger vi kamptråd for denne eller tar vi det bare her? Hvordan blir dagens lagoppstilling? Ivanovic er heldigvis tilbake ihvertfall. Vil laget være preget av finalen på lørdag tror dere? Bosingwa - Ivanovic - Terry - Cole Essien/Mikel - Lampard/Meireles Tipper det blir noe sånt bak. Blir vel Torres igjen også Drogba på Wembley. Endret 2. mai 2012 av Aleks Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Fiks en kamptråd. Noen Chelsea- og noen Newcastle-supportere her, så da er jo det ganske greit. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kampen i dag er den viktige, så kan vi helle sjanse med B-laget i finalen mot Liverpool. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1432586 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Pedro Pinto @pedrocnn Portuguese press reporting Andre Villas Boas will be Roma's next manager. He will replace Luis Enrique in the summer. Håper han gjør det bra der. Savner feiringene hans enda. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan vi bruke unnskyldningen at vi har viktigere kamper i ventet å ikke bruker opp spillere? Men er det sånn viss vi vinner CL så får vi plass neste år? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vinneren av CL får plass, på bekostning av fjerdeplassen i hjemlig liga. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det hadde smakt om det er måten vi kvalifiserer oss til neste sesong. Sånn sett under ett har vi ikke fortjent det. Mye ble ødelagt i starten av sesongen og i julen med elendig spill etc. Det er først etter AVB sin avgang at vi har hevet oss Selvfølgelig, vinner vi CL har vi på en måte fortjent det - men på en annen så kan det sies å være ufortjent at et annet lag skal lide for det. Men jeg ser på CL gull som en fjerndrøm - ihvertfall med laget vi har nå. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Herre det var nok en dårlig kamp. Tottenham-kampen om igjen. Trenger fart og kreativitet og selvtillit. Forhåpentligvis er det på plass til neste år, er litt i tvil om Marin er det som skal til for å få oss på topp ala Robben... Blir spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå