Snurreleif Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg impliserer at etter en meget god kamp så kan man gå på en smell, men så kan man vel si at Chelsea har hatt sin formdupp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Da henger jeg med. Ja, selvfølgelig kan det gå nedover og svikte totalt, men jeg håper og tror vi klarer å holde oss stabile. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Deilig med 3 mål på Torres og en veldig fin feiring av Terry. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Arsenal uavgjort mot WBA og vi tar tredjeplassen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Også herlig at vi lot sam få spille. Pluss i boka for rdm. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Arsenal uavgjort mot WBA og vi tar tredjeplassen Må fremdeles vinne mot både Pool og Newcastle, noe dere ikke gjør. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Chelsea kommer til å gruse Newcastle (7-2) og vinne greit mot liverpool (2-0). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg impliserer at etter en meget god kamp så kan man gå på en smell, Smellen kommer 5.mai og 8.mai. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Chelsea kommer til il å gruse Newcastle (7-2) og vinne greit mot liverpool (2-0). Noe forbanna dritt at dere tapte 4-0 mot Wigan Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Dette føltes godt med tanke på skitkampen vi hadde mot QPR i høst. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Deilig med seier nå! Perfekt tidspunkt at Torres skal begynne å finne tilbake til gamle former nå! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Morro å se Roman smile, morro å se Terry skåre, MORRO å se Torres skåre hatrick Vinne mot Newcastle så ser dette veldig lovende ut Ang Marko Marin så syns jeg det er et spennende kjøp, han har fart og teknikk tror han og Mata kan finne på mye bra sammen. Tillegg kommer jo De Bruyne, vet ikke så altfor mye om han heller. Men, at vi sender Lukaku andre vei? Drogba er jo 34 år nå, og dette er trolig hans siste sesong i Chelsea, hadde ikke vært greit å ha Lukaku backup for Torres? Betyr dette at vi kommer til å kjøpe inn en ny spiss? Sturridge som midtspiss? Drogba en sesong til? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det med Lukaku var vel kun et rykte som nå er langt på vei avkreftet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Trenger vi å gjøre noen storhandel til sommeren? Nå har vi Marko og Kevin. Selv om de ikke fungerer så bra som forventet så har vi grei dekning i Lampard, Ramires, Kalou, og Sturridge. Synes også vi skal ta sjansen på Lukaku og Torres, hvis noen av de ikke fungerer kan det fikses opp i Januarvinduet. Litt sjansespill, men vi burde være rolige på overgangsmarkedet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Nei, jeg syntes ikke vi har noe stort behov for det, men flere spillere trengs. Men Kalou har vel langt på vei sagt at han ikke blir å finne i Chelsea neste sesong da han vel ikke har signert noe ny kontrakt. Jeg trur som du sier at de to viktigste "nye" spillerne for oss neste år er allerede handlet inn. Og vi må vel tru at Bertrand har fått bevist at han i det minste kan fylle inn for Ashley i de kampene vi ikke har de aller største utfordringene fra motstanderen på høyre side. Holder Ferreira ett år til? Om ikke så er det vel greit å se etter en som kan spille høyreback eller midtstopper akkurat som rumpemannen Ivanovic. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Selv om vi slår både Newcastle og Liverpool er vi vel fortsatt avhengige av at Tottenham taper poeng, er vi ikke? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Selv om vi slår både Newcastle og Liverpool er vi vel fortsatt avhengige av at Tottenham taper poeng, er vi ikke? Du studerer på en ganske god skole? Dette burde du klare å regne ut 3 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Både Newcastle og Tottenham er foran oss med et poeng, slår vi Newcastle og Tottenham avgir poeng mot Bolton eller Aston Villa som begge er på bortekamper, så er dt vi som er på 4plassen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Og pool. Må slå dem også. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Tottenham viste at de fortsatt kan spille fotball i går, så om de skulle finne på å vinne sine tre gjenstående kamper så er det ikke noe Chelsea kan gjøre i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå