Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morro å se Roman smile, morro å se Terry skåre, MORRO å se Torres skåre hatrick :)

 

Vinne mot Newcastle så ser dette veldig lovende ut :)

 

Ang Marko Marin så syns jeg det er et spennende kjøp, han har fart og teknikk tror han og Mata kan finne på mye bra sammen. Tillegg kommer jo De Bruyne, vet ikke så altfor mye om han heller.

 

Men, at vi sender Lukaku andre vei? Drogba er jo 34 år nå, og dette er trolig hans siste sesong i Chelsea, hadde ikke vært greit å ha Lukaku backup for Torres? Betyr dette at vi kommer til å kjøpe inn en ny spiss? Sturridge som midtspiss? Drogba en sesong til?

Lenke til kommentar

Trenger vi å gjøre noen storhandel til sommeren? Nå har vi Marko og Kevin. Selv om de ikke fungerer så bra som forventet så har vi grei dekning i Lampard, Ramires, Kalou, og Sturridge. Synes også vi skal ta sjansen på Lukaku og Torres, hvis noen av de ikke fungerer kan det fikses opp i Januarvinduet. Litt sjansespill, men vi burde være rolige på overgangsmarkedet.

Lenke til kommentar

Nei, jeg syntes ikke vi har noe stort behov for det, men flere spillere trengs. Men Kalou har vel langt på vei sagt at han ikke blir å finne i Chelsea neste sesong da han vel ikke har signert noe ny kontrakt. Jeg trur som du sier at de to viktigste "nye" spillerne for oss neste år er allerede handlet inn. Og vi må vel tru at Bertrand har fått bevist at han i det minste kan fylle inn for Ashley i de kampene vi ikke har de aller største utfordringene fra motstanderen på høyre side.

 

Holder Ferreira ett år til? Om ikke så er det vel greit å se etter en som kan spille høyreback eller midtstopper akkurat som rumpemannen Ivanovic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...