Babyloner Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Bænkers at Ivanovic var klar over det, han glemte det nok bare i gledesrusen etter kampen. Kan ikke tro noe annet. Han sa også på et intervju dagen etter at han ikke visste det. Syns det er rart, han burde jo blitt informert. Meireles så man visste det, han trygla og ba når dommern var på vei ned i lomma... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Merkelig, skulle da virkelig tro at dette her var noe Chelsea var klar over. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ryktes at Guardiola som vi har blitt linket til tidligere vil gå av som Barcelona-trener. Hva mener folket her inne om hvilken manager vi burde ansette? Beholde Di Matteo? Han har gjort det bra i den siste tiden, selv om jeg ikke er så fan av 4-2-3-1 formasjonen. I tillegg så spørs det hvor god han er over tid, med tanke på kjøp og salg av spillere osv. Ryktene sier også at Guardiola skal ta et friår. Kan ikke tenke meg at han ville vært villig til å jobbe under Roman heller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jepp. Tror ikke Pep tar en ny jobb før evt '13 hvis han går av i Barcelona. Sier han er sliten og vil ta fri. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Selv om RdM har tatt grep og gjort noe har han også - tydeligvis - latt spillergruppen og den eldre garde involvere seg mer. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Trur vi burde bare være fornøyd med en 2 plass i Cl iår, når vi er såpass svekket i troppen. 2 forsvarere(4 vis ikke Cahill eller Luiz er ordentlige til finalen) + Ramires og Meireles... Ser ikke helt lovende ut dette her. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Fornøyd med andreplass? Jeg var fornøyd med vår prestasjon da vi slo Napoli. Alt etterpå har vært en bonus! 2 Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvordan tror dere en lag oppstilling vil se ut i finalen? Bayern regner jeg med blir: Rafinha-Boateng-Tymoshchuk-Lahm Schweinsteiger-Kroos Robben Müller Ribery Gomez. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Hah, det kan godt sies. Men nå som vi har kommet så langt trur jeg vi burde takke oss med en 2. plass. Viss vi ikke gjør noe helt magisk å vinner dette :o Som ingen hadde noen tro på mot Napoli eller Barcelona. Vis Cahill og Luiz blir friske kan det kanskje bli sånn: 4-4-2 Cech Bosingwa - Cahill - Luiz - A.Cole Mata - Essien - Lampard - Mikel Torres - Drogba?? (a) Håper værtfall på det, en meget svekket Chelsea tropp thou :/ Endret 26. april 2012 av Fillofanten Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 ja. er ganske lettet over at Ivanovic og Terry står over, da bayern er suspekt på dødballer. Men tapet av Gustavo og Badstuber, var høyst ubeleilig. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Du er Bayern tilhenger om jeg tør spørre? Eller kan egentlig se for meg Bertrand isteden for Bosingwa, men trur nok ikke dette skjer... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ja. Har vært mest "aktiv" på arsenal delen, på dette forumet, men det var mest fordi jeg ikke hadde noe bayern forum å henge på, men fant et for et par år siden, så er der jeg holder til for det meste. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Haha Trur nok Bayern tar det lengste strået i denne kampen dessverre :/ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Haha Trur nok Bayern tar det lengste strået i denne kampen dessverre :/ Ikke sjanse i havet for at Bayern vinner CL i år. Det ville jo si at Chelsea ikke vant, og det vet vi jo de gjør så logisk nok så vinner ikke Bayern Champions League enkelt og greit. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Eller kan egentlig se for meg Bertrand isteden for Bosingwa, men trur nok ikke dette skjer... Bertrand i en CL-finale? Er du gal, mann? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Bertrand har ikke noe i en CL-finale å gjøre, nei, ikke med mindre begge midtstopperne er skadet og vi ikke har noe valg. Han kan derimot være god å ha i serie- og muligens FA-kampen i tiden fremover. Bosingwa har vist at han er kompetent i begge Barcelona-kampene. Uten Ramires må Chelsea starte med Torres for å ha noe som ligner på kreativitet og ferdigheter på midtbanen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har Torres spilt noe særlig midtbane tidligere i Liverpool/Atletico? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Når jeg sier at han skal spille midtbane mener jeg ikke nødvendigvis at han faktisk skal ha en offisiell midtbaneposisjon, men at han skal være en spiss som er med mer tilbake og delvis spiller ving slik vi har sett han gjøre tidligere i sesongen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Enig med Heatsink, men RDM har jo aldri starta med de to her på topp. Tror dt blir no slikt: Cech Bosingwa Luiz-Cahill-Cole Lampard-Mikel-Essien Mata-Drogba-Kalo Han har jo brukt Kalou ganske ofte nå, så ser ik bortifra at han blir brukt i finalen å. Selvom jeg sku ønske Torres hadde den plassen istedet. Hvis Luiz eller Cahill er fortsatt skada så blir nok Essien brukt som midtstopper, og kanskje Romeu må inn? Er begge skada så begynner å gråte Edit: Så jævla dritt at Ramires og Terry ikke får spilt denne kampen.. Endret 27. april 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Er vi alle enige om at det må bli Bos-Luiz-Cahill-Cole dersom både Luiz og Cahill er friske? Er det noen som har hørt noe om dem forresten? Endret 27. april 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå