Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Bænkers at Ivanovic var klar over det, han glemte det nok bare i gledesrusen etter kampen. Kan ikke tro noe annet.

Han sa også på et intervju dagen etter at han ikke visste det. Syns det er rart, han burde jo blitt informert. Meireles så man visste det, han trygla og ba når dommern var på vei ned i lomma...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryktes at Guardiola som vi har blitt linket til tidligere vil gå av som Barcelona-trener. Hva mener folket her inne om hvilken manager vi burde ansette? Beholde Di Matteo? Han har gjort det bra i den siste tiden, selv om jeg ikke er så fan av 4-2-3-1 formasjonen. I tillegg så spørs det hvor god han er over tid, med tanke på kjøp og salg av spillere osv.

Ryktene sier også at Guardiola skal ta et friår. Kan ikke tenke meg at han ville vært villig til å jobbe under Roman heller.
Lenke til kommentar

Hah, det kan godt sies. Men nå som vi har kommet så langt trur jeg vi burde takke oss med en 2. plass. Viss vi ikke gjør noe helt magisk å vinner dette :o Som ingen hadde noen tro på mot Napoli eller Barcelona.

Vis Cahill og Luiz blir friske kan det kanskje bli sånn:

4-4-2

Cech

Bosingwa - Cahill - Luiz - A.Cole

Mata - Essien - Lampard - Mikel

Torres - Drogba?? (a)

Håper værtfall på det, en meget svekket Chelsea tropp thou :/

Endret av Fillofanten
Lenke til kommentar

Haha :) Trur nok Bayern tar det lengste strået i denne kampen dessverre :/

Ikke sjanse i havet for at Bayern vinner CL i år. Det ville jo si at Chelsea ikke vant, og det vet vi jo de gjør så logisk nok så vinner ikke Bayern Champions League enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Bertrand har ikke noe i en CL-finale å gjøre, nei, ikke med mindre begge midtstopperne er skadet og vi ikke har noe valg. Han kan derimot være god å ha i serie- og muligens FA-kampen i tiden fremover. Bosingwa har vist at han er kompetent i begge Barcelona-kampene.

Uten Ramires må Chelsea starte med Torres for å ha noe som ligner på kreativitet og ferdigheter på midtbanen.

Lenke til kommentar

Enig med Heatsink, men RDM har jo aldri starta med de to her på topp.

Tror dt blir no slikt:

Cech

Bosingwa Luiz-Cahill-Cole

Lampard-Mikel-Essien

Mata-Drogba-Kalo

Han har jo brukt Kalou ganske ofte nå, så ser ik bortifra at han blir brukt i finalen å. Selvom jeg sku ønske Torres hadde den plassen istedet.

Hvis Luiz eller Cahill er fortsatt skada så blir nok Essien brukt som midtstopper, og kanskje Romeu må inn? Er begge skada så begynner å gråte :(

Edit: Så jævla dritt at Ramires og Terry ikke får spilt denne kampen..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...