Babyloner Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Alaba, Badstuber og Gustavo Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Håper på at Ribery skulle miste kampen, men uansett, dette blir en veldig veldig spennende finale. Greit de har hjemmefordel men, jeg tror vi for første gang skal løfte CL pokalen etter kampen har blitt avblåst Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Da skulle kampprogrammet for resten av sesongen være klart: Premier League Chelsea V QPR Sun 29 Apr 13:30 Premier League Chelsea V Newcastle Wed 2 May 19:45 FA Cup Chelsea V Liverpool Sat 5 May 17:15 Premier League Liverpool V Chelsea Tue 8 May 20:00 Premier League Chelsea V Blackburn Sun 13 May 15:00 Champions League Bayern Munich V Chelsea Sat 19 May 19:45 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Forresten, er det noen av dere som har slått til på disse Groupon dealene som kommer sånn av og til på Chelsea kamper? Det virker jo ikke så galt, men er redd at man møter opp og så viser det seg at du ikke får bilett alikevel. Fikk mail nå i går på at det var halv pris eller noe på billett til Blackburn kampen + hotell og 3 retters middag eller noe. Det hadde jo vært en strålende søndag å feire sammen med resten av Chelsea fansen at fjerde CL plass ble sikret selv før finalen. Edit: Veldig artig at vi spiller mot Liverpool to kamper på rad med 3 dagers mellomrom. Spørs om det er en fordel eller ulempe med tanke på fjerdeplassen. Endret 26. april 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg har kjøpt flere ting fra Groupon (typisk frisør, tannlege, diverse annet rabatt-greier). Av 10-ish kjøp, så har jeg fått en e-post fra en av dem jeg hadde kupong hos. Da viste det seg at butikken ikke hadde fått avtalt pengebeløp fra Groupon, og at mitt kjøp derfor var annullert. Jeg har forøvrig glemt å ta det opp med Groupon, så jeg vet ikke helt hva som skjer der... Uansett, jeg tror det er minst 90 % sannsynlighet for at du får billett... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Merket meg at oddsen på div. bettingsider ligger omtrent på Bayern 1,4 - Chelsea 2,8 Ikke akkurat favoritter der med andre ord. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=dNNfNRn4qBs Har også blitt bestemt at Terry får lov til å bli med på å løfte trofeet om vi skulle slå München, noe han fortjener. FIFpro mener at de gule kortene ikke burde føre til karantene i finalen. Tvilsomt at det blir gjort noe med det nå, men det blir forhåpentligvis fikset til neste sesong. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2135556/Champions-League-final-bans-scrapped-says-FIFPro.html?ITO=1490 Ellers så har også Mourinho uttalt seg om kampen og støtter oss. http://www.guardian.co.uk/football/video/2012/apr/26/jose-mourinho-chelsea-champions-league-video 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Hvis gule kort ikke fører til utestengelse i en finale kan man fort havne i den situasjonen at ett av lagene trekker ut tiden noe helt voldsomt, et tveegget sverd det der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Men hvis de fortsetter med det etter det første kortet så får de jo et gult til, og da må de stå over finalen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jups, men med 11 spillere på et lag er det lett å omgå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Så hvorfor gjorde ikke spillerne som ikke hadde gult kort, i fra første del, det da? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Fordi de ikke liker usportslighet? Finnes allikevel flust av spillere som vil utnytte det der uten å tenke to ganger, noe annet ville overrasket meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Helt enig med Solaar, surt for spillere å miste noe som potensielt er høydepunktet i karrieren, det må dessverre bare være slikt. Jeg er mer for at alle gule blir strøket før semien, og om man får 2 gule iløpet av kampene må man stå over finalen. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det kan godt hende ja, men det er minst like kjipt å bli så redusert som Chelsea blir. Stakkars Ivanovic som på en eller annen måte ikke fikk med seg dette. Fikk vondt av å se på intervjuet. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Litt synd i han ja men herregud da, det skal jo ikke være mulig å ikke vite om at man risikerer å miste finalen pga kort før man spiller semifinale i verdens største klubbturnering. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ja, fatter ikke selv hvordan det kan ha gått han hus forbi. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det er ganske rart at han ikke visste det? Skal vel være ganske greit å huske på "Ok, denne kampen må jeg passe på å ikke få gult kort, ellers mister jeg min livs viktigste kamp." Når man er så profesjonell og spiller på et så stort og profilert lag er dette småfeil man egentlig ikke burde gjøre. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Bænkers at Ivanovic var klar over det, han glemte det nok bare i gledesrusen etter kampen. Kan ikke tro noe annet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ryktes at Guardiola som vi har blitt linket til tidligere vil gå av som Barcelona-trener. Hva mener folket her inne om hvilken manager vi burde ansette? Beholde Di Matteo? Han har gjort det bra i den siste tiden, selv om jeg ikke er så fan av 4-2-3-1 formasjonen. I tillegg så spørs det hvor god han er over tid, med tanke på kjøp og salg av spillere osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå