Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg får så ekstremt vondt av ivanovic. Skjønte ikke før intervjuet at det gule gjorde at han var ute neste kamp. Planlegger de ikke sånt før kampen? Skulle jo tro slikt ble nevnt. Utrolig bittert å få gult for protester da. Han er jo vanligvis ikke den som kjefter mest, og protestene var jo forsåvidt korrekte. Det var jo aldri straffe.

 

To gule = utestenging er for øvrig en idiotisk regel i sluttspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer ikke helt å fatte at vi faktisk er i finalen. For en kveld. For en kamp. Torres scorer? Herregud. Klarer ikke helt å ta det inn over meg. Nei - denne kommer til å sitte i minnet lenge som den villeste, sykeste og drøyeste kampen jeg har sett fra våre blå gutter.

 

Blir spennende å høre mer om Terry-situasjonen, den er veldig rar. Hvorfor ville han bare gjort slik i en semifinale? Greit nok at fyren er en cunt, men det er jo en grense. Han har jo vært igjennom dette et par ganger før.

Lenke til kommentar

Real Madrid kan miste Higuain, Alanso, Ramos Coentrao hvis noen av dem pådrar seg gult kort.

Bayern kan miste Lahm, Badstuber, Alaba, Boateng, Kroos, Gustavo og Muller.

Jeg tror Real Madrid kommer til finalen. De har tilgode å tape på Santiago i årets CL og rett og slett de er et bedre lag enn Bayern. Itillegg har de bortemålet og alle vet hvor mye et målet kan ha å si. 1 mål og vips - Real i finalen. Bayern må nok prøve å score tidlig for å "drepe" kampen, men jeg tror allikevel at Real Madrid tar kveldens kamp.

 

For Chelsea sin del vet jeg strengt tatt ikke hvilket lag som er best å møte i finalen hvis spillere på andre laget også mister flere sentrale spillere. Hva tenker dere? H

Lenke til kommentar

Enig, Terry dreit seg ut rett og slett, med lit overspilling fra Sanchez, men uansett vi krigde til oss en finale med 10 mann,

Denne CL eventyret kommer jeg aldri til å glemme, det å ligge under 3-1 mot Napoli og snu hele greia og komme til en finale.SYKT!! Gutta i Chelsea fortjener virkelig å vinne CL.Og jeg håper RDM får jobben,.

 

Samma F"#! hvem vi møter i finalen, vi skal vinne den :)

 

En annen ting, hva er det folk forventer at vi skal ut å presse Barca med 10 mann, høyt på banen mens de driver å triller ball i midtbanen. Det er jo selvmord tom R.Madrid som er offensivt lag må legge om taktikken deres nå de møter Barca.

Lenke til kommentar

Luiz er herlig. Håper han er skadefri til finalen. Er mer bekymret over Cahill egentlig. I så tilfelle kan det fint hende at det blir Luiz - Essien/Mikel i midten.

 

Jeg håper forresten på Bayern i dag. Hadde vært uendelig morsomt med en engelsk-tysk finale, selv om de spiller på hjemmebane.

Lenke til kommentar

Fantastisk kamp. Shakespeare kunne ikke skrevet en mer dramatisk semi-finale om han prøvde. Kapteinen som fikk (fortjent) rødt kort, Bosingwa, straffe, og mål til Torres for å toppe alt. Bra at Terry sier unnskyld til spillere og fans, selv om han også prøver å uskyldiggjøre det til en viss grad. Må være vanvittig leit for Cahill og måtte gå av så tidlig, fikk vondt av og se på det og Pique-situasjonen. Sistnevnte kom heldigvis ut av sykehuset idag. Skeptisk til finalen, men uansett hvordan det går der er jeg fornøyd med årets prestasjoner i CL etter at Di Matteo tok over.

 

post-125636-0-09441200-1335361674_thumb.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Essien har vel spilt stopper før, men er ikke komfortabel med han i den rollen i finalen. Han har spilt for lite denne sesongen og er ikke tilbake på det nivået han var. Håper at Cahil og Luiz blir skadefrie og at de kan få spilt noen minutter i en kamp før finalen slik at de får unna litt rust.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...