Kultom Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Starter med Drogba, ingenting i helgens kamp som viste at Torres er rett mann for jobben. Jeg kan ikke noe for det, jeg har faktisk troen på at det kan gå. Det er faktisk mulig at vi slår ut Barcelona, alt som skal til er å få lempet inn et lite mål trur jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Skal Drogba spille må han gi faen i å kaste seg. Fortsetter han slik i Spania som han gjorde i England mener jeg seriøst at han burde bli tatt av med engang. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Spill med Drogba alene på topp og sett Torres på midtbanen! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Behold Torres på benken til Barca legger over til sin plan B med 3-4-3. Puyol er ikke like rask som før... Lenke til kommentar
superninja Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Skal Drogba spille må han gi faen i å kaste seg. Fortsetter han slik i Spania som han gjorde i England mener jeg seriøst at han burde bli tatt av med engang. Er det bare jeg som driter i hvordan vi kommer videre, bare vi gjør det? 3 feildømte straffer, ja takk. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Håper på DROGBA magic imorra, fyren er KONGE og han elsker å spille sånne kamper, han vinner dueller, han kriger, han får og gir juling, men som en sa ovenfor når Barca går ovet til 3-4-3 formasjonen deres så burde vi sette inn Torres slik at han kan utnytte bakrommet deres,. Og Torres er jo spansk, spilt mange kamper på Camp NOu og har tom skårt mot dem å i tillegg så jobber han for å vinne ball. Fordi vi må presse Barca og ikke la dem styre som de vil.. Nøkkelspillere imorra: Drogba, Ramires, Lampard og seff Terry.. Vi stiller nok slik: Chech Ivan-Cahill-Terry-Cole Lampard-Mikel-Meireles Mata--Drogba-Ramires. Og Ramires som legger seg lavt for å stoppe Alves og Messi sammen med Meireles. Er skeptisk om jeg vil la Meireles starte. Men hva med Essien, de som fikk med seg Arsenal kampen, åssen var Essien?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg kan ikke huske noe spesielt med ham i den kampen. Spilte helt middels slik han har gjort i det siste. Endret 23. april 2012 av Heatsink Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Siden han spilte denne kampen så blir det vel Meireles som starter mot Barca. Faan jeg gleder meg til imorra ass Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Starte med torres også bytte han ut med drogba for hans defensive kvaliteter etterhvert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Har sett det så ofte at jeg bare må påpeke det, PrettyBoy: Det er Cech, ikke Chech! 2 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Hvis noen så El Classico i helgen så man et tydelig svekket Barcelona. Med en ekstremt ustabil forsvars-treer tror jeg vi kan sette inn kontringsmål. Synes riktignok at vi sliter bakover, spesielt på dødballer. Sitter med hjertet i halsen hver gang det blir slått inn lange baller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Chelsea FC @chelseafc Pre-match media conferences at Camp Nou soon to start. Barça defender Gerard Pique to speak first. Unusually Guardiola is much later. #CFC Går ut i fra at Pique skal spille og da eller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Chelsea FC @chelseafc Pique says he believes every time Drogba went down in the first game it was because he felt pain, not because he was trying to act. #CFC(SL) 13m Chelsea FC @chelseafc Pique: Chelsea tough opponents because players like Lampard & Drogba have lot of football in their legs so they know what they're doing.#CFC 16m Chelsea FC @chelseafc Barcelona's Pique says his side will need at least 70 per cent of the possession tomorrow to create enough chances to win. #CFC (SL) Kan tro at feks den situasjonen der Drogba skulle heade ballen, men lander sidelengs, kan ha gjort vondt. Men det var en god del overspilling i andre situasjoner. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Tror i tillegg til det fallet at det gjorde vondt når han fikk knottene/hæla til Dani Alves (?) i edelsteinene i andre omgang. Likevel satt Rune Bratseth og gjorde narr av Drogba. Latterlig av Rune Bratseth, men også smålig latterlig av Drogba til tider. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Cech: "After the first leg at Napoli we were written off, but here we are. We are in the Camp Nou, 90 minutes away from the final." 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har sett det så ofte at jeg bare må påpeke det, PrettyBoy: Det er Cech, ikke Chech! Notert God damn jeg gleder meg til ikveld, tanken på at vi er 90min unna en CL finale er sykt å tenke på, spess denne sesongen., Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Hva trur dere vil skje i sommer om vi ikke klarer å kvalifisere oss til CL? Det vil gjøre det betydelig vanskeligere å hente storspillere. Men sånn jeg ser det, så er det ikke sikkert det er så dumt å tvinges til å kjøpe smartere eller bruke talentet vi har i troppen. Jeg vil si jeg er nesten like spent på neste sesong om vi ender på sjetteplass eller vinner CL. 2012/2013 ville vært så utrolig kritisk for Chelsea som en fotballklubb om vi skulle fortsatt være en av toppklubbene i England og ikke ende som Liverpool har holdt på de siste årene. Endret 24. april 2012 av Kultom Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Klarer ik å tenke å så langt :/ Helt sykt hvor lite jeg fungerer på jobb idag. Jeg grugleder meg til denne kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hva trur dere vil skje i sommer om vi ikke klarer å kvalifisere oss til CL? Det vil gjøre det betydelig vanskeligere å hente storspillere. Men sånn jeg ser det, så er det ikke sikkert det er så dumt å tvinges til å kjøpe smartere eller bruke talentet vi har i troppen. Jeg vil si jeg er nesten like spent på neste sesong om vi ender på sjetteplass eller vinner CL. 2012/2013 ville vært så utrolig kritisk for Chelsea som en fotballklubb om vi skulle fortsatt være en av toppklubbene i England og ikke ende som Liverpool har holdt på de siste årene. Faktisk noen gode poenger angående det å bli tvunget til å kjøpe smartere. Håper virkelig det er et alternativ for Roman. Om vi ender opp i EL så håper jeg vi gjør som Spurs og lar mange av ungguttene spille der. EL er ikke det vi satser på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg har ordnet meg med fri fra jobb i dag så jeg får sett matchen. Dette blir utrolig nervepirrende.... Gruer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå