Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig mye bra spillere på youth-laget.

Det skal bli interessant å se om Chelsea faktisk evner å ta de store talentene et steg videre for en gangs skyld.

 

Har vel ikke egentlig mye trua på det. Er vi heldige så er det 1-2 av de spillerne som slo Blackburn i går som spiller på PL nivå om 5år tipper jeg.

Lenke til kommentar

Fire kamper igjen, fire kamper vi må vinnne!

 

Noe som absolutt burde gå ann å gjøre og. Heldigvis er 3 av kampene på brua. Men det å slå Liverpool to ganger før sommern er jeg heller usikker på. Får håpe Chelsea gjør det i den kampen som teller mest, og så får pool trøste seg med to pokaler i år.

Lenke til kommentar

Barcelona så ut til å hvile noen spillere i dag, slik som vi også gjorde mot Arsenal. Blir spennede returoppgjør, håper vi klarer å karve til oss en seier (eller bare komme oss videre, som er det viktigste). Er klart at Barcelona har fått svekket selvtillitt etter to tap i viktige kamper de normalt gjør det bra på. Likevel tipper jeg de virkelig er på hugget kommende kamp, så får se. Får satse på at Drogba banker inn et mål, og kanskje Lampard kan banker inn et frispark, slik som mot tottenham.

Endret av superninja
Lenke til kommentar

Nærmer seg kamp. Stiller vi med Drogba eller Torres?

Real Madrid viste hvordan vi skal gå ut mot Barcelona. Vi må gå ut som vi har alt å vinne og presse dem. Barcelona ble rett og slett spilt dårlig av Real Madrid - vi må klare noe av det samme. Går vi ut defensivt så ryker vi. Vi må rett og slett ha et mål på Camp Nou om vi vil til Munich!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...