Terjeboy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvorfor klarer ikke Chelsea ta straffer? Liverpool i semien forrige sesong også, det var vel bare Lampard som scora Målet til Malouda var veldig pent da, det må sies... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Så ikke ut som om alle spillerne tok det så seriøst, i hvertfall ikke ta straffene skulle taes. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jaja, la United nyte det. Det blir det eneste trofeet de får i år. (Det sa jeg også i fjor da vi tapte for Liverpool....) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Så ikke ut som om alle spillerne tok det så seriøst, i hvertfall ikke ta straffene skulle taes. 9215937[/snapback] Så de plasserte straffene dårlig med vilje? Tror ikke det du. Det ville nesten hvert en fordel også, hvis de ikke tok det så seriøst (selv om man selvsagt tar det seriøst, selv om det bare er community shield), så ville det jo blitt mindre press også. Endret 6. august 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Chelsea har bestandig vært håpløse på straffer. Dette er intet nytt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jaja, la United nyte det. Det blir det eneste trofeet de får i år. (Det sa jeg også i fjor da vi tapte for Liverpool....) 9216009[/snapback] Forskjellen var at den gangen hadde du rett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Chelsea har bestandig vært håpløse på straffer. Dette er intet nytt. 9216331[/snapback] Ser du på statistikk så er jo United også det. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Så ikke ut som om alle spillerne tok det så seriøst, i hvertfall ikke ta straffene skulle taes. 9215937[/snapback] Så de plasserte straffene dårlig med vilje? Tror ikke det du. Det ville nesten hvert en fordel også, hvis de ikke tok det så seriøst (selv om man selvsagt tar det seriøst, selv om det bare er community shield), så ville det jo blitt mindre press også. 9216328[/snapback] Ikke det jeg mener, men de virket lite konsentrert/fokusert. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva sier Scruffy i denne situasjonen? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 *bilde* Det det bør manipuleres... Det bildet var ganske eh... spesielt... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er Drogba skada lenge? eller spiller han i helgen? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Terry, Ballack, Bridge, Drogba, Robben (selv om han sannsynligvis drar til Real Madrid, uansett), Kalou, Johnson, Shevchenko, Makélélé, Ferreira, Malouda, Cech og A. Cole er skadet. Av disse har bare de tre siste mulighet til å rekke sesongstarten - selv om de er tvilsomme. Det ser med andre ord mørkt ut. En dårlig start kan få katastrofale følger ... Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Godt Chelsea har en overkommelig førstekamp da.... Vi har jo tross de skadene, flere stjerner enn Birmingham.. Kommer til å rive av meg håret hvis Chelsea ikke vinner denne kampen da med andre ord Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor sikkert er det at ikke Malouda kan starte sesongen? Og hva med Drogba? Tenker angående, fantasy.premierleague og crazysoccer Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor sikkert er det at ikke Malouda kan starte sesongen? Og hva med Drogba? Tenker angående, fantasy.premierleague og crazysoccer 9244658[/snapback] Mener at eg har lest at Chelsea må spille uten både Drogba og Terry i sesongens andre kamp mot Liverpool. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mener at eg har lest at Chelsea må spille uten både Drogba og Terry i sesongens andre kamp mot Liverpool. 9244791[/snapback] Det er for øvrig sesongens tredje kamp, ettersom vi møter Reading førstkommende onsdag, men jeg har lest det samme selv, tror jeg. Jeg vet ikke om disse ryktene er bekreftet fra høyere hold, riktignok - selv om det ikke hadde forundret meg. Husker fremdeles bortekampen i vinter, da verken Terry eller Carvalho stilte, og "småguttene" Essien og Ferreira var midtstoppere. Det gikk ikke altfor bra, for å si det sånn. Håper det ordner seg denne gangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Mener at eg har lest at Chelsea må spille uten både Drogba og Terry i sesongens andre kamp mot Liverpool. 9244791[/snapback] Det er for øvrig sesongens tredje kamp, ettersom vi møter Reading førstkommende onsdag, men jeg har lest det samme selv, tror jeg. Jeg vet ikke om disse ryktene er bekreftet fra høyere hold, riktignok - selv om det ikke hadde forundret meg. Husker fremdeles bortekampen i vinter, da verken Terry eller Carvalho stilte, og "småguttene" Essien og Ferreira var midtstoppere. Det gikk ikke altfor bra, for å si det sånn. Håper det ordner seg denne gangen. 9245129[/snapback] Det er vår andre kamp i PL Vi har Tolouse i CL-kvalikk på onsdag. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Er Carvalho skadet? Edit: Never mind.. Endret 10. august 2007 av Prebo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Carvalho vil visstnok starte kampen i morgen. Spørs hvor lenge han holder da, er jo det reneste mannefallet i Chelsea-leiren. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Det hadde vært grusomt bittert å tape søndagens kamp. Tap er alltid kjedelig, selvfølgelig, men vi er én kamp unna å slå ny rekord med tanke på hjemmetap. Sjansen er kanskje ikke så stor, men jeg frykter likevel at Chelseas lange skadderekke og Birminghams lyst til å bevise at de er Premier League verdig, kan senke oss. EDIT: Leste akkurat på ChelseaFC.com at Jose rules out three only - og det er Ballack, Bridge og Terry. Resten kan muligens være klar til søndag likevel. Ingenting er sikkert, men det var gode nyheter. Endret 10. august 2007 av Treblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå