Brandshal Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 vet. Andre en meg som syntes at Cahill var et stjernekjøp i forsvaret? Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Cole har vært god så langt. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jau, vi har tapt nå... Bytter Mata med KALOU!??!?? .... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ramires, for en fyr! Fantastisk spiller som får altfor lite oppmerksomhet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ledende spørsmål: Var dette virkelig en bra kamp av Chelsea? Jeg vil si at det var mer Barcelona som var dårligere enn normalt enn Chelsea som var gode. Hvor mange store sjanser hadde egentlig Barca? 5-6? Uansett, blir dritgøy om en uke. Håper nesten Chelsea går videre, Barca fortjener en nesetyver. Lenke til kommentar
frds Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Rami! Fortjent og fortjent, men uansett så slo vi de Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Imponert over Ramires og Cahill i dag. Deilig at vi gikk videre Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Herregud at de ikke scorte på slutten der. Har sittet og ristet hele 2. omgang. Herlig kamp av Chelsea! Ikke den peneste, men du verden så deilig det var!!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Ledende spørsmål: Var dette virkelig en bra kamp av Chelsea? Jeg vil si at det var mer Barcelona som var dårligere enn normalt enn Chelsea som var gode. Hvor mange store sjanser hadde egentlig Barca? 5-6? Uansett, blir dritgøy om en uke. Håper nesten Chelsea går videre, Barca fortjener en nesetyver. Nei - det var en drittkamp. Men hva annet skal man gjøre når man møter et lag som Barcelona? Det var ingen rom for feil, og da må man spille kynisk og dødskjedelig fotball. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det er klart at det blir et helvete i Spania, og at vi fremdeles ikke er favoritter til å gå videre. Allikevel så fungerte taktikkene i dag. Heldige på noen plasser, men det gjør ikke seieren idag noe ufortjent. Vi skal være stolte av seieren idag. Det var få som trodde dette kom til å gå. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Heldige noen plasser? Heldige i 95min! Deilig med seier! Uten Cech kunne det gått ille her.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Uenig. Om vi ser bort ifra stolpetreffene så hadde ikke Barcelona dagen, siden vi ikke lot dem ha den. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Nei - det var en drittkamp. Men hva annet skal man gjøre når man møter et lag som Barcelona? Det var ingen rom for feil, og da må man spille kynisk og dødskjedelig fotball. Du må gjerne fortelle det til deg selv alt du klarer, men sannheten er at dette var et feigt, grått, kynisk Chelsea som hadde fortjent å bli pepet ut av sine egne. Det er litt av en falitterklæring når du, som hjemmelag må gå til de grader for å raske med seg poeng mot Barcelona. Jeg hadde gledet meg til en underholdende kamp mellom to av verdens beste klubblag, men jeg fikk en sovepille av en kamp. Kudos til Barcelona som prøver, CFC bør skamme seg. Denne hypotesen om at dette er den eneste måten å slå Barcelona på har blitt motbevist flere ganger, og faller på sin egen urimelighet. 2-1 på Emirates ligger friskt i minnet, for å nevne en. Chelsea var en elendig reklame for engelsk fotball i dag. Trist. 4 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 1+ til Hegland. Faen så flaut å se på Chelsea i dag. Faktisk verre enn å se på Stoke på hjemmebane mot et storlag. Herregud, andre kampen blir sinnsykt kjedelig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det eneste pinlige med Chelsea idag var Drogba, om vi ser bort i fra scoringen. Vi forsvarte oss som helter i mot verdens beste angrep. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå