PrettyBoy Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Håper ikke Meireles får starte ihvertfall, satser på uavgjort denne kampen, Uansett gleder meg masse til disse to oppgjørene. Edit: Er det noe kamptråd, eller tar vi alt her bare?? Endret 16. april 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Får håpe han i skjul holder med Munchen da, slik at han sender Chelsea videre istedet for Barca. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Klar for Barca-kamp! Ivanovic - Cahill - Terry - Cole Mikel - Lampard Ramires - Mata - Torres Drogba Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vi kommer så jævlig til å tape. Har ingen tro på at vi kan slå Barcelona i disse to oppgjørene. Null sjans. Med mindre vi finner frem Napoli-kampmentaliteten og ganger den med 100. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg må nok si meg enig. Gleder meg til å se kampen, men jeg er ikke optimistisk med hensyn på resultat. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Velger å se på det mer som at vi får æren av å spille mot Barcelona i en såpass viktig kamp. Om ikke annet et er det litt stas og det er en god grunn til å lage hjemmelaget pizza å ta et par øl på en onsdagskveld eller to. Hvor fornøyd er vel ikke vi med Chelsea om det ikke blir mer enn kanskje 0 - 1 til Barcelona over to kamper. OM Chelsea på noen måte skulle kunne klare Barcelona, så er det ikke store sjansene for å slå et Real Madrid eller Bayern Munchen heller. Men litt sjarm i å være den absolutte under-doggen av de fire som er igjen og. Ingen forventer at de blå skal klare det. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Helt klart at vi er underdogsa, og om vi får se Torres og Drogba på banen samtidig hadde vært det beste mener jeg,men jeg tviler. Og det er SURT at Luiz er ute med skade, men Ivan er jo klar for denne kampen, håper han fortsetter som høyreback og ikke bruker Bosingwa, fordi Bosingwa kommer til å bli spist opp. Vi burde også bruke Ramires på venstresiden, slik at han kan hjelpe Cole med å stoppe Messi og Alves. Barca kommer til å eie ballen, vi legger oss langt bak, blir det 0-0 så blir jeg VELDIG fornøyd.. Satser på dødballer, og en Drogba som er gira er vanskelig å stoppe, jeg gleder meg, skal ha revaaansj. Sjekk denne: Endret 17. april 2012 av PrettyBoy 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Hadde vært så morsomt å se Chelsea vinne over Barca, men jeg har en dårlig følelse på disse to kampene. Jeg har et sterkt ønske å vinne over Liverpool i FA-Cupfinalen, om vi vinner den så har ikke denne sesongen vært så forferdelig. KTBFFH. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Vi skal vinne over Barca i disse to kampene, vi skal vinne over Arsenal, vi skal vinne Facupen, vi skal kapre 4 plassen, kanskje tom 3 plassen. KTBFFH? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 KTBFFH = Keep The Blue Flag Flying High Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Er barca-supporter, og er det et lag jeg frykter, så er det chelsea. Skal ikke se bort i fra at chelsea tar med seg et poeng fra camp nou. Vinner dere hjemme i dag, så blir jeg ikke overrasket. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Oi, ja hehe. I morgen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 Pressekonferansen har begynt. http://www.chelseafc.com/page/LivePressConferences?WT.mc_id=livepressconf-newspromo Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Kampdag, yeaaaaah buddy,. Chelsea har 4,65 i odds, skal tippes ikveld,. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Feruz har blitt kalt opp til U21-landslaget til Skottland i en alder av 16. Han har imponert stort for ungdomslaget til Chelsea i år. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Får håpe Islam Feruz fortsetter å imponere. Satser på seier idag, mål av Drogba og Lampard,. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hører at Viasat har invitert Øvrebø til studio i kveld. Stiller meg bare spørsmålet: HVORFOR? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hva F"!"#¤" skal Øvrebø gjør der? Nekter å se trynet hans ass.. Håper vi får se Drogba og Torres starte sammen,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå