Aleks Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Haha Er jeg forresten den eneste som ikke liker å kjøpe spillere i fra en annen toppklubb i London? Endret 12. april 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 I følge Twitter har Anelka blitt satt som spillende manager i Shanghai. Hæ? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Du sier vel ik nei takk til Modric, Bale og VDV? Anelka som spillende manager, åssen går det da? Kanskje han skal være Chelsea`s nye trener.(Jeg tuller) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg sier nei takk til Modric, Bale og VDV. Kommer til å komme på rundt 100 millioner pund, og VDV trenger vi ikke. I tillegg så ville vi ødelagt Tottenham helt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 VdV er jo akkurat det vi trenger! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hvor mener du vi skulle brukt han? Som ving? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Mener dere også at vi burde legge inn bud på Van Persie og da? Hvis vi for eksempel selger Torres, noe jeg er veldig i mot. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Noen som har tenkt å forhåndsbestille den nye drakta? Evt. hvilken spiller vil dere ha på ryggen? http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/kit_selector.aspx?pid=101141&portal=&cmp= Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Venter nok til den er i butikken, men da skal det bli Mata 10 Eller Cavani 11?? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Venter heller på at Borte og 3. drakten kommer! Håper virkelig de er mye finere, denne er den verste Chelsea drakten jeg har sett... Håpet heller mer på denne Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Den værste du har sett? Synes den nye var veldig fin jeg! Jeg må nok vurdere å kjøpe ny trøye til neste sesong, det blir i såfall trøyenummer 2. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Liker det veldig godt jeg og. Tenker jeg kjøper en rundt jul da de har mange tilbud. Satser på noen av de eldre da som Terry eller Lampard. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Den værste du har sett? Synes den nye var veldig fin jeg! Jeg må nok vurdere å kjøpe ny trøye til neste sesong, det blir i såfall trøyenummer 2. Jeg mener det, det eneste jeg syntes har sett værre ut er keeper drakta til Everton. Vis de får noen kule borte eller 3.drakt så blir det enten 2,8,9 eller 10 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Likte drakta ganske godt jeg. Grunnen til at Chelsea merket er i gull er i forbindelse med at London er vert for OL i sommer. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Uansett så hadde de jo ikke trengt å ha gullfargen, syntes ikke den kler blåfargen.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Liker godt den nye drakta. Gullfargen passer som hånd i hanske til denne blåfargen! Når det gjelder keeper drakta så var eg skeptisk til å begynne med, syntes den var ein kjedelig farge. Men etter å ha sett den på Cech så ser den ganske bra ut. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Synes gullfargen på drakten ser bra ut, men den symbolske effekten av å bruke gullfarge på draktene synes jeg blir feil. Real Madrid bruker det også og jeg mener det er for overdådig. Dersom man allerede har vunnet serien og har noen gjenstående kamper kan det være greit å "feire" med å bruke gulldrakter. Endret 13. april 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) edit. dobbel post Endret 13. april 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Real sine drakter ser fantastisk ut med gull mener nå jeg. Spesielt "live", altså da på TV under kamp. Blir spennende å se hvordan det blir sammen med den blå fargen til Chelsea. Edit: Og der så jeg videoen linket litt lenger bak i tråden. Ja ble litt bedre når man så det i bevegelse og helt enig i at keeper drakta var veldig ålreit i den videoen. Lenge siden det har fristet så mye med en keeperdrakt. Endret 13. april 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå