Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Håpløst, men ikke ufortjent Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ballen er visstnok på rumpa til en Chelsea-spiller før den går i mål. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Knallere enn knallest. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Der tror jeg fjerdeplassen røyk med mindre Tottenham eller Arsenal går på en smell fremover. Tror ikke vi kommer til å imponere mye mot Arsenal. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 OFF, for noen oppturer og nedturer det har vært i år. At vi slipper inn det F¤#&¤ målet på slutten. Faen ass, Arsenal på bortebane blir vanskelig å slå, men ingenting er umulig. Tillegg må vi tenke på Fa-cupen og SEFF CL. Newcastle har tilgode å møte oss, City, Everton og Stoke som kan gå imot dem. Tottenham har egentlig ikke noen vanskelig kamper igjen, men de er i dårlige for tiden, og jeg håper vi kan utnytte dette. Så jeg har fortsatt tro på 4plassen, og kanskje 3 plassen tom Next er Tottenham.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Semifinale på Wembley mot Tottenham blir nok en kamp med futt i. Vinneren får kanskje bedre form og. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Har ikke spillerne motivasjon nok til å klare en seier over Fulham når man kan rykke opp til fjerdeplass så er det bare å glemme en finale på Wembley. Faen og tafatt lag. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det var bra trykk i første omgang men det ble etterhvert slappere. Kan være forståelig med tre kamper på fem dager og pøsende regn, men vi skulle vel alle helst ha sett et Chelsea-lag som kunne gi oss 110% uansett forutsetninger. Ett uavgjortresultat i sluttrekka er greit, Tottenham kommer også til å gå på ett poengtap til på de siste kampene, men vi skulle gjerne ha spart dette poengtapet til en av de kommende og hardere kampene. Nå må alle PL-kampene vinnes for å nå fjerdeplassen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Har ikke spillerne motivasjon nok til å klare en seier over Fulham når man kan rykke opp til fjerdeplass så er det bare å glemme en finale på Wembley. Faen og tafatt lag. Helt enig, mn de gutta har hatt tøft med kampprogram, men det er forsatt ingen unnskyldning. Og kanskje de satser på å vinne CL, derfor de ikke tenker på 4plassen i PL haha, håper virkelig ikke det er de satser på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Chelsea FC @chelseafc Chelsea's 2012/13 adidas kit is unveiled this Thursday. What do you think it will look like? Send us your efforts with #CFCkit, #CFC (SL) Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dette bildet som surrer og går på Twitter nå. Liker ikke de røde kantene. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Den røde kragen fra forrige sesong synes jeg var fin, denne ser ut som et merkelig kompromiss. Liker heller ikke de vinklede stripene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Her er visst den som er mest troverdig: http://www.epltalk.com/chelsea-home-shirt-for-2012-13-season-the-real-one-new-leaked-photos-39641 Enkel og grei, noe som jeg er for. Litt merkelig form nederst da, men synes neppe når den kommer på spilleren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Bamford scorer nok en gang for reservelaget. Han og Lukaku burde få spilletid i kamper vi leder med flere mål. Ikke at det har vært flust av de kampene denne sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sky Sports News @SkySportsNews Chelsea defender Branislav Ivanovic charged retrospectively with violent conduct for clash with Wigan's Shaun Maloney. More on SSN. Ingen overraskelse. Lenke til kommentar
magb Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Blir en tur på Wembley på søndag!! Blir meget artig selv om jeg er Liverpool fan. Chelsea section, så må psyke meg opp til å bli mer fan av Chelsea enn Tottenham innen søndag. Får lete opp noen filmer av Zola og co på Youtube Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dette bildet som surrer og går på Twitter nå. Liker ikke de røde kantene. Likte de røde kantene oppe med hals partiet, men ikke ved armene. Eller så likte jeg spesielt de hvite strekene osv. ved merket Men borte og 3. draktene syntes jeg ikke vær noe fine.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Synes ikke rødfargen hører hjemme på Chelsea drakten. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Synes ikke rødfargen hører hjemme på Chelsea drakten. Kunne ha droppa de hvite strekene foran da :/ 3dje drakten var jo bare stygg og harry..Håper ikke dette er draktene våre neste sesong, men uansett, drev å så på kamprogrammet til Barca, 18.04 møte Chelsea borte. 21.04 møte Madrid hjemme. 24.04 møte Chelsea hjemme. Mens Chelsea ska møte: 15.04 Tottenham (FACUP) Barca 21.04 Arsenal borte Barca Begge har tøffe kamper framover, HÅPER VI SLÅR BARCA !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå