Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OFF, for noen oppturer og nedturer det har vært i år.

At vi slipper inn det F¤#&¤ målet på slutten. Faen ass, Arsenal på bortebane blir vanskelig å slå, men ingenting er umulig. Tillegg må vi tenke på Fa-cupen og SEFF CL.

Newcastle har tilgode å møte oss, City, Everton og Stoke som kan gå imot dem.

Tottenham har egentlig ikke noen vanskelig kamper igjen, men de er i dårlige for tiden, og jeg håper vi kan utnytte dette.

Så jeg har fortsatt tro på 4plassen, og kanskje 3 plassen tom :)

Next er Tottenham..

Lenke til kommentar

Det var bra trykk i første omgang men det ble etterhvert slappere. Kan være forståelig med tre kamper på fem dager og pøsende regn, men vi skulle vel alle helst ha sett et Chelsea-lag som kunne gi oss 110% uansett forutsetninger.

Ett uavgjortresultat i sluttrekka er greit, Tottenham kommer også til å gå på ett poengtap til på de siste kampene, men vi skulle gjerne ha spart dette poengtapet til en av de kommende og hardere kampene. Nå må alle PL-kampene vinnes for å nå fjerdeplassen.

Lenke til kommentar

Har ikke spillerne motivasjon nok til å klare en seier over Fulham når man kan rykke opp til fjerdeplass så er det bare å glemme en finale på Wembley. Faen og tafatt lag.

Helt enig, mn de gutta har hatt tøft med kampprogram, men det er forsatt ingen unnskyldning.

Og kanskje de satser på å vinne CL, derfor de ikke tenker på 4plassen i PL haha, håper virkelig ikke det er de satser på.

Lenke til kommentar

Blir en tur på Wembley på søndag!! Blir meget artig selv om jeg er Liverpool fan.

Chelsea section, så må psyke meg opp til å bli mer fan av Chelsea enn Tottenham innen søndag. Får lete opp noen filmer av Zola og co på Youtube :green:

Lenke til kommentar

Synes ikke rødfargen hører hjemme på Chelsea drakten.

Kunne ha droppa de hvite strekene foran da :/ 3dje drakten var jo bare stygg og harry..Håper ikke dette er draktene våre neste sesong, men uansett, drev å så på kamprogrammet til Barca,

18.04 møte Chelsea borte.

21.04 møte Madrid hjemme.

24.04 møte Chelsea hjemme.

Mens Chelsea ska møte:

15.04 Tottenham (FACUP)

Barca

21.04 Arsenal borte

Barca

Begge har tøffe kamper framover, HÅPER VI SLÅR BARCA !!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...