Shjatå Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Når går kampen mot Galaxy i dag? Eller går den midt på natta slik som de to forrige kampene? 9115679[/snapback] Den begynner halv 3 i natt viss jeg husker rett. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ble 1-0 der også gitt Er det noen her som ser kampene? Spiller Chelsea bra i det hele tatt? Har liksom bare vært knepne seiere i hver treningskamp denne sesongen så langt... Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva syns dere om de nye draktene?? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 De er ikke så aller verst. Klassiske og rene. Må nok se de et par ganger til før jeg gjør meg opp en endelig mening om de. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva tror folk om kampen i dag da? Jeg tror det blir en oppskriftsmessig seier til Chelsea, men er aldri lett å vite. Jeg sa det samme i fjor, og da vant jo Liverpool. Blir spennende å se om Malouda følger opp sin gode form fra oppkjøringskampene. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Foreløpig er det vel ikke annet å si enn at United har overtaket så langt i kampen, eller hva? Men ting endrer seg jo raskt, så vi får se. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 For noen sutreunger dere har, skriker og bærer seg ved minste anledning Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Må innrømme at Malouda gjør bra på det målet. Skjønner hvorfor Liverpool ville ha ham. Men vi har Babel, som blir nok bedre om et par år. Men Malouda er absolutt en god spiller... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ååå, så deilig at så at alle straffesparkene til Chelsea gikk til helvette... HAHAHAHAH :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Fakta i denne straffesparkkonkurransen: -Chelsea-spillerene skjøt elendig. Lampard oerasket meg mest. -VDS spillte imponerende... -Sraffesparkene til ManU var gode, men Cech kunne gjort litt bedre Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 VDS spillte fantastisk i straffekonken. Straffene til chelsea var ikke SÅ dårlige. De var ikke bra, men ikke ræva heller. Blir artig å følge med utover sesongen. Blir nok mellom manchester og chelsea det kommer til å stå i år også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Straffene var ikke dårlige, er vel heller Van der sar som leser strålende. Å første redningen er rå. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Lenge siden jeg har sett Lampard så ELENDIG som han var idag, totalt usynlig. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Synes du virkelig at straffene var gode? Greit at Van Der Saar gjør en bra jobb, men aldri verden om straffene var bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Straffene var ikke dårlige, er vel heller Van der sar som leser strålende. Å første redningen er rå. 9213086[/snapback] Alle tre straffene til Chelsea var elendige. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Straffene var ikke dårlige, er vel heller Van der sar som leser strålende. Å første redningen er rå. 9213086[/snapback] Alle tre straffene til Chelsea var elendige. 9213228[/snapback] Det vil jeg ikke påstå, minst en av straffene var godt plassert i hjørnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Straffene var ikke dårlige, er vel heller Van der sar som leser strålende. Å første redningen er rå. 9213086[/snapback] Alle tre straffene til Chelsea var elendige. 9213228[/snapback] Det vil jeg ikke påstå, minst en av straffene var godt plassert i hjørnet. 9213258[/snapback] Jaha. Hvem da sitt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Straffene var ikke dårlige, er vel heller Van der sar som leser strålende. Å første redningen er rå. 9213086[/snapback] Alle tre straffene til Chelsea var elendige. 9213228[/snapback] Det vil jeg ikke påstå, minst en av straffene var godt plassert i hjørnet. 9213258[/snapback] Jaha. Hvem da sitt? 9213302[/snapback] Husker ikke, var det Lampard mon tro? Må nesten se konken omigjen, noen som har link? Lenke til kommentar
Paraben Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Ja det var labre straffer, tydlig at begge lag har mye å gå på, men ser desverre ut som manu skal bli for sterke i år også. Endret 5. august 2007 av Paraben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå