Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CL er helt klart det som må prioriteres, ved å vinne CL rapper vi også CL-plassen til laget som havner på 4.plass i lagets Premier League. Dog er det lettere sagt enn gjort å slå ut Barcelona og høyst sansynlig Real Madrid.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Altså, så glad jeg ser denne Tott'ham - Norwich kampen, synd ikke Chelsea - Fulham starter rett etterpå for dette var litt av en oppvarming. Artig når andre kamper betyr så mye for hvordan det går med Chelsea på tabellen.

Ser ut som det blir litt av en forsvarsrekke fremover. Luiz også ute nå. Hvem hentes opp for å sitte på benken da?

Lenke til kommentar

Torres eller Drogba burde være død diskusjon. Vi snakker nå om Chelsea uten Torres og Chelsea med Torres. Torres må starte. Mannen tilfører laget så utrolig mye for tiden og selv om enkelte ler av han så gjør han en meget god innsats. Mitt ønske til forsvaret er Ferreira - Ivan - Cahill - Bertrand. Det ser jeg på som vårt sterkeste kort.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si. Han virker jo uinteressert om dagen. Den kampen han hadde mot Napoli var ikke av det beste kvalitetmessig, men innsatsen var eksemplarisk. Nå er han jo helt ute å kjører. Det gjør det vanskelig at Torres pdd. er vår eneste fungerende spiss. Både Sturridge og Drogba har kollapset helt. Det som er med Drogba er jo dette at han plutselig kan spille ufattelig bra. Det er dog sjansespill å velge han til kampene mot Barcelona. Der håper jeg Torres første valget.

Lenke til kommentar

Det tror jeg alle blå gjør. For å være ærlig er også det et bedre valg enn Torres - Sturridge. Drogba har de ferdighetene Torres "mangler". I teorien er de et drømmepar for min del. Men da må begge fungere sammen også. Det hjelper ikke - slik det har vært - at Torres jobber og Drogba lunker rundt.

Lenke til kommentar

dette er ikke kampen å prøve noe nytt..Torres på topp, eneste mulighet. Vi så hvordan laget spilte uten Torres på lørdag og hvordan de spilte med ham..

Er så sykt irriterende at Ivan slo tilbake..en klar 3 kampers utestengelse..men faen, midt i den viktigste perioden!

EDIT:

Chelsea line-up vs. Fulham: Cech - Bosingwa, Ivanovic, Cahill, Bertrand - Ramires, Romeu, Lampard - Mata - Torres, Drogba

Endret av Babyloner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...