Sovende Panda Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Det er så forbanna unødvendig av Ivanovic! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ja, spesielt nå som han er i strålende form. Da misser han Tottenham og Arsenal da eller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvis man ser etter så ser man at Wigan spilleren slår Ivanovic med høyre albuen sin rett før Ivanovic slår tilbake. Fremdeles unødvendig. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) CL er helt klart det som må prioriteres, ved å vinne CL rapper vi også CL-plassen til laget som havner på 4.plass i lagets Premier League. Dog er det lettere sagt enn gjort å slå ut Barcelona og høyst sansynlig Real Madrid. Endret 9. april 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Ivanovic har vært min favorittspiller på Chelsea i flere år. Det ser stygt ut, men jeg venter på å få hele bildet før jeg dømmer noen. 1-0 til Norwich er konge! edit: faaaen Endret 9. april 2012 av Heatsink Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Faen, håper Norwich får til et mål da! Edit: Nydelig av Bennett <3 Endret 9. april 2012 av Fillofanten Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 "Hey gueezers!!! You all have a happy week. I am resting my ankle so I can be fit to help Chelsea for the rest of the season. God bless." Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Altså, så glad jeg ser denne Tott'ham - Norwich kampen, synd ikke Chelsea - Fulham starter rett etterpå for dette var litt av en oppvarming. Artig når andre kamper betyr så mye for hvordan det går med Chelsea på tabellen. Ser ut som det blir litt av en forsvarsrekke fremover. Luiz også ute nå. Hvem hentes opp for å sitte på benken da? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Håper virkelig at Bolton kommer tilbake de siste 10 mot bolton også Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvordan blir forsvaret seendes ut? Bosingwa/Ferreira - Ivanovic - Cahill - Bertrand? Torres eller Drogba? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Torres eller Drogba burde være død diskusjon. Vi snakker nå om Chelsea uten Torres og Chelsea med Torres. Torres må starte. Mannen tilfører laget så utrolig mye for tiden og selv om enkelte ler av han så gjør han en meget god innsats. Mitt ønske til forsvaret er Ferreira - Ivan - Cahill - Bertrand. Det ser jeg på som vårt sterkeste kort. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Helt enig, men det hadde ikke vært dumt om Drogba fikk litt mer spilletid før Barcelona kampene? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Vanskelig å si. Han virker jo uinteressert om dagen. Den kampen han hadde mot Napoli var ikke av det beste kvalitetmessig, men innsatsen var eksemplarisk. Nå er han jo helt ute å kjører. Det gjør det vanskelig at Torres pdd. er vår eneste fungerende spiss. Både Sturridge og Drogba har kollapset helt. Det som er med Drogba er jo dette at han plutselig kan spille ufattelig bra. Det er dog sjansespill å velge han til kampene mot Barcelona. Der håper jeg Torres første valget. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Torres hadde en fin scoringsstatistikk mot Barcelona når han var i Spania. Begynner å bli en stund siden men allikevel. Jeg drømmer enda om Drogba og Torres sammen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Det tror jeg alle blå gjør. For å være ærlig er også det et bedre valg enn Torres - Sturridge. Drogba har de ferdighetene Torres "mangler". I teorien er de et drømmepar for min del. Men da må begge fungere sammen også. Det hjelper ikke - slik det har vært - at Torres jobber og Drogba lunker rundt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ryktes at Romeu starter. Drømmen til Aleks Torres and Drogba together at last. Good news. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) dette er ikke kampen å prøve noe nytt..Torres på topp, eneste mulighet. Vi så hvordan laget spilte uten Torres på lørdag og hvordan de spilte med ham.. Er så sykt irriterende at Ivan slo tilbake..en klar 3 kampers utestengelse..men faen, midt i den viktigste perioden! EDIT: Chelsea line-up vs. Fulham: Cech - Bosingwa, Ivanovic, Cahill, Bertrand - Ramires, Romeu, Lampard - Mata - Torres, Drogba Endret 9. april 2012 av Babyloner Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Romeu og ja. Spennende! Hadde assisten til Torres gått stang inn i forrige kamp hadde han jo fått en assist av Drogba. Håper virkelig dette funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå