Aleks Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Kanskje alle problemene til Torres kommer av feil sko. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Der ble vi snytt for straffe og. Hjelper litt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Fytti helvete. For et skudd av Torres! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Takk! Tv2 appen er klikk. Deilig! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Endte 2-1 til oss. Denne seieren smakte ikke skikkelig godt på grunn at det første målet vårt skulle blitt annullert for offside. Men vi ble også snytt for en straffe. Ivanovic og Mata som scorte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Takk for info! Torres med assist igjen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jepp, treffer Mata via stolpen og går inn i mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Han begynner virkelig å finne seg til rette. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Leste et annet sted at det var to offside-mål. Korrekt eller ei? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Siste målet var ikke offside så langt jeg kunne se. Første målet var i hvertfall. Får se når reprisene kommer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Verken kommentator eller oppsummeringsfyren sier noen ting om offside på det andre målet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Takk for info! Torres med assist igjen? Android eller apple? Kan hende fotmob er på apple også, desidert beste appen jeg har hatt for fotball, samt den mest stabile. Endret 7. april 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Takk for info! Torres med assist igjen? Android eller apple? Kan hende fotmob er på apple også, desidert beste appen jeg har hatt for fotball, samt den mest stabile. Android bruker jeg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Prøv fotmob (soccerscores), funker fett for meg iallefall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Bertrand spilte forresten en veldig god kamp med flere imponerende innlegg. Burde få starte flere kamper i disse travle tidene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Prøv fotmob (soccerscores), funker fett for meg iallefall. Takk for tipset. Lastet den ned nå. Likte at de har varsling! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Varslinga er også ofte raskere enn livescore på tven, men dette varierer litt. Får også nyheter fra de største lagene. Så og si alle ligaer er der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Tok å kjøpte gull versjonen og push greiene er noe jeg har lengtet etter! Fungerer knall, herlig app! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå