Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Chad @ChelseaChadder Frank Lampard is making his 550th appearance for #Chelsea tonight. #CFC Retweeted by Chelsea FC Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Så bra at de viser alle tapene våre. Alltid kos. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Deilig med 2-0 sammenlagt nå! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vurderte nettopp å dra frem forever alone bildet så stille det var her. Riktig dømt straffe tatt nydelig av Lampard. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Da ser vi hvem som har lært Sturridge hvordan man skal spille ving. Endret 4. april 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Deilig, deilig! Da blir det Barcelona! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hjelpes. Chelsea kommer til å bli så latterlig eid. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Deilig! Men litt bismak. Den kampen burde vi drept før 60 minutter. Kommenteringen var for øvrig kanskje det dårligste jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Vi er ikke favoritter nei. Og Luiz kommer til å få full panikk når Messi og co kommer innenfor 16 meter, som de kommer til å gjøre. Men det er ingen umulig oppgave. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Men det er ingen umulig oppgave. Ikke umulig, men jævlig nærme. Derimot har jeg klokketro på Bayern. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Bayern mot Barcelona hadde vært en strålende finale om Chelsea ryker. Har mye mer lyst på det enn El Clasico. Det har vi allerede sett 2 ganger tidligere denne sesongen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kommenteringen var for øvrig kanskje det dårligste jeg noensinne har hørt. Helt jævlig, hver eneste kamp de kommenterer også. I dag sovnet jeg halvveis i 2.omg, drependes kjedelige folk. Var ikke et fyrverkeri av en kamp akkurat, men grættis gutta, blir kos med Barca igjen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Fult mulig å slå Barcelona. Vi er bare avhengig av at vi får en dommer som ikke elsker Busquest. Ang. kommenteringen så var jeg så "heldig" at jeg befant meg i Sverige og merkelig at Viasat kan stille med så mye bedre mannskap over her. Endret 4. april 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Mourinho har ihvertfall ikke tro på at vi tar Barcelona. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Trur ikke det var det han mente, det jeg trur han mente var at han ikke trur det blir Real Madrid - Chelsea i finalen. Det jeg fikk ut av det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Trur ikke det var det han mente, det jeg trur han mente var at han ikke trur det blir Real Madrid - Chelsea i finalen. Det jeg fikk ut av det. Ergo at vi ikke tar Barcelona. Ærlig svar. Gratulere med semi! Jo takk. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Han tenkte vel mer på at barca får mye dommerhjelp. http://www.dagbladet...elona/20993416/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ja, det kan det også være. I så fall fint at han gjør dommere litt mer oppmerksomme på det med tanke på forrige kamp mot Barcelona. Dommeren som skal dømme den kampen må nok ha nerver av stål. Kan legge til at jeg mener at straffe situasjonene i Barcelona - Milan ble håndtert på riktig måte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Sat 7 April Wigan, H, 3pm Premier League Mon 9 April Fulham, A, 8pm Premier League Sun 15 April Tottenham, N, 6pm FA Cup semi-final Wed 18 April Barcelona/Milan, H, 7.45pm Champions League semi-final Sat 21 April Arsenal, A, 12.45pm Premier League Tue 24 April Barcelona/Milan, A, 7.45pm Champions League semi-final FA må virkelig gjøre noe her. Arsenalfansen godter seg nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå