Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Most improved player of the season: 3rd place - Luiz. 2nd place - Sturridge. 1st place - Torres.

Worst player of the season (so far, naturally): 3rd place - Malouda. 2nd place - Meireles. 1st place - Bosingwa. (4th place - Lukaku)

Noen som sier seg enig/uenig?

Enig i at Torres, Luiz og Sturridge har vist klart bedre forbedringer den siste tiden og ofc sesongen. Torres har virkelig fått fart på mye, men mangler dessverre (for enkelte) målene til at vi kan få godkjenne han. Sturridge beviste mye mot Villa at "egoismen" er bare tull og at han til de grader klarer å levere fine baller. Luiz har blitt en kjempe.

At Lukaku blir kalt "worst" er urettferdig ovenfor han etter det jeg har sett. Han får nesten ikke spille. Meireles er den som har skuffet mest - Bosingwa blir nok kåret til verst pga. navn.

Og en liten en til;

Manchester City have spent £570m since 2008 and won 1 trophy. Chelsea have spent £457m since 2004 and won 10 trophies.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Bosingwa blir det sagt mye dårlig om, men når jeg ser han på banen så spiller han da stort sett ganske bra. Meireles har vært skuffende, det ser ikke ut som om han funnet sin plass på banen ordentlig. Meirles bidrar derimot med hårsveis, så det er alltid morsomt å se ham på banen alikevel :p

Trenden til Torres og Sturridge har sett svært lovende ut i det siste og jeg håper den fortsetter.

Lenke til kommentar

Synes Bosingwa gjør utrolig mye rare valg og er klumsete i tillegg til at han ikke gidder å yte 100% i forsvaret. Føler Ferreira er et mye tryggere valg. Meireles fungerer fint i den defensive rollen sammen med Mikel, men blir litt aggressiv til tider. Er veldig spent på Torres fremover. Føler at han fremdeles må yte mye for å ikke bli solgt. Ihvertfall hvis det stemmer at Anzhi er villige til å gi 45 for han.

Lenke til kommentar

Vinner vi ikveld så møter vi Barca nok engang i semi`n. Men, la oss ikke tenke så langt, og la oss vinne denne kampen først :)

Leste et eller annet sted at Drogba, Luiz er småskada?

Syns vi burde bruke Sturridge og Torres på topp, fordi Benfica kommer nok til å presse høyt og da er greit med farten til Sturridge og Torres til å gi assis/skåre hehe..

Og vinner RDM hele shitten haha så ja, hadde det vært veldig komisk. Men ingenting er umulig.

Edit: Og jo 10.mai så kåres årets spiller for Chelsea, min stemme hadde gått enten til Mata eller Ivan,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Mulig det er spurt før, men.. tror dere RdM blir beholdt som trener om han skulle klare Roman's store drøm?

Tror ikke det. Roman ønsker en mann som har stor erfaring og vunnet mye. Tror spillere og Chelsea ledelsen forholder seg til at RdM er midlertidig.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med Kalou sin innsats. Han var klomsete under AVB, men nå viser at han sitter med enkelte ferdigheter som er godt å ha!

1 - Chelsea have conceded fewer goals at home than any other team in the Champions League this season. Favourites.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...