Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Benfica kampen blir vår 7ende kamp på 24 dager. Ganske så tett kampprogram spør du meg. Det at itillegg FA cupen skal komme dager før retur møte mot Benfica er også idiotisk. Det virker som FA ikke ønsker at Chelsea skal ha mulighet til å komme videre.

Håper vi klarer å reise oss mot Benfica og innkassere et godt utgangspunkt før retur møte på SB. Jeg har troen på at vi kan klare et resultat som gjør at vi kan spare flere spiller i retur møte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kampdag og vi møter Benfica, gamleklubben til Ramires og D.Luiz.

Vi har spilt dårlig på bortebane i CL, så blir dette en uavgjort, tap, vinn?

Hvem starter? Drogba? Torres? Gi Sturridge midtspiss rollen som han maser om?

Ivan er fortsatt ute med skade, så det betyr Mr unibrown spiller denne kampen.

Jeg vil heller se Mikel enn Essien i defansiv rolle.

Lenke til kommentar

Jeg hadde opprinnelig håpet på at Drogba ikke spilte i de forrige PL-kampene og at han defor var ladd til Benfica. Slik det står nå så har alle tre spissene du nevner spilt ca. like mye og like middels og det er defor ikke godt si hva som er lurt. Uansett hvem som blir spiss så håper jeg Chelsea går ut med en litt defensiv formasjon (ikke 4-3-3!).

Lenke til kommentar

Hvor leste du at Ivanovic er ute med skade? Han var med på treningene igår.

Åja, jeg leste det ikno sted, jeg bare antok det. Men, positivt at han var med på treninga :)

Edit: Jeg bare lurte la oss si Chelsea ender opp på en 5 plass i PL, men i tillegg vinner CL. Blir det 5lag fra PL i CL?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Nei, det blir bare 4. Etter Liverpools seier samme år som de endte på 5. plass har reglene blitt endret slik at ingen nasjoner kan sende flere enn 4 lag til neste års CL, så om et lag i La Liga, PL eller Bundesliga (for øyeblikket de tre ligaene som har 4 plasser) vinner CL, men havner utenfor topp 4 får de likevel CL-plass neste år på bekostning av laget som havner på 4.

Lenke til kommentar

Team: Cech; Fer, D Luiz, JT ©, Cole; Mik, Meir; Kal, Mata, Ram; Torres.

Subs: Turn, Bos, Cahill, Ess, Lamps, Sturr, Drog. #CFC (SL)

Ikke langt fra det lagget jeg ønsket med, selv om jeg hadde håpet Ivan gikk inn og at Essien starter isteden for Meireles.

Edit 1: Alltid litt morsomt når Torres starter. På sendingen jeg ser på nå så sier dem "Fernando Torres is going to start tonight qf against Benfica", men nevner ikke resten. Slik er det alltid når Torres starter, akkurat som om det er som ei bombe. Noe det ikke burde være når Torres står med 3 assist og 2 mål i årets CL.

Edit 2: Ivan er ikke med på benken eller. Tydeligvis taes det ingen sjanser.

Vi stiller i denne formasjonen.

Cech

Fer - Luiz - Terry - Cole

Meireles - Mikel

Ramires - Mata - Kalou

Torres

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Vil ha med meg et bortemål. Surt å komme på SB med 0-0 i sekken. Har vi ihvertfall det bortemålet kan vi lene oss litt på det. Synes førsteomgangen er som forventet. Vi har mye ball, men lite kreativitet. Midtbanen skaper for lite.

For de som ser på Sky så er Gary N. inne på flere gode poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...