Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Gratulerer med dagen, Fernando. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Drogba-Torres can work believes Di Matteo http://www.espn.co.uk/football/sport/story/142138.html?CMP=OTC-RSS Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hadde vært braaaaaaaa om de to starta sammen, men da har ikke RDM no wildcard, så kanskje han sparer på en av dem :/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hva skal man si? Drogba sitt innhopp er mildt sag elendig og flaut. Ramires spiller sin desidert dårligste kamp. Meireles er også ubrukelig. Torres jobber bra, men vi skaper altfor lite, så hva kan vi forvente av han da? En av våres beste. Mata blir borte og får til altfor lite. Cahill roter veldig i dag, Luiz spiller en godkjent match. Cole gjør en god jobb. Bosingwa gjør også en god jobb. Lampard gjør det ikke. Han slår mye feil og får også til veldig lite. Essien sitt innhopp er som det han har levert hittil, altfor dårlig. Mikel er som vanlig stabil og får godkjent i min bok. Cech er vår beste, som mange ganger før, men det er ikke han som skal redde oss. Kort oppsummert preges denne kampen av for mye feil pasninger, lite press, mye rom til City og flere av våre viktigste presterte dårlig. Alt på en kveld. Lenke til kommentar
frds Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Bra jobb av Torres ihvertfall. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kjedelig greier det her, håper ikke denne kampen ødlegger motivasjon til Chelsea-spillerne, City var bedre enn oss på alle områder. Og jeg skjønner ikke hvorfor Essien får spilletid i sånne viktige kamper, han har ikke vært seg selv etter skaden. Jeg forventa mer av Drogba, og midtbanen vår, vi gir altfor mye rom til City spillerne da blir det farlig, jeg syns vi var heldig som ikke slapp inn flere mål, og vi hadde jo et flaksemål. Men uansett ting snur seg fort, neste kamp Tottenham på brua, og jeg har trua Håper RDM fortsetter med 4-2-3-1, men Mata som OMS ikke bruk han som ving RDM. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Virket på meg som en del spillere var litt slitne og ufokuserte. Kanskje forståelig med tanke på kampprogrammet den siste tiden, men jeg håper de klarer og finne tilbake til neste kamp. Slår vi Tottenham er det plutselig de som kan rykke ned til femteplass. Forresten så er jeg irritert på at Drogba kom inn for Torres. Så virkelig ikke poenget. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Enig i det du sier der, og City spillerne var virkelig gira og og hadde høy motivasjon for å vinne gårsdagen-kamp, men som du sier, så håper jeg vi får med oss 3p når vi møter Tottenham. Da er dt 2poeng som skiller oss. Men drev å så på kampprogrammet til Tottenham, hvem de evt kunne avgi poeng mot, og de hadde ikke de vanskeligste utfordrerne, men fotballen er rund og ting kan skje. Mens vi som fortsatt er med i samtlige cuper skal møte Arsenal og Newcastle som jeg ser på de som de tøffeste motstanderne. Og hvorfor Drogba kom inn for Torres er vel fordi at RDM tenkte at Drogba er flink til å holde på ballen, og drøye tiden. Men sånn som midtbanen vår spilte igår så hjelper ikke dette,. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Dan Levene @BluesChronicle Di Matteo says Ivanovic has tight muscle in thigh (which is why he came off v MC). Doubtful tomorrow. Have to see if he's fit for Benfica. Håper Torres får starte i morgen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Han var betydelig bedre enn Drogba. Og den delen av Chelsea fansen som har kritisert Torres for å være elendig når han kommer inn burde også være like kritisk til Drogba. Måten Drogba kommer innpå og viser at han ikke gidder er tragisk for øye å se på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ja. Problemet var vel midtbanen når vi spilte mot City. Og da så vi jo flere ganger at Torres kom ned for å stjele ballen. I tillegg til at han var tydelig misfornøyd med å bli tatt av, er positivt med tanke på innstilling og motivasjon. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Helt enig. Ramires spilt, som sagt, en elendig kamp og tapte ballen mange ganger til han å være. Når Meireles spiller på sitt vanlige har man ingen til å rydde opp der. Lampard og Mata var relativt "usynlige" dem også store deler av kampen. Så midtbanen kollapset mye den kampen. Surt å tenke på at vi kunne vært 1 poeng bak Tottenham før kampen på Stamford Bridge til Lørdag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Chelsea FC @chelseafc Reply Retweet Favorite · Open Team: Cech; Bos, Cahill, JT ©, Cole; Ess, Lamps; Ram, Mata, Sturr; Drog. - subs: Turn, D Luiz, Mik, Meir, Mal, Kal, Torres. #CFC (SL) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Bos og Sturridge på samme bane. God jul tottenham Luiz benket til fordel for Cahill. Jesus Endret 24. mars 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Bos og Sturridge på samme bane. God jul tottenham Luiz benket til fordel for Cahill. Jesus Ser du jo hvor viktig Cahill er for oss, hadde vi ikke hatt han idag. Hadde Tottenham vunnet 1-0. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 I dag var Cahill god. Trodde Tottenham kom til å spille annerledes å bruke mer fart i angrepet. Bosingwa var langt bedre enn hva Luiz. Luiz ødela mye i dag. Elendig av ham Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Uansett nå må vi glemme den kampen, (sku ha vært straffe til oss) og tenke på kampen imorra, mot Benfica. Regner med at Torres ikke starta mot Tottenham er fordi han ble spart nettopp til denne kampen,.Eller hur? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Skal ikke se bort i fra det. Drogba har imponert i CL i år, men tipper han blir spart til kamp nummer 2 i tilfelle alt går galt i kamp nummer 1. Vi trakk et av de enklere lagene, men jeg tror at dette blir en vanskelig kamp og vi kommer på ingen måte til å overkjøre Benfica. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Alt kommer ann på hvilket Chelsea-lag vi ser. Er det Chelsea-laget som knuste Napoli 4-1 eller Chelsea-laget som ligger på femteplass i PL? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Chelsea chief slams FA over fixture pile-up http://www.fulhamchronicle.co.uk/london-sport/london-chelsea-fc/2012/03/26/chelsea-chief-slams-fa-over-fixture-pile-up-64767-30626372/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå