Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal man si?

Drogba sitt innhopp er mildt sag elendig og flaut. Ramires spiller sin desidert dårligste kamp. Meireles er også ubrukelig.

Torres jobber bra, men vi skaper altfor lite, så hva kan vi forvente av han da? En av våres beste.

Mata blir borte og får til altfor lite. Cahill roter veldig i dag, Luiz spiller en godkjent match. Cole gjør en god jobb. Bosingwa gjør også en god jobb. Lampard gjør det ikke. Han slår mye feil og får også til veldig lite. Essien sitt innhopp er som det han har levert hittil, altfor dårlig. Mikel er som vanlig stabil og får godkjent i min bok.

Cech er vår beste, som mange ganger før, men det er ikke han som skal redde oss.

 

Kort oppsummert preges denne kampen av for mye feil pasninger, lite press, mye rom til City og flere av våre viktigste presterte dårlig.

Alt på en kveld.

Lenke til kommentar

Kjedelig greier det her, håper ikke denne kampen ødlegger motivasjon til Chelsea-spillerne, City var bedre enn oss på alle områder.

Og jeg skjønner ikke hvorfor Essien får spilletid i sånne viktige kamper, han har ikke vært seg selv etter skaden. Jeg forventa mer av Drogba, og midtbanen vår, vi gir altfor mye rom til City spillerne da blir det farlig, jeg syns vi var heldig som ikke slapp inn flere mål, og vi hadde jo et flaksemål.

 

Men uansett ting snur seg fort, neste kamp Tottenham på brua, og jeg har trua :)

 

Håper RDM fortsetter med 4-2-3-1, men Mata som OMS ikke bruk han som ving RDM.

Lenke til kommentar

Virket på meg som en del spillere var litt slitne og ufokuserte. Kanskje forståelig med tanke på kampprogrammet den siste tiden, men jeg håper de klarer og finne tilbake til neste kamp. Slår vi Tottenham er det plutselig de som kan rykke ned til femteplass.

 

Forresten så er jeg irritert på at Drogba kom inn for Torres. Så virkelig ikke poenget.

Lenke til kommentar

Enig i det du sier der, og City spillerne var virkelig gira og og hadde høy motivasjon for å vinne gårsdagen-kamp, men som du sier, så håper jeg vi får med oss 3p når vi møter Tottenham. Da er dt 2poeng som skiller oss.

 

Men drev å så på kampprogrammet til Tottenham, hvem de evt kunne avgi poeng mot, og de hadde ikke de vanskeligste utfordrerne, men fotballen er rund og ting kan skje.

 

Mens vi som fortsatt er med i samtlige cuper skal møte Arsenal og Newcastle som jeg ser på de som de tøffeste motstanderne.

 

Og hvorfor Drogba kom inn for Torres er vel fordi at RDM tenkte at Drogba er flink til å holde på ballen, og drøye tiden. Men sånn som midtbanen vår spilte igår så hjelper ikke dette,.

Lenke til kommentar

Helt enig. Ramires spilt, som sagt, en elendig kamp og tapte ballen mange ganger til han å være. Når Meireles spiller på sitt vanlige har man ingen til å rydde opp der. Lampard og Mata var relativt "usynlige" dem også store deler av kampen. Så midtbanen kollapset mye den kampen. Surt å tenke på at vi kunne vært 1 poeng bak Tottenham før kampen på Stamford Bridge til Lørdag.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra det. Drogba har imponert i CL i år, men tipper han blir spart til kamp nummer 2 i tilfelle alt går galt i kamp nummer 1. Vi trakk et av de enklere lagene, men jeg tror at dette blir en vanskelig kamp og vi kommer på ingen måte til å overkjøre Benfica.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...