Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Chelsea vant 1-0 mot Samsung et-eller-annet. Drogba scorte. :)

9094848[/snapback]

:ohmy: Greide Lampard å ikke treffe en spiller eller?

Men seriøst, den Donald Duck-avtaen var litt kul. Amerikansk fotball har nå fått Beckham og Chelsea som redning. Kanskje noe skjer nå?

Edit: Jeg mente amerikansk soccer... Dumme meg...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt mye rykter i det siste om overganger mellom Tottenham og Chelsea.

Pascal Chimbonda mot Glen Johnson og SWP.

Pascal Chimbonda mot Johnson + cash

Wright-Phillips for 12 mill pund

Hva synes dere Chelsea-supportere om det? Er selv Tottenham-supporter, men lurer bare på hva dere synes om det. :whistle:

Lenke til kommentar

Trenger ikke Cimbonda. Det bør i allefall ikke bli noe bytte med SWP.

SWP for 12 millioner pund høres ut som en god deal. Han fortjener mer spilletid enn det han har fått i Chelsea. Jeg er svak for Tottenham selv jeg, så det hadde vært morsomt å se han i den hvite drakten til høsten.

Lenke til kommentar
Hvilket tomrom? Tomrommet på benken? Robben får jo nesten ikke spilletid i det hele tatt. Synd, for en robben i toppform er topp 2 i verden.

9097433[/snapback]

Var ikke Robben svært mye skadet forrige sesong, som førte til at han fikk lite spilletid, eller er jeg helt på jordet?

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Såvidt jeg har fått med meg, er det spillestilen til Chelsea som gjør at det ikke er plass til Robben. Dette vet vel sikkert LarsP og andre chelseafan bedre enn meg. Men jeg har fått det for meg slik at Chelsea spiller med veldig mange sentrale på midtbanen (lampard, ballack, essien, mackelele, mikel osv), og derfor er det ikke like stor plass til robben og j.cole som det burde være.

Jeg kan ta feil, men jeg mener det er slik det er.

Sasab: Det jeg mener er at han er blant de absolutt beste i verden. Jeg kunne skrevet at han var nummer 2 i verden, men jeg skrev topp 2, for en robben i toppform vil jeg stille på ca lik linje med c.ronaldo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...