Suburbian Hero Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Chelsea vant 1-0 mot Samsung et-eller-annet. Drogba scorte. 9094848[/snapback] Greide Lampard å ikke treffe en spiller eller? Men seriøst, den Donald Duck-avtaen var litt kul. Amerikansk fotball har nå fått Beckham og Chelsea som redning. Kanskje noe skjer nå? Edit: Jeg mente amerikansk soccer... Dumme meg... Endret 18. juli 2007 av SasaB Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Korrekt, de heter forresten Samsung Bluewings. Mourinho uttalte i dag til Chelsea TV at han er meget fornøyd med hvordan oppkjøringen har gått så langt. Endret 18. juli 2007 av LarsP Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Har hørt mye rykter i det siste om overganger mellom Tottenham og Chelsea. Pascal Chimbonda mot Glen Johnson og SWP. Pascal Chimbonda mot Johnson + cash Wright-Phillips for 12 mill pund Hva synes dere Chelsea-supportere om det? Er selv Tottenham-supporter, men lurer bare på hva dere synes om det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Trenger ikke Cimbonda. Det bør i allefall ikke bli noe bytte med SWP. SWP for 12 millioner pund høres ut som en god deal. Han fortjener mer spilletid enn det han har fått i Chelsea. Jeg er svak for Tottenham selv jeg, så det hadde vært morsomt å se han i den hvite drakten til høsten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg frykter at Tottenham kan bli veldig sterke om SWP havner der. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ifølge vg.no er Robben enig med Real Madrid Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Trist for Chelsea, Robben i toppform er skummel. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dårlige nyheter, men det var ikke uventet. Håper at Malouda fyller tomrommet på eksellent vis. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvilket tomrom? Tomrommet på benken? Robben får jo nesten ikke spilletid i det hele tatt. Synd, for en robben i toppform er topp 2 i verden. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hvilket tomrom? Tomrommet på benken? Robben får jo nesten ikke spilletid i det hele tatt. Synd, for en robben i toppform er topp 2 i verden. 9097433[/snapback] Og topp 1 er hvem? Jeg kan bare gjette... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Hvilket tomrom? Tomrommet på benken? Robben får jo nesten ikke spilletid i det hele tatt. Synd, for en robben i toppform er topp 2 i verden. 9097433[/snapback] Var ikke Robben svært mye skadet forrige sesong, som førte til at han fikk lite spilletid, eller er jeg helt på jordet? Endret 18. juli 2007 av wipy Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Såvidt jeg har fått med meg, er det spillestilen til Chelsea som gjør at det ikke er plass til Robben. Dette vet vel sikkert LarsP og andre chelseafan bedre enn meg. Men jeg har fått det for meg slik at Chelsea spiller med veldig mange sentrale på midtbanen (lampard, ballack, essien, mackelele, mikel osv), og derfor er det ikke like stor plass til robben og j.cole som det burde være. Jeg kan ta feil, men jeg mener det er slik det er. Sasab: Det jeg mener er at han er blant de absolutt beste i verden. Jeg kunne skrevet at han var nummer 2 i verden, men jeg skrev topp 2, for en robben i toppform vil jeg stille på ca lik linje med c.ronaldo. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Robben har vært mye skadet og det er det som er grunnen til at han ikke har fått spille så mye. Det er vanskelig å slippe en halvskadet Robben inn i stedet for SWP, Joe Cole eller Bridge. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Var det jeg og trodde. Uansett kjedelig for Chelsea dersom han tar turen til Real.. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg finner ingenting om det på hjemmesiden til Chelsea. Mourinho sa også at Chelsea kom til å spille neste sesong 4-3-3 som de gjorde før og vant PL 2 ganger med. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Er jo bare VG som skriver at Robben er på vei vekk. Tror egentlig ikke på det før jeg har noen flere kilder. Men de nevner og at han bare har to år igjen av kontrakten sin, skrev ikke han nettopp under på en ny? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...sea/6904044.stm Nope, Robben skrev ikke under en ny kontrakt. Endret 18. juli 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Aah, ja, men da tror jeg at han forsvinner.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Malouda på høyre og Cole på venstre i et 4-3-3 system.... kan bli gøy det.... men det er synd at Robben drar ( om han drar...) Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Når går kampen mot Galaxy i dag? Eller går den midt på natta slik som de to forrige kampene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå