Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drogba eller Torres mot City?

DIGG å se Torres skåre to mål, og samarbeidet mellom Sturridge og Torres er utrolig dårlig,

Skylder mer på Sturridge enn Torres, Sturridge skal jo skyte fra alle mulige vinkler istedet for å sentre :/

 

Så mot City: Hadde jeg likt å se denne lagoppstillingen:

 

Chech

 

Ivan

Luiz

Cahill, hvis Terry er klar, Terry of-couz..

Cole

 

Mikel,

Lamps

 

Torres

Mata

Ramires

 

Drogba

 

Syns Torres gjør faktisk en god jobb på høyrekanten, han har brukbar teknikk og fart, men det viktigste han har forståelse for spillet, i motsetning til Sturridge.

 

Så syns jeg ikke Essien burde denne kampen, han er ikke helt seg selv om dagen,.

 

Come on Blues :)

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Helt enig med deg. Vi har ikke råd til å bruke Sturridge i jevne kamper. Vi må kanskje score på de sjansene vi får og Sturridge hadde iallefall 3 muligheter i går til å sentre og la noen andre score. Torres sammen med Drogba er noe jeg her lengtet etter over lengre tid. Nettopp pga. de to passer hverandre ganske bra. De er også begge fysiske og kan vinne dueller. De er begge uegoistiske hvis de har bedre muligheter. Torres har itillegg fortsatt bra fart i kroppen og den kan ha få bruk for bort City.

 

Vi må kjøre med Luiz som du sier også, ettersom Cahill og Terry blir for trege sammen. Mikel hadde en veldig god kamp i går. Veldig ballsikker og trygg på han.

Blir forbauset og nesten forbanna hvis vi starter med Sturridge på Onsdag. Det er uansett håp ettersom Matteo tar hensyn til hvordan vi spiller og skal spille når han tar ut laget og ikke bare kjører på med 4-3-3 uansett. Så jeg har troa etter å ha sett Chelsea de siste kampene. De er noe HELT annet nå.

Lenke til kommentar

Å slå City på hjemmebane er en tøff oppgave, men ikke umulig, dette er en viktig kamp for begge laga, blir en spennende kamp dette, og jeg håper virkelig vi tar 3p i denne kampen. Klarer RDM 5på rad?

 

Vi har skårt, 12mål og sluppet inn 3 etter RDM tok over. For et tidspunkt for RDM å ta over laget, med tanke på noen tøffe PL framover, CL, FaCup. Ingen lett jobb, han fikk i fanget.

Lenke til kommentar

Nei. City har vunnet alle kampene sine på Etihad denne sesongen, men jeg tror vi har en mulighet til å slå dem hvis vi spiller slik vi har gjort. Vi må bare ikke slippe inn tidlig i kampen. City må vinne for å holde følge med United, så for dem så er det kun det som gjelder. Jo lenger vi holder tett jo større er sjansen for alle 3. Selvfølgelig har jeg tro på at vi kan gå ut fra start og score først og dermed styre kampen dit vi vill.

Lenke til kommentar

Mot City:

 

Cech

Ivanovic - Cahill - Terry - Cole

Mikel - Lampard

Ramires - Mata - Malouda

Drogba

 

Benking av Sturridge på grunn av at han har spilt alt for egiostisk i det siste.

Chelsea skriver at JT er ute mot City, men er klar mot spurs på lørdag. :) Skulle gjerne sett Torres der også. Spent på hvordan han følger opp etter Leicester-kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...