Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør Mourinho og Ronaldo om dem er tilfreds med Svein Oddvar Moen.

"Er denne dommeren norsk?" er jo en betegnelse som Mourinho bruker når dommeren er elendig. Nå vet jeg ikke om Hagen har dømt noen CL kamper, men utfra det disse leverer i TL så er det rart at UEFA lar dem dømme også CL.

Lenke til kommentar

Kampdag! Hvordan stiller vi?

Vi har City på Onsdag og Tottenham på Lørdag. Den vanskeligste kampen er uten tvil City. Så vi må tenke på at vi har den kampen på Onsdag når Matteo setter ut laget.

Min mening er at Sturridge burde spille i dag ettersom han burde være utelatt til kampen på Onsdag.

Dette laget skal være gode nok til å unngå omkamp;

Cech

Bosingwa - Luiz - Cahill - Bertrand

Meireles - Essien - Lampard - Mata

Sturridge - Torres

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Får vi en norsk dommer er det idiotisk. Det finnes ingen norske dommere som er i nærheten av å holde CL nivå. Så vi får krysse fingrene for at UEFA har lært og gir blanke faen i å gi oss dommere fra Norge.

Tøv, tatt i betrakning av hvor "lite" landet vårt er, hvilket indikerer et toppnivå som ikke når fotballnasjoner som England og Tyskland til knærne en gang, så har vi fortsatt meget dyktige dommere.

England har mange flere dommere å velge fra, og enda synes jeg ikke mange av de er noe bedre enn den gjennomsnittlige norske dommeren.

Han fyren som dømte så fantastisk i Porto-kampen burde dømme alle alene, og så må vi hente tilbake Collina, punktum.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se dette nykomponerte forsvaret. Så langt jeg husker så har ikke Ivanovic og Cahill spill som stoppere sammen før. I tillegg så har vi mildt sagt ustabile Bosingwa og uerfarne Bertrand. Men man forstår det jo, med tanke på kommende kamper. Håper det funker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...