Brandshal Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ble nesten litt redd nå jeg.. Hadde vi bare fått Øvrebø i en Chelsea - Barcelona kamp, så kunne vi bare kunne takket farvel til CL før kampen var spilt... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Får vi en norsk dommer er det idiotisk. Det finnes ingen norske dommere som er i nærheten av å holde CL nivå. Så vi får krysse fingrene for at UEFA har lært og gir blanke faen i å gi oss dommere fra Norge. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det er jeg ikke enig i. Så vidt jeg kan skjønne gjorde Tom Harald Hagen en god jobb i City-kampen og vår alles kjære Svein Oddvar Moen dømte jo finalen i U17-VM. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Spør Mourinho og Ronaldo om dem er tilfreds med Svein Oddvar Moen. "Er denne dommeren norsk?" er jo en betegnelse som Mourinho bruker når dommeren er elendig. Nå vet jeg ikke om Hagen har dømt noen CL kamper, men utfra det disse leverer i TL så er det rart at UEFA lar dem dømme også CL. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Svei Oddvar Moen har dømt Chelsea i CL før han. Mot Københanv i fjor. Mourinho og Ronaldo hadde ingen ting å klage over når Moen dømte Madrid i høst. Han fikk ikke med seg en stempling på Ronaldo, men ellers var han så og si feilfri. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Kampdag! Hvordan stiller vi? Vi har City på Onsdag og Tottenham på Lørdag. Den vanskeligste kampen er uten tvil City. Så vi må tenke på at vi har den kampen på Onsdag når Matteo setter ut laget. Min mening er at Sturridge burde spille i dag ettersom han burde være utelatt til kampen på Onsdag. Dette laget skal være gode nok til å unngå omkamp; Cech Bosingwa - Luiz - Cahill - Bertrand Meireles - Essien - Lampard - Mata Sturridge - Torres Endret 18. mars 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Får vi en norsk dommer er det idiotisk. Det finnes ingen norske dommere som er i nærheten av å holde CL nivå. Så vi får krysse fingrene for at UEFA har lært og gir blanke faen i å gi oss dommere fra Norge. Tøv, tatt i betrakning av hvor "lite" landet vårt er, hvilket indikerer et toppnivå som ikke når fotballnasjoner som England og Tyskland til knærne en gang, så har vi fortsatt meget dyktige dommere. England har mange flere dommere å velge fra, og enda synes jeg ikke mange av de er noe bedre enn den gjennomsnittlige norske dommeren. Han fyren som dømte så fantastisk i Porto-kampen burde dømme alle alene, og så må vi hente tilbake Collina, punktum. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Chelsea FC @chelseafc Team: Cech ©; Bos, Ivan, Cahill, Bert; Mikel, Meir; Sturr, Mata, Kal; Torres - subs: Hil, Fer, D Luiz, Ess, Lamps, Mal, Drog. #CFC (SL) Endret 18. mars 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Blir spennende å se dette nykomponerte forsvaret. Så langt jeg husker så har ikke Ivanovic og Cahill spill som stoppere sammen før. I tillegg så har vi mildt sagt ustabile Bosingwa og uerfarne Bertrand. Men man forstår det jo, med tanke på kommende kamper. Håper det funker! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Torres er god i dag! Fantastisk så langt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Han fortjener virkelig et mål idag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Faen at Sturridge aldri klarer å sentre. Jævla egoist! Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Er jævlig irriterende å se på når Torres står helt åpen! Er 2. gangen han burde ha spilt istedenfor å skyte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Drittlei av å se han prøve å skyte i fra den vinkelen når han kan sentre. Også til Torres da. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Iskald avslutning av Kalou. Er flott å sjå at han får tillit av Roberto, han har uten tvil egenskapene som skal til for å funke i denne formasjonen. Torres med assist også... ikkje gale. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hadde Sturridge og Torres hatt samspillet der, kunne Torres fått ballen alene foran mål. Men så prøver Sturridge å skyte? Håpløst. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hadde det vært Drogba hadde han uten tvil sentret til Torres, eller ihvertfall fått den i mål. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Endelig satt det for Torres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå