Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem har dere lyst til å trekke idag? Selv tror jeg München kunne blitt veldig spennende.

Som jeg sa tidligere, med tanke på at vi har noen tøffe kamper framover (City og Tottenham) så hadde vært greit mot et av de enklere laga. APOEL, Marseille, Benfica, eller hur?

Hadde vært morsomt med Mourinho og Madrid eller kanskje ikke hehe..

Uansett hvem vi møter på så kommer vi til å sende dem rett ut av cupen :)

Lenke til kommentar

Sant at vi har noen tøffe kamper fremover så sånn sett hadde det vært greit. Men jeg synes sjarmen med CL er å møte topplagene i fra europa og måle seg med dem. Vi vil ikke være favoritter mot verken, Real Madrid, Barcelona eller Munchen, men greier vi ikke å slå dem så fortjener vi ikke å vinne CL.

Lenke til kommentar

Hvem er da denne norske dommeren?

Benfica er et lag vi bør slå, bare passe oss for Cardoza, dette skal gå braaaaaaa :)

Og at sistekampen er på hjemmebane er en fordel syns jeg.

Barca i semi`n hadde vært bra, tror denne troppen er istand til så slå ut Barca, og kan vedde på at de errevansjesulte på å vinne mot Barca..

Men ikke la oss snakke for mye om semi`en, en kamp om gangen..jeg GLEDER meg..

Er det ikke rart at alle kampene spilles på tirsdag? Så på altomfotball.no ??

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Er ikke helt god på denne typen odds, men forstår jeg riktig om Benefica har lavere odds for å komme videre enn Chelsea?

Rart jeg ikke fikk noen svar når jeg ikke linket til siden. :p

https://www.skybet.c...hampions-league

Jo høyere odds jo mindre sjanse for at det skjer.

Altså, når et bunnlag møter et topplag så har bunnlaget høy odds og topplaget lav odds. Det er også flere ting som er med å bestemmer oddsen, det kan være form, resultater, tidligere møter etc.

Grunnen til at Benfica har høyere odds enn Chelsea er fordi de som setter oddsen har større tro på Chelsea enn Benfica. Selvfølgelig kan Benfica slå Chelsea og da får du også mer penger på å spile på Benfica.

Lenke til kommentar

Er ikke helt god på denne typen odds, men forstår jeg riktig om Benefica har lavere odds for å komme videre enn Chelsea?

Rart jeg ikke fikk noen svar når jeg ikke linket til siden. :p

https://www.skybet.c...hampions-league

Jo høyere odds jo mindre sjanse for at det skjer.

Altså, når et bunnlag møter et topplag så har bunnlaget høy odds og topplaget lav odds. Det er også flere ting som er med å bestemmer oddsen, det kan være form, resultater, tidligere møter etc.

Grunnen til at Benfica har høyere odds enn Chelsea er fordi de som setter oddsen har større tro på Chelsea enn Benfica. Selvfølgelig kan Benfica slå Chelsea og da får du også mer penger på å spile på Benfica.

Ja, men har ikke Benfica lavere odds enn Chelsea i følge Sky?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...