Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første jeg tenkte når jeg så Torres gikk slik i går var at han så missfornøyd ut, men det er nok det han ikke ser Matteo som gjør at det ser dumt ut. Itillegg til at det er Torres og folk er veldig flinke til å få det til å være noe annet bestandig. Som Aleks sier er det flere av Chelsea spillerne som går av banen som Torres gjør. Det gikk nok hardere for seg i garderoben. Tro meg, hadde Torres vært stille og skuffet der hadde helt sikkert noe stått skrevet i avisene i dag. Ihvertfall Torresavisen (nettavisen) hadde hatt en artikkel.

Lenke til kommentar

Jøss. Napoli som filmet igår? I mine øyne var det motsatt, men det kan kanskje ha noe med at jeg bare så andre omgang og ut. Siste ekstraomgang var drøying på høyt nivå, med flere merkelige dommervalg som hjalp til.

 

Morro for Di Matteo da, som jeg faktisk ønsker alt godt. En veldig hyggelig fyr, italiensk er han også :) Det er jo greit å ha noen som var med under storhetstiden til Chelsea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle vell kanskje hatt en straffe til, men det er jo dommeren som dømmer. Fornøyd med en strålende kamp, dette viser at vi kan slå lag selv om vi lider av et stort press. Meget fornøyd, å en bra innsats av spillerne! Dette har jeg lengtet å se på lenge.

Syntes selvfølgelig det var veldig trist at Torres bommet, hjelper han ikke akkurat på selvtilliten! :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tatt ut fra CFC hjemmeside D.Luiz som snakker etter Napoli kampen:

 

"Ramires er utrolig! Han er en fantastisk spiller som dere kunne se løpe og kjempe i kampen, og jeg er glad for at vi er på samme lag. De siste 20 minuttene kunne jeg knapt gå, men Ramires fortsatte å springe på kanten sin. Det er slik Ramires kan."

 

Digger Ramireeees, løpsmaskiiiiiiiiin,.

 

Noen som mener at Cole burde slippe inn Bertrand til flere kamper?

 

Mikel istedet for Essien?

 

Ramires på kanten er gull, og kanskje Torres på den andre siden? Han var ikke så ille som jeg trodde, og Drogba og Torres er jo egentlig perfekt sammen.

 

Edit:

 

RDM etter kampen..

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...