Emils. Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Få av Sturridge da! Ja for faen! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Terry godkjente bestillingen din. 2-0 og brua koker! Herregud, er det mulig!! Jeg svetter, hutrer og er nervøs. Jeg takler ikke dette lenger Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Napoli-fansen er gærne. Hadde ikke vært dumt å hatt de i ryggen under kamp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Gratulerer med avansement! Var en spennende kamp der Napoli imponerte med å kjøre angrep hver gang de måtte, 2-0 og 3-1. Vil nesten si at Chelsea fortjente å gå videre i en av disse jevne oppgjøra.... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Du vil nesten si vi fortjente det? Jeg vil si at dette var 100% fortjent. Knallbra kamp, og gutta spilte med hjertet utenpå drakten! Noen som vet når Terry, Lampard og Drogba scoret i samme kamp sist? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Napoli hadde en ganske god kamp i Italia de også herr brun.... Avansement er sikkert fortjent nok det. Men det var mer det å ikke drite seg ut i nok en jevn cl delfinale som nesten var fortjent. Og det sitter langt inne å innrømme må du forstå ;-) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Herregud for en fantastisk kamp. Den eldre garde sto frem som de skulle og var utrolig viktig for oss. Uansett, viljen vi viste i går har jeg savnet over lengre tid nå. De første 20 var dårlig, men etter målet hevet vi oss 1000 ganger og var helt klart det beste laget. 4-1 hjemme på SB mot Napoli er et utrolig resultat, med tanke på hvor få som trodde på oss. Leicester i helgen, også City.Utrolig viktig kampprogram fremover. Nå må vi bare fortsette slik vi har gjort! Blir også spennende hvem vi trekker på Fredag. Apoel er vel drømme trekning og Barca/Real er det motsatte! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Film, film og FILM! Bra at Drogba sto frem som et godt eksempel. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det har jeg ikke sagt, men nå var det vel slik at med engang en Napoli spiller med felt så rullet han bortover i en kilometer. Som Bratseth sa; "Taklingen er ikke stygg, men summen av filmingen gjør at dommer vurderer det som stygt". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Film, film og FILM! Bra at Drogba sto frem som et godt eksempel. Den ansiktsgreia var vondt å se på. Flaut. Men dey koker greit oppi topplokket i ekstraomgangene vil jeg tro Endret 15. mars 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Såg fra 50 og utover, og ingen var verre enn det andre laget. Filme gjorde begge lag, men var ikke mye synest eg. Ekstraomgangene var det mye rart. Skuespillerne dukket opp, og Chelsea bedrev tidenes uthaling av tid. Sistnevnte er stengt tatt ikke ulovlig så lenge dommerne lar det gå, og alle gjør det jo i en sånn situasjon, men er kjedelig for kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Her brun: vil nå si han er rimelig kald og rolig i den situasjonen og utnyttet den maks. Lite sin tyder på koking i topplokk... Får ikke til å redigere innlegg i Mobil skinn, så det ble dobbelt... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg skjønner bare hvorfor ikke det er så forbanna vanskelig å spille ordentlig, istedet for alt dette primadonna tullet, selv om det koker over må man kunne klare å holde seg innenfor lovverket, hvis ikke kan de bare holde seg unna fotball. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Film, film og FILM! Bra at Drogba sto frem som et godt eksempel. Innlegget ble vel skrevet tidligere i kampen da Naopli-spillerne rullet som værst. Drogbas filming var nokså komisk, men jeg synes ikke synd på Napoli i ett sekund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå