Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Kan godt hende han ble spart, men det var nok også i tankene at Drogba er mye større og sterkere. Derfor vil han bli mer naturlig å velge i mot et lag som Stoke. Han scoret jo også, så det kan hende at Di Matteo velger Drogba for å satse på at formen hans fortsetter. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 En litt spekulativ formasjon: Chech Ivan-Cahill-Terry-Cole Ramires-Mikel Torres-Mata-Sturridge Drogba Letter trykket av Torres, og han kan gi assissts og kanskje til og med slå til med en skåring. En offansiv formasjon, som kan fylles på med Lampard og Essein etterhvert. Tviler på at det kommer en slik oppstilling til kamp, men har troen på at det kunne gitt oss ihvertfall 10-20% sjanse for å avansere. Napoli kommer uansett til å få et mål og kanskje til og med to, så vi må virkelig legge press på de og holde ballen godt i laget. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Sturridge på venstresiden hadde ikke vært så dumt, da blir han tvunget til å slå innlegg eller spille tilbake, istedet for skyte fra alle mulige vinkler, og Torres på høyresiden vil jeg ikke se, når det er sagt så vil jeg helst ikke at RDM skal drive ut teste ut forskjellige ting ikveld. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Enig med at vi ikke kan eksperimentere i kveld. Vi burde fortsette med samme formasjon og samme folk, bortsett i fra da Meireles som er utvist, og kanskje Kalou da han ikke har bidratt så mye. Alternativene til Meireles blir vel Lampard, Essien eller Romeu. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Ramires som defensiv midt? Ja fins vel bedre løsninger når jeg tenker meg om. Men hvorfor har ingen troen på at Torres ikke kan klare seg som en ving? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Fordi han er en spiss, og med den nye formasjonen vil det bli lettere for Torres å score når han står fremme. Men tror han hadde greid å fylle rollen greit, kanskje et par innlegg ala det han gav til Mata mot United og. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg tenker at han er rask, sterk og teknisk. Er selvsagt enig i at han er en spiss, men blir veldig firkantet tenking å tenke at han ikke kan gjøre en grei jobb der. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg sa jo akkurat at jeg tror han hadde greid å gjøre en grei jobb der. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Han hadde sikkert gjort en ok jobb der, men Torres er ikke akkuratt teknisk, når var sist du så han finte noen ut og løpe forbi? Skal han spille, så vil jeg ha han som midtspiss. Og ang Ramires som def.midt så vil jeg heller se han på høyresiden pga farten hans, han klarer å slå ballen forbi spillere og legge innlegg. Som def.midt vil jeg ha Mikel i den rollen. Noe slikt: -------Chech Ivan-Cahill-Terry-Cole -----Mikel-Lamps Ramires-Mata-Kalou/Malouda -----Drogba/Torres Ulempene: Lamps blir for treig, Kalou er veldig lett å lese, vi har ikke noen ordentlig vinger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Chelsea have not conceded in the last 5 games in which John Terry has started. Solidity. #CFC Håper virkelig han er klar. Cahill eller Luiz ved siden av? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Her var det stille. Chelsea FC @chelseafc OK team first, then pics... Cech; Ivanovic, D Luiz, JT, Cole; Essien, Lamps; Ramires, Mata, Sturridge; Drogba. 4-2-3-1...? #CFC (SL) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Blir det Essien og Lampard som defensive midter da? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Plastikkflagg. Alt er som det skal være med andre ord. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hvor ser folk kampen? Viasat 4. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Seriøst. Her må vi heve oss ganske mange hakk. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Er det noen som har laget kamptråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå