Emils. Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Sant det. Synes det er bra av Roberto og gjøre ting med laget. Det virker som en mann som tørr å ta av og til tøffe, men nødvendige avgjørelser. Under AVB ble det gjort lite selv om vi sårt trengte noe annet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Luiz som back da eller? Kult. Håper det ikke er noe alvorlig med Ivanovic. Virket ok etter stemplingen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 1-0 mot et lag som ikke spiller fotball er greit det. Nesten en skam for PL at Stoke er der Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Er fornøyd med det ja. Spesielt at vi ikke har sluppet inn mål de siste 2 kampene som blir nøkkelen til å gå videre i CL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Chelsea snubler videre, forskjellen er at denne gangen vinner de. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Vi var klart best. Fortjent til de grader Lenke til kommentar
fnats Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Satt til tider og lurte på om ballen faktisk skulle gå i nettet i løpet av kampen. Men til slutt ble det en fortjent seier. Artig at RDM har viket vekk fra 4-3-3 og til en 4-2-3-1. Den sistnevnte formasjonen passer dagens stall klart best, for ikke å snakke om vår kanskje viktigste spiller; Mata. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Mata er mye bedre i en OM posisjon enn som ving. Mikel presterer også bedre når vi stiller med to ankere - slik at han oftere kan bidre med sine offensive kvaliteter. Handler vi inn noen rene vinger i sommer og prøver å spille Sturridge mer inn i spissposisjon så tror jeg dette kan bli bra. Endret 11. mars 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Vi var klart best. Fortjent til de grader Hvem er ikke best mot det jævla dritlaget? Skal jeg være helt ærlig så hater jeg stoke sin spillestil så mye at jeg nesten håpet på Chelseaseier igår. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Digg med seier,og nå fokus mot Napli kampen, vi må ihvertfall vinne 2-0 vanskelig men ikke umulig. Hvordan spiller vi til neste kamp? Drogba eller Torres på topp? Hva med midtbanen? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Cech Ivanovic - Cahill - Terry - Cole Mikel - Meireles Ramires - Mata/Lampard - Malouda/Mata Drogba Håper jeg. Endret 12. mars 2012 av Big Boi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Må ikke Meireles stå over pga for mange gule? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Sku ønske han prøvde seg på en slags 4-3-1-2 formasjon. Chech Ivan-Cahill-Terry-Cole Ramires-Mikel-Lamps -----------Mata ----Drogba-Torres Der Ramires kan løpe opp og ned på høyresiden. Og Mata på venstresiden og beveger seg under spissene. På topp så har vi Drogba som vi kan spille ballen opp til, og en beveglig Torres så skal vi klare å skåre to mål?? Men husker når vi brukte Torres og Drogba, det funka dårlig som jeg husker,og dt virka som om Drogba nekta å sentre til Torres, kanskje dette har forandra seg håper jeg. Hva syns dere om Torres og Drogba på topp? Edit: En annen ting har har brukt Kalou fra start begge kampene, noe vi ikke har fått med oss?? Endret 12. mars 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Så stille det var her? Chelsea-Napoli ikveld?? Klarer vi å slå Napoli med to mål? Jeg håper det, jeg drømmer om det, men jeg er redd for at CL-drømmen blir stoppet ikveld. Hva tror dere? Formasjon? Hvem spiller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 2 mål kan vi fint klare, men om vi greier oss uten å slippe inn noen er en annen sak. Vi burde fortsette med 4-2-3-1 formasjonen. Om vi burde bruke Torres eller Drogba vet jeg ikke. Kanskje erstatte Kalou med Torres og bruke begge. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) 2mål er ikke umulig, se på Arsenal 3mål iløpet av første omgang og mot Milan. Er usikker på om jeg vil se Drogba eller Torres fra start, mot 3 Napoli spillere som presser høyt, så vil jeg se Sturridge og Torres på topp. En annen ting Drogba har en tendens til å spille utrolig bra i slike kamper, så får håpe dette er en av kampene. Mikel blir viktig, stoppe kontringene til Napoli, skape trygghet med sikre pasninger. Så kan Lamps og Mata stå får bakromspasningene og direkte pasninger som jeg håper på å se, og ikke kortpasningspillet vi drev med under AVB, vi ekke gode nok til det. Får se åssen Napoli stiller opp :/ Endret 14. mars 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hvorfor skal vi gå tilbake til en formasjon som vi har slitt med hele sesongen, og ikke fungerte mot Napoli sist gang? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hvorfor skal vi gå tilbake til en formasjon som vi har slitt med hele sesongen, og ikke fungerte mot Napoli sist gang? Etter jeg tenkte meg om, så redigerte jeg innlegget mitt, men ja, vil heller se 4-2-3-1 formasjon, enn 4-3-3 som har gitt meg hodepine.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Håper egentlig Di Matteo viser litt baller og kjører på med Torres fremme. Tenk om han hadde scoret i denne kampen og hvilke fordeler det ville gitt oss i de neste oppgjørene som blir veldig vanskelige. Kan argumenteres med at Drogba fikk sin sjanse forrige gang vi møtte Napoli uten å score. Argumentene for er at han er veldig fin å ha defensivt og. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Samma her ass, hadde vært utrolig gøy med hat-trick fra Torres Men lov å drømme, men Torres spilte ikke mot Stoke, kanskje han ble spart til denne kampen? Har troa på at vi kommer oss videre, Ramires med farten sin og løpskapasiteten, også har vi MATA Faen heller vi MÅ vinne ikveld.. Edit: Håper også på masse dødballer: Terry, Cahill, Ivan, (Drogba) kommer til å knuse Napoli på dødballer.. ++ Drogba er den typen som våkner opp til slike kamper der vi må vinne Fikk denne mld fra en kompis: Essien scorer tidlig på en fantastisk volley, før dere blir snytt for 3-4 straffespark. Napoli scorer på overtid. Minner???? Gjorde vondt når jeg leste denne Endret 14. mars 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå