ErlendRU Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 veit ikkje om dette har blitt tatt opp før, men her er det: eg er ein chelsea supporter, og har vert det i all min tid. det som irriterer meg er att arsnal og liverpool supportere klager over att chelsea er eit kjøpelag. det er greit nok att vi kjøper masse spillere, og eg forsvara det ikkje. men det har seg slik att på 90 talet var det manu som var det store kjøpelaget, men det snakker ikkje manu supporterene nåke om. og liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 2004, så eg vil ikkje hayre nåke klaging frå liverpool og manu supportere, greit? 9073483[/snapback] Er det nå man skal le, eller hvordan ligger det ann? Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 04? Uansett, skulle ikke Chelsea spilt en treningskamp i dag... 14. juni? Hehe har ikke funnet noe resultat noe sted Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 04? Uansett, skulle ikke Chelsea spilt en treningskamp i dag... 14. juni? Hehe har ikke funnet noe resultat noe sted 9073759[/snapback] kampen går kl 2 i natt... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 veit ikkje om dette har blitt tatt opp før, men her er det: eg er ein chelsea supporter, og har vert det i all min tid. det som irriterer meg er att arsnal og liverpool supportere klager over att chelsea er eit kjøpelag. det er greit nok att vi kjøper masse spillere, og eg forsvara det ikkje. men det har seg slik att på 90 talet var det manu som var det store kjøpelaget, men det snakker ikkje manu supporterene nåke om. og liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 2004, så eg vil ikkje hayre nåke klaging frå liverpool og manu supportere, greit? 9073483[/snapback] Og hvor mange lag har Chelsea kjøpt siden 2003? Det er forskjell på det Chelsea og United gjør. United kjøper unge lovende spillere, og lar dem utvikle seg. Chelsea kjøper ferdige stjerner. Lenke til kommentar
wan Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Chelsea ligger nå under med ett mål mot Club America. Noen andre som får med seg kampen? Endret 15. juli 2007 av wan Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 04? 9073759[/snapback] 3 Nye b-lag rettere sagt. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Chelsea ligger nå under med ett mål mot Club America. Noen andre som får med seg kampen? 9075674[/snapback] Hva ble resultatet da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Chelsea vant 2-1 etter skåringer av Malouda og Terry. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 04? Uansett, skulle ikke Chelsea spilt en treningskamp i dag... 14. juni? Hehe har ikke funnet noe resultat noe sted 9073759[/snapback] kampen går kl 2 i natt... 9074055[/snapback] Helt sykt mål Drogba har der mot LFC. Malouda med scoring og målgivende i første kamp. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Og hvor mange lag har Chelsea kjøpt siden 2003? Det er forskjell på det Chelsea og United gjør. United kjøper unge lovende spillere, og lar dem utvikle seg. Chelsea kjøper ferdige stjerner. 9074802[/snapback] Hehe... United har handlet for over 600 millioner så langt i år... Du snakker også uten å ha peiling hører jeg. Chelsea har ikke kjøpt ferdige stjerner... De har kjøpt spillere med potensiale. United har kjøpt vel så mange, om ikke flere "stjerner" som du velger å kalle det. Ferdinand er et eksempel... Greit, jeg ser at Chelsea har kastet vekk penger på Crespo og Scheva.... (selv om jeg tror og håper at sistnevnte kommer seg....), men det skal da pinadø sies at United har kastet vekk penger også... Veron (eh, ja... han spilte jo også noen kamper i blått, men UNited betalte en del mer for han enn det chelsea gjorde) og Forlan... Endret 15. juli 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Og hvor mange lag har Chelsea kjøpt siden 2003? Det er forskjell på det Chelsea og United gjør. United kjøper unge lovende spillere, og lar dem utvikle seg. Chelsea kjøper ferdige stjerner. 9074802[/snapback] Hehe... United har handlet for over 600 millioner så langt i år... Du snakker også uten å ha peiling hører jeg. Chelsea har ikke kjøpt ferdige stjerner... De har kjøpt spillere med potensiale. United har kjøpt vel så mange, om ikke flere "stjerner" som du velger å kalle det. Ferdinand er et eksempel... 9078198[/snapback] Vel 600 mill, så kan du dele det på de foregående årene de ikke har brukt noe. Å faktisk gått i pluss på transfer ifjor. Å argumentere for at United har kjøpt mer enn Chelsea er fåfengt. At United handler, klart det. edit: godt/gått leifs Endret 15. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vel 600 mill, så kan du dele det på de foregående årene de ikke har brukt noe. Å faktisk godt i pluss på transfer ifjor. Å argumentere for at United har kjøpt mer enn Chelsea er fåfengt. At United handler, klart det. 9078226[/snapback] Hvem har Chelsea brukt penger på i år da? De kjøpte Maluda, og han hadde jo en fantastisk debut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kan man ikke bare konkludere med at samtlige topplag bruker penger på transfermarkedet? Dette er en så utrolig fåfengt diskusjon. :-\ Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kan man ikke bare konkludere med at samtlige topplag bruker penger på transfermarkedet? Dette er en så utrolig fåfengt diskusjon. :-\ 9078253[/snapback] Var vel gjerne litt av mitt poeng å, men Chelsea har nok handlet mest de siste 4 årene. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er det ingen tvil om. Men hva hvis vi ser de siste 15 årene under ett? Har noen statistikk over alle kjøpene Chelsea og Manchester United gjorde i denne perioden? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Chelsea gjorde noen store innkjøp en periode for å forvandle det fra et middels+ til et topplag, jeg ser egentlig ikke det helt store problemet, nå som laget har spillerne som trengs, trengs ikke like massive kjøpsrunder på en god stund. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kan man ikke bare konkludere med at samtlige topplag bruker penger på transfermarkedet? Dette er en så utrolig fåfengt diskusjon. :-\ 9078253[/snapback] Der sier du det jeg har prøvd å si i fire år. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kan man ikke bare konkludere med at samtlige topplag bruker penger på transfermarkedet? Dette er en så utrolig fåfengt diskusjon. :-\ 9078253[/snapback] Der sier du det jeg har prøvd å si i fire år. 9079880[/snapback] Det er fortsatt like sant. Skal du ha en premie eller noe? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Chelsea inngikk Donald Duck-avtale Nå blir det spennende å se hvilken plass på banen Donald skal bekle. Kanskje han endelig kan løse problemet på høyrebacken? =) Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Chelsea vant 1-0 mot Samsung et-eller-annet. Drogba scorte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå