Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

veit ikkje om dette har blitt tatt opp før, men her er det:

eg er ein chelsea supporter, og har vert det i all min tid. det som irriterer meg er att arsnal og liverpool supportere klager over att chelsea er eit kjøpelag. det er greit nok att vi kjøper masse spillere, og eg forsvara det ikkje. men det har seg slik att på 90 talet var det manu som var det store kjøpelaget, men det snakker ikkje manu supporterene nåke om. og liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 2004, så eg vil ikkje hayre nåke klaging frå liverpool og manu supportere, greit?

9073483[/snapback]

Er det nå man skal le, eller hvordan ligger det ann? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
veit ikkje om dette har blitt tatt opp før, men her er det:

eg er ein chelsea supporter, og har vert det i all min tid. det som irriterer meg er att arsnal og liverpool supportere klager over att chelsea er eit kjøpelag. det er greit nok att vi kjøper masse spillere, og eg forsvara det ikkje. men det har seg slik att på 90 talet var det manu som var det store kjøpelaget, men det snakker ikkje manu supporterene nåke om. og liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 2004, så eg vil ikkje hayre nåke klaging frå liverpool og manu supportere, greit?

9073483[/snapback]

Og hvor mange lag har Chelsea kjøpt siden 2003?

Det er forskjell på det Chelsea og United gjør. United kjøper unge lovende spillere, og lar dem utvikle seg. Chelsea kjøper ferdige stjerner.

Lenke til kommentar
Liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 04? ;)

Uansett, skulle ikke Chelsea spilt en treningskamp i dag... 14. juni? Hehe har ikke funnet noe resultat noe sted  :no:

9073759[/snapback]

kampen går kl 2 i natt... ;)

9074055[/snapback]

Helt sykt mål Drogba har der mot LFC.

Malouda med scoring og målgivende i første kamp. :D

Lenke til kommentar

Det er forskjell på det Chelsea og United gjør. United kjøper unge lovende spillere, og lar dem utvikle seg. Chelsea kjøper ferdige stjerner.

9074802[/snapback]

Hehe...

United har handlet for over 600 millioner så langt i år...

Du snakker også uten å ha peiling hører jeg. Chelsea har ikke kjøpt ferdige stjerner... De har kjøpt spillere med potensiale. United har kjøpt vel så mange, om ikke flere "stjerner" som du velger å kalle det. Ferdinand er et eksempel...

Greit, jeg ser at Chelsea har kastet vekk penger på Crespo og Scheva.... (selv om jeg tror og håper at sistnevnte kommer seg....), men det skal da pinadø sies at United har kastet vekk penger også... Veron (eh, ja... han spilte jo også noen kamper i blått, men UNited betalte en del mer for han enn det chelsea gjorde) og Forlan...

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

9074802[/snapback]

Hehe...

United har handlet for over 600 millioner så langt i år...

Du snakker også uten å ha peiling hører jeg. Chelsea har ikke kjøpt ferdige stjerner... De har kjøpt spillere med potensiale. United har kjøpt vel så mange, om ikke flere "stjerner" som du velger å kalle det. Ferdinand er et eksempel...

9078198[/snapback]

Vel 600 mill, så kan du dele det på de foregående årene de ikke har brukt noe. Å faktisk gått i pluss på transfer ifjor.

Å argumentere for at United har kjøpt mer enn Chelsea er fåfengt. At United handler, klart det.

edit: godt/gått leifs

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Vel 600 mill, så kan du dele det på de foregående årene de ikke har brukt noe. Å faktisk godt i pluss på transfer ifjor.

Å argumentere for at United har kjøpt mer enn Chelsea er fåfengt. At United handler, klart det.

9078226[/snapback]

Hvem har Chelsea brukt penger på i år da? De kjøpte Maluda, og han hadde jo en fantastisk debut.

Lenke til kommentar
Kan man ikke bare konkludere med at samtlige topplag bruker penger på transfermarkedet?

Dette er en så utrolig fåfengt diskusjon. :-\

9078253[/snapback]

:D

Var vel gjerne litt av mitt poeng å, men Chelsea har nok handlet mest de siste 4 årene.

Lenke til kommentar
Kan man ikke bare konkludere med at samtlige topplag bruker penger på transfermarkedet?

Dette er en så utrolig fåfengt diskusjon. :-\

9078253[/snapback]

Der sier du det jeg har prøvd å si i fire år.

9079880[/snapback]

Det er fortsatt like sant. Skal du ha en premie eller noe? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...