Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roman sin innblanding i klubben er ikke sunn. Vi hadde riktig nok ikke vunnet det vi har vunnet det 21. århundret om det ikke hadde vært for ham som eier, men før eller siden måtte dette skje. Null kontinutet, spillere ute av kontroll og managere som må jobbe med revolveren ladet bak hodet deres døgnet rundt. Ingen managere i Chelse kommer noensinne til å tenke langsiktig og på talentutvikling når de er i stolen - de vet at de må prestere med en gang og slipper dermed aldri ungdommen til og bruker gamle umotiverte spillere fordi de ikke tørr noe annet. Derfor har vi prestert så dårlig som vi gjør. Det virker også som Abramovitch ikke har tilegnet seg den menneskelige egenskapen og lære av sine feil ved å sparke AVB og insette en ny manager med alt for høye krav. Om 12 måneder har vel den neste manageren fått sparken også.

Riktignok kan han sprenge banken igjen og selge den eldre garde og kjøpe inn en ny generasjon av toppspillere i alle ledd, da vil vi kanskje vinne titler og kjempe i toppen i et halvt tiår, før vi igjen må kjøpe inn et nytt lag.

Håper til slutt at Abramovitch innser hvor dårlig buisiness han faktisk driver med klubben, hvor mye penger han taper på det at han velger å selge - det ville være det beste for alle - selv om vi vil være betydelig svekket og må bygge opp et nytt grunnlag for klubben.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Ja me får se Emils.

Me får se.... FFP tror eg 100% på når den funker.

Virkelig... Var det det du mente?

Selvfølgelig. Chelsea kan ikke kjøpe spillere i fint og uvær lenger. Det må handles med sikkerhet og til en god pris. Jeg fikk inntrykk av at du mente Chelsea kom til å kjøpe seg kåte, noe de gjorde da Torres kom. Jeg tror derimot at FFP vil gjøre at selv hvor lyst Roman har til å svi av hele pengebingen sin går ikke det.

Lenke til kommentar

Ja det håper eg og Emils. Dessverre sitter mange av de med pengene på makten og skal lage reglene.

Og som kjent, ingen regler uten unntak. Se på City. Tidenes sponsoravtaler på rekke og rad. Det finnes måter å lure systemet på, garantert.

Lenke til kommentar

Trenerne koser seg jo, kommer til Chelsea, prøver seg litt, får sparken, får med seg en FET sluttpakke. Roman sitter der igjen, og lurer på hva som gikk galt :/

Nå vil Svennis ha jobben i Chelsea:

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10061343

Var så glad når vi signerte AVB tenkt nå kommer vi til å ha en trenger i MANGE år framover, men neida, men det jeg lurte på hva skjer med klubben hvis Russern gir opp drømmen om CL, og trekker seg fra klubben? Han punger jo ut for å dekka gjelden hele tiden, hvor lenge skal han gidde dette??

Edit: Uansett så er det KAMP idag, og den vises tom på gratiskanalen viasat :) Hva tror dere om formasjon? Spillerstallen? vinner vi? Taper vi? Klarer De Matte å gi motivasjon til spillerne. en ting er sikkert, jeg vil IKKE se en 4-3-3 formasjon.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Var så glad når vi signerte AVB tenkt nå kommer vi til å ha en trenger i MANGE år framover, men neida, men det jeg lurte på hva skjer med klubben hvis Russern gir opp drømmen om CL, og trekker seg fra klubben? Han punger jo ut for å dekka gjelden hele tiden, hvor lenge skal han gidde dette??

jeg hadde faktisk inntrykk av at Roman ville satse på en ordentlig og langsiktig manager med AVB. Tidligere har han vært svært utolmodig og sparket alle som gav noe annet enn toppresultat. I AVB sitt tilfelle har det nok vært en del andre omstendigheter som har ført til oppsigelsen. Vi kan egentlig ikke sitte her og dømme om det var rett eller galt, det eneste vi kan være enige om er at det var synd.

Lenke til kommentar

AVB forlot treningsfeltet i tårer

Stemmer dette at flertallet av Chelsea spillerne ikke tok farvel med AVB er det faktisk mer tragisk enn at Roman ga AVB sparken. Det er så respektløst og barnslig at bare tanken på at enkelte spillere i Chelsea faktisk ikke eier et snev av respekt og godhet, er til å grine av!

Mye galt med klubben deres for å si det sånn. Som Scolari sa så er spillerenes ord (Lampard, Terry, Drogba, Cole o.l.) mer verdt enn managerens i Abramovich sine øyne. Hvor riv ruskende galt er ikke det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Team: Cech ©; Ivan, Cahill, D Luiz, Bert; Ram, Mik, Meir; Kal, Torres, Mata. - subs: Hil, JT, Ess, Lamps, Sturr, Drog, Lukaku. #CFC (SL)

Interessant. Hva gjør Terry på benken? Skulle ikke han være ute i min 2 måneder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...