Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den eneste grunnen til at Mourinho ville fått bedre resultater med Chelsea må vel være at fyren har stor respekt hos våre stjerner og de ville gitt alt for han.

Vel.. Det er en svært enkel måte å si det på. Er korrekt at stjernene ville ha mye mer respekt for Mourinho, men Mourinho er en enormt god taktiker, spesielt defensift.

Hvis du ser på mål skårt og sluppet inn av Chelsea hittil i år er det ikke så rykende galt, men vi er ikke farlige nok når det gjelder. Samtidig slipper vi inn mål i kamper vi ellers skulle kontrollert relativt greit.

Situasjonen rundt Chelsea er mer kompleks enn en trener, en formasjon eller en spiller. Selv om det skjer forandringer, forventer jeg at det tar 1,5 år før vi er back on track. Og det er hvis vi får inn Mourinho. Hvis vi får inn en annen trener vil vi være i det absolutte toppsjiktet om 3-4-5+ år.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det som står i den artikkelen er bitte litt sant så er roman tidenes premieidiot.

Hvorfor sparker manager hvis han mener det er spillernes skyld? Og varsle store endringer til sommeren? Vel, hvorfor ikke la boas ta seg av de endringene da?

Tegneserie.

Lenke til kommentar

Da er det på`n igjen med trenerbytte :(

Benitez? Pep? Mourinho? Han unge tyskern?

Dermed har Roman Abramovitsj og Chelsea svidd av nærmere 34 millioner pund - altså rundt 306 millioner kroner - på den portugisiske treneren, som bare fikk sitte i jobben i 257 dager, og bare satt på benken som Chelsea-manager i 40 kamper.

http://nrk.no/sport/fotball/premier_league/1.8021441

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Hadde vært fantastisk å se Mourinho igjen. Men dette er vel bare drømmetenking fra "alles" side. Blir spennende å se hva som skjer fremover.

Jeg vil ikke få for høye forhåpninger, det har jeg gjort alt for mange ganger med dette laget, og jeg blir alltid skuffet...

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Synd Hiddink nettopp dro til russerne. Han ut sesongen + Mourinho til sommeren hadde vært en god løsning, når AVB først er sparket. Jeg støtter ikke avgjørelsen om å sparke AVB (Den er faktisk så grenseløst på trynet at jeg mangler ord), men nå gjelder det å gjøre det beste ut av det.

Benitez håper jeg virkelig ikke kommer. Fyren er en dust. Hva med Capello som en midlertidig løsning ut sesongen? Han er i alle fall på godfot med "gamlegutta". Så får vi ta sommeren når sommeren kommer, og redde stumpene nå.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke Capello er den typen som lar seg styre av en eier, så tviler på at han noen gang vil vurdere Chelsea-jobben..

Skjønner ikke helt greia med at assistenten skal ta over når en manager blir sparka..har liksom RdM latt være å si ting til AVB og venta på at han får sparken? Tviler, og er derfor veldig skeptisk til RdM..men håper for all del han får det til...hvem vet, kanskje han blir sittende i flere år :)

Lenke til kommentar
Jeg støtter ikke avgjørelsen om å sparke AVB (Den er faktisk så grenseløst på trynet at jeg mangler ord)

Idioti er et ord du kan bruke om du vil. For det er akkurat det det er.

Roman kan ingenting om å drive en fotballklubb.

Kortsiktig kan man kjøpe seg suksess, på lang sikt må man jobbe for det. Det er her Roman feiler.

Når det gjelder RdM så tror eg faktisk Roman har gitt såpass klar beskjed til spillerne at det er inn eller ut.

Roman bryr seg ikke om enkeltspillere og kan fort ødelegge slutten av karrieren til både Terry, Lampard og Cole om han ønsker det. Vil ikke koste han i nærheten så mye som det kostet han å sparke AvB allikevel.

Så eg tviler på at noen tør å tøffe seg mot RdM.

Fader for en gjeng. For min del understreker denne farsen hele min mistro til klubben og måten den driftes på.

Nå blir det handling i sommer hvertfall. Gruer meg allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...