Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er først og fremst at han ikke har innsett at han ikke har de samme spillere som i Porto og prøvde å tvinge Chelsea-spillerene til å spille på hans måte, selv om det åpenbart ikke fungerte. Han burde tatt forandringen mye mer gradvis, sammen med utfasingen av de den eldre garde.

Lenke til kommentar

Trenger langt mer enn 2 overgangsvinduer for å ordne opp i Chelsea.

 

Selvfølgelig, men han fikk et Januar vindu han burde brukt bedre. Kjøpte Kevin som skulle lånes ut igjen når Chelsea sårt trengte en kreativ midtbanespiller er ikke akkurat gjennomtenkt. Cahill var et bra kjøp, men det er ikke defensivt vi har våre største svakheter pdd. problemet er jo at målene uteblir for nærmeste hele angrepsrekka vår. I tillegg har ungguttene nesten ikke fått noen tillit under AVB.

 

Uansett så må Roman holde kjeft eller bort hvis vi skal få en suksessfull manager. Hvorfor sparke Lotti eller Grant i første omgang?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Dette, sammen med at Mourinho har vert på flere turer til London er interessant da.

 

Mourinho har jo sagt at han gjerne vil tilbake til Premier League.

 

Samtidig tipper jeg han vil prøve å få sitt 4 lag til å vinne Champions League, etter at han har klart det med Real Madrid - så blir vel kanskje en annen klubb han går til.

Lenke til kommentar

Synes det er veldig trist at AVB får fyken. Jeg har ingenting overs for Chelsea som fotballklubb, men kall meg gjerne en romantiker av den gamle fotballen, jeg foretrekker se en manager få tilstrekkelig med tillitt. Feks. Ancelotti, jeez den fyren hadde jeg sansen for.

 

Quoter Ben Hibbs på Twitter:

 

Dont pick a manager for long term project, if you have short term expectations.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...