Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Sugardaddy går etter merriterte trenere. Men litt mer tid bør de da få på seg? Tror ikke Pep er noen mer ferdig vare enn Villas Boas. Selv om han for all del har vunnet mye som trener i veldig ung alder(alt i Spania, vel?), så er det ikke til å stikke under en stol at dette er med et lag han så og si har arvet. Og når han nå har fornyet litt så har resultatene sunket. Tror ikke han er mannen til å snu Chelsea.

 

Om Roman har litt vett så må han i hvertfall gi AvB en sesong til. Og, helt ærlig, midler til å fornye et lag som begynner å bære preg av høy alder i de fleste ledd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Luiz said: "The guys who have never touched a ball can't kill me. This is impossible. Because I know my life when I didn't have anything, I know my life when my family needed me a lot."

 

"I know my life when I left home at 14 years of age and I told them 'I will come back one day and give you a good life'." - http://uk.eurosport.yahoo.com/27022012/63/luiz-shrugs-criticism.html

 

Fin fyr. :)

Lenke til kommentar

Nettavisens rykter må man ta med en bøtte salt. Ser ikkje for meg Guardiola som ein eventuell arvtager til AVB.

Sikker?

Har hørt at Ferguson vil ta over Chelsea også.

Veit ikkje kor du har hørt det fra, men eg ser absolutt ingen grunn til at Ferguson skulle bytte klubb på dette stadiet i karrieren. Og i hvert fall ikkje til ein rival. Ferguson blir nok i United ut karrieren, det er eg 100% sikker på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettavisens rykter må man ta med en bøtte salt. Ser ikkje for meg Guardiola som ein eventuell arvtager til AVB.

Sikker?

Har hørt at Ferguson vil ta over Chelsea også.

Veit ikkje kor du har hørt det fra, men eg ser absolutt ingen grunn til at Ferguson skulle bytte klubb på dette stadiet i karrieren. Og i hvert fall ikkje til ein rival. Ferguson blir nok i United ut karrieren, det er eg 100% sikker på.

 

Alex sin siste bragd som Manchester United mann kunne jo vært å kjøre Chelsea i grunnen ved å trene de i ett år å få de ned i Championship. Ikke så utenkelig det altså.

 

 

 

Lenke til kommentar

Nettavisens rykter må man ta med en bøtte salt. Ser ikkje for meg Guardiola som ein eventuell arvtager til AVB.

Sikker?

Har hørt at Ferguson vil ta over Chelsea også.

Veit ikkje kor du har hørt det fra, men eg ser absolutt ingen grunn til at Ferguson skulle bytte klubb på dette stadiet i karrieren. Og i hvert fall ikkje til ein rival. Ferguson blir nok i United ut karrieren, det er eg 100% sikker på.

Jeg kødda....

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om neste overgangsvindu?

 

Hører jo snakk om at AVB er interessert i Hulk. Hulk er ihvertfall mer enn velkommen til Chelsea.

 

En annen spiller det har vært snakk om er Real Madrids Di Maria. Han er en meget god, ung spiller som alltid tilføyer laget noe.

 

Bare vi får Hulk og Di Maria er jo laget et par hakk dødeligere offansivt.

 

Så er det jo snakk om Eden Hazard, selv om han ikke nødvendigvis er linket direkte til Chelsea så vidt jeg vet. Begynner å bli bra om vi hadde fått inn han også. Forsvaret begynner jo å ligne på noe etterhvert som vi får bort tullinger som Bosingwa.

 

Utover dette kunne vi selvsagt fått inn en sollid deffansiv midtbanespiller eller to.

 

Slik som det er nå så har jo Anelka alt reist, Drogba blir ikke lenge, satser på Malouda og Bosingwa stikker.

 

Så har vi jo spillere som Essein og Lampard som sannsynligvis tenker å bli gamle i klubben, men formen er nedgående, så rollen blir vel primært å stille med erfaring og som forbilder.

 

Flere som håper på store utskiftninger til sommeren?

Endret av superninja
Lenke til kommentar

Jeg håper vi holder oss til kun nødvendige overganger. Ikke bare kjøpe for å kjøpe og ihvertfall ikke overbetale. Stemmer det at Porto ønsker 800 millioner for Hulk håper jeg for Roman, Chelsea og AVB sin skyld at de tar til vettet. Hulk kan på ingen som helst sammenlignes eller forsvares opp mot prisen Real Madrid betalte for Ronaldo, da Ronaldo faktisk hadde eid i verdens beste liga.

 

Jeg tror AVB ønsker å bygge laget over flere år og at nødvendigvis ikke alle stjernene forsvinner med det første. Skal jeg velge er det nok at Kalou, Malouda, Mikel og muligens Drogba er de første som forsvinner fra brua til sommeren. Spesielt hvis vi skaffer en angrepspiller først. I tillegg har vi Romeu og Essien så jeg ser ikke lenger behovet med å beholde Mikel. Lampard, Terry og Essien tror jeg vi vil få problemer med å erstatte i sommer. Så for klubbens skyld så kan disse få hjelpe Chelsea videre da vi også trener god gammel dags driv kraft.

 

Stemmer det at Cole også er voldsomt i mot AVB så tror jeg han må forlate oss også. Det samme gjelder vel forsovet flere hvis ryktene er sanne. Nå har jeg valgt å ikke ta dette med i det jeg skriver ettersom jeg ikke har noen som helst anelse om hva som stemmer og ikke stemmer. Jeg forholder meg pdd. til de vi har disponible og antar at de klarer å jobbe sammen ettersom de faktisk spiller kamper.

Lenke til kommentar

Godt innlegg Emils, er egentlig enig i alt. Blir direkte trist om Chelsea betaler så mye for en spiller.

 

De som har fulgt med på overskriftene i det siste vil de ha oss til å tro at Luiz har sagt at Lampard må høre på det AVB sier og at han bare er en ansatt.

 

David Luiz ‏ @DavidLuiz_4

This is media,Frank know me,and I never said about him! I said generaly! I only talked about coaches and players in general. Always CFC

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...