Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe gøy. Jotun har jo uansett en tendens til å bare forsvinne etter han får argumenter i mot seg. Nå som det er sagt kommer han vel tilbake.

Dette er pisspreik. Og du vet det.

 

Har dessverre et liv, og små som må legges.

 

Når sist stakk eg med tunge argumenter hengende som eg ikke svarte på?

 

Det eneste vi andre får her i tråden er idiotiske innlegg som dette og dritet til han over her. Og da gidder hvertfall ikke eg svare mer.

 

Enkleste måten å slippe kritiske innlegg her er jo å rope på troll.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste du innlegget mitt?

Jepp, og som eg sa, eg tenkte litt lenger tilbake enn avb og dessverre oversåg eg følgende ord: avb og sine.

 

Ikke alle kan være uten feil slik som tydeligvis kreves her i tråden.

 

Og poenget mitt står eg for: Det er ikke en drit som tyder på at Chelsea har sluttet å suse pund i en egen klasse. Og det kommer vi til å se i sommer.

Det var ikke det jeg tenkte på heller. Klart det er lov med misforståelser, men klubben har kuttet ned på lønninger, AVB har ikke brukt så mye penger på sine kjøp, og med fairplay reglene som kommer så er det god grunn til å tro at Chelsea kommer til å roe ned pengebruken.

Lenke til kommentar

Den beste måten å bli kvitt "usaklige" folk på denne delen av forumet, er jo bare å argumentere saklig og legge frem tall/bevis på sine påstander.

I stedet for å erindre at de tar/tok feil, så stikker de bare, og kommer tilbake for et par nye stikk en gang i fremtiden.

Litt usikker her nå, mener du at Chelsea har begynt et nytt og bedre liv? Skjønner ikke helt poenget du prøver å få fram hvis ikke....

 

Alex: eg er blant de som ikke tror de ffp reglene kommer til å få noe effekt. Håper eg tar feil.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Den beste måten å bli kvitt "usaklige" folk på denne delen av forumet, er jo bare å argumentere saklig og legge frem tall/bevis på sine påstander.

I stedet for å erindre at de tar/tok feil, så stikker de bare, og kommer tilbake for et par nye stikk en gang i fremtiden.

Litt usikker her nå, mener du at Chelsea har begynt et nytt og bedre liv? Skjønner ikke helt poenget du prøver å få fram hvis ikke....

 

Poenget jeg prøver å få frem ligger i det jeg skriver.

 

Når folk klager over at andre personer ikke er glade i saklige diskusjoner eller lignende, så sier jeg alltid at det bare er å "kontre" med tall/bevis/argumenter for det man står for, så forsvinner "problemet" som regel av seg selv.

 

Ikke ment mot noen her i tråden fra min del, bare noe jeg kastet ut i tråden siden det ble nevnt.

 

Ang. hele "AVB bruker mindre penger" diskusjonen, så vet jeg alt for lite til å kunne uttale meg om det.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe gøy. Jotun har jo uansett en tendens til å bare forsvinne etter han får argumenter i mot seg. Nå som det er sagt kommer han vel tilbake.

Dette er pisspreik. Og du vet det.

 

Har dessverre et liv, og små som må legges.

 

Når sist stakk eg med tunge argumenter hengende som eg ikke svarte på?

 

Det eneste vi andre får her i tråden er idiotiske innlegg som dette og dritet til han over her. Og da gidder hvertfall ikke eg svare mer.

 

Enkleste måten å slippe kritiske innlegg her er jo å rope på troll.

Det er bare en observasjon jeg har gjort, om det er på grunn av andre grunner kan veldig godt stemme. Jeg har heller aldri kalt deg et troll. Forståelig at du og andre ikke liker Chelsea på grunn av pengebruken og andre grunner, men jeg tror det kommer til å snu framover av grunnene jeg har sagt. Om vi kan legge dette bak oss hadde det vært fint, kommer aldri noe godt ut av det og jeg beklager for å ha startet det.

 

AVB er forresten og ser på City mot Porto. Spekuleres om han vil tilbake på twitter, men tror ikke det er noe i det.

 

Tøv, Porto spilte en stor rolle for karrieren til fyren, og er vel også en klubb han fortsatt er glad i.

Da skulle det vel bare mangle at han synes det er morsomt å se på hvordan gamle-klubben gjør det.

Helt enig.

Lenke til kommentar

Aleks: legge det bak oss? Heller ta det med videre og lære. Vi er her for å diskutere, og eg kjenner eg er drittlei av at hver gang noen uttaler seg her inne så ropes det på troll.

 

Det er bare en observasjon gjort i for eksempel 2011 hvor mye Chelsea brukte. Avb brukte greit med penger han også, og med resultater den siste tiden og en del aldrende og kanskje vanskelige spillere må noe gjøres og vi vet alle hva roman pleier å gjøre.

 

Kjøpe nytt og erstatte manager.

 

Det er det eg tror skjer snart.

Lenke til kommentar

Aleks: legge det bak oss? Heller ta det med videre og lære. Vi er her for å diskutere, og eg kjenner eg er drittlei av at hver gang noen uttaler seg her inne så ropes det på troll.

 

Det er bare en observasjon gjort i for eksempel 2011 hvor mye Chelsea brukte. Avb brukte greit med penger han også, og med resultater den siste tiden og en del aldrende og kanskje vanskelige spillere må noe gjøres og vi vet alle hva roman pleier å gjøre.

 

Kjøpe nytt og erstatte manager.

 

Det er det eg tror skjer snart.

Absolutt, mener også det ropes på troll alt for ofte. AVB brukte endel penger ja, men mindre enn flere gjorde i tidligere år. Han har også selv sagt at han vil opptre forsiktig og ikke bruke så mye penger på overgangsmarkedet siden det er lett og overbetale for spillere. Om du ikke har tro på fairplay reglene så er vi uenige der. Jeg tror det kommer til å påvirke økonomien til klubben fremover. Om det blir brukt for mye penger i sommer er jeg redd vi risikerer å grave vår egen grav.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig argumentet deres? Chelsea har brukt store summer etter at AVB tok over. Det er ikke rart at noen stusser over at Heatsink påstår at AVB har måttet fornye laget med begrensede ressurser. Jeg er enig med Hyrlens tidligere innlegg om at det er manageren som må ta og kreve respekten. Den kommer ikke i form av rollen hans som manager. Det er han som må ta store deler av skylden for at det har gått så dårlig. Jeg begynner for øvrig å bli lei av sammenligningen med SAF. Det United-laget han tok over ligner på ingen måte det Chelsea-laget AVB tok over. Det er AVB som må ta skylden for at han ikke klarer å få mer ut av Chelsea. Dere skulle ikke ha måttet kjempe for en plass i Champions League.

 

Samtidig må man spørre seg hva Abramovich driver med. Han henter inn manager på manager - tilsynelatende - uten en plan. Filosofiene (til managerene) skiller seg såpass fra hverandre at det er vanskelig å ta han seriøst. Det ser ut som AVB ønsker at Chelsea skal gå over til en mer ballbesittende spillestil, kanskje i nærheten av slik City spiller, men mangler spillermaterialet. Når det er sagt så er det umulig for en trener å fortsette hvis han ikke har tillit i spillergruppen. Han gjør også noen hårreisende valg - slik som i går. Det var en taktisk brøler å legge seg høyt mot Napoli, og det er ikke første gangen han gjør rare taktiske disposisjoner.

 

Det må legges en plan for hva man ønsker fremover, og så må man følge den planen. Rom ble ikke bygget på én dag. Da kan ikke annenhver manager få handle slik at det passer det systemet han selv ønsker å innføre. Der ligger også litt av AVBs egen feil. Jeg fortsetter i samme spor som tidligere, og sier at du kan ikke lære en gammel hund nye triks. Det er for mange "gamle hunder" i Chelsea. Endringene burde kommet gradvis. Dessverre har AVB forsøkt å tvinge de på for tidlig, uten at spillermaterialet er der.

 

Det mest passende ordtaket (når det gjelder fotball generelt):

 

Det er ikke langt fra kapitol til den tarpeiiske klippe.

Endret av Jørgen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Cole could be kicked out of Chelsea

 

Håper virkelig dette bare er noen rare rykter, skjønner virkelig ikke hva som skulle skjedd vis Cole blir solgt. Da hadde jeg mistet all støtten min til AVB og Roman.

Cole er jo nøkkelen til forsvaret, er ikke akkurat noen andre spillere i forsvaret som gjør noe så bra som han der :new_woot:

 

Men tenker at AVB kommer til å få sparken snart, isåfall vis det skjer. Hvem trur dere blir ny manager for Chelsea?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...