Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Rafa som trener?? merker jeg blir sliten av alle disse trenerbyttene og spekulasjonene,

 

Eneste som er positivt med Rafa er at han snakker engelsk, kjenner PL, og klarer å potensialet ut av Torres.

 

Hvordan gjorde han det i Liverpool?

Han vant CL,(helt SYK finale) året etter kom han til finalen og tapte, vant også Fa cupen, men vant aldri PL, riktig??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha, så det var han Torres omtalte som den beste manageren han har hatt om jeg ikke husker feil. Om han har gjort det bra i CL så er jo det et stort pluss i boka for Abramovich. Men bare spekulasjoner så langt. Har Abramovich noen gang uttalt seg i mediene om managere? Om han vil fortsette med AVB hadde det ikke vært så dumt å gi han litt støtte.

Lenke til kommentar

Hvis AVB får sparken så er Benitez det beste alternativet per dags dato. Visst det er ein mann på denne kloden som kan få Torres til å fungere så er det Rafael.

 

Så lenge det for all del ikkje er Capello som tropper opp så skal ikkje eg klage. Er veldig skeptisk til hans egenskaper som manager, og å hente han ville vært eit stort feiltrinn.

Lenke til kommentar

Det er lett å kritisere AVB, men det kan faen meg ikke være lett å være han heller.

Han skal...

  • Fornye laget (med begrensede ressurser)
  • Prestere i Champions League
  • Sikre top.4 i PL, på begynnelsen av sesongen var tittel også en ambisjon
  • Gi unge spillere spilletid
  • Slite med gamle Chelsea-stjerner som ikke spiller like bra som før, men sutrer dersom de ikke får spille
  • Få en av europas beste spisser tilbake i form

 

Noe mer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ganske åpenbart at spillerstallen er hovedproblemet i Chelsea for øyeblikket. Mediehystriet blusser opp AVB som den store stygge ulven. Gamle, overbetale spillere er de som bør si takk og farvel før vår unge trener gjør det.

 

Jeg har siden ansettelsen av AVB hatt stor tro på han - ingenting er endret siden da. Han har kjøpt spillere med stor omhu, unge spillere for fremtiden. Han har bevist, dog ikke over en lengre periode, at han har fantastiske fotballferdigheter. Allerede i tenårene ble dette vist.

 

Kontinuitet er et stikkord vi alle bør merke oss. Ferguson er et perfekt eksempel. Han gjorde ikke umiddelbar suksess i Man U, men i årene som kom, frem til nå har han gjort det helt fantastisk. Jeg ser absolutt for meg at AVB - gitt at han får tid, kan oppnå suksess i Chelsea.

 

Sparkes AVB nå har klubben gjort en gedigen tabbe. For det første vil det bli vår åttende(!) trener i løpet av ni år. For det andre vil det si at vi må starte helt på bunnen av med å bygge opp Chelsea igjen. For det tredje vil det understreke hvor forferdelige Chelsea er til å bruke penger på sparking av managere, han vil neppe gå billig.

 

Som Aleks er inne på forventet ingen en super sesong med suksess i de fleste turneringer. Chelsea-supportere må rett og slett nøye seg med noen middelsesonger hvor vi ikke kjemper om selve Premier League-tittelen. Gamle travere må vekk fra klubben. Unge, sultne spillere må frem. Chelsea må skape en ny identitet, som AVB er så sterkt inne på. Jeg har hvert fall tro på hans prosjekt. Chelsea kan ikke lenger legge sin lit til spillere som var verdensklasse og vant PL for seks til syv år siden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Chelsea har i det siste gitt endel lavere lønninger til spillere, i tillegg så vil ikke AVB bruke så mye penger. Har gått med endel i sommer og litt i januar, men store deler er klubben sine signeringer som de har vært ute etter en stund(feks. Lukaku og Kevin), og ikke AVB sine. Mata er vel den som har kostet mest, men regnes også som et godt kjøp.

Lenke til kommentar

Leste du innlegget mitt?

Jepp, og som eg sa, eg tenkte litt lenger tilbake enn avb og dessverre oversåg eg følgende ord: avb og sine.

 

Ikke alle kan være uten feil slik som tydeligvis kreves her i tråden.

 

Og poenget mitt står eg for: Det er ikke en drit som tyder på at Chelsea har sluttet å suse pund i en egen klasse. Og det kommer vi til å se i sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...