Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Som nevnt her så gjør DROGBA noe, han er er oppspillspunkt og er god i den rollen, men noe mer enn det er han ikke, Sturridge MÅÅ lære seg å sentre, tenker spess på den ene kontringen i første omgang, der Mata var så og si alene,.mn Sturridge velger å drible, beckene våre ble utspilt idag,.og dt blir tøft returkamp, Mata bare digger den karen,.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor fokuserer dere på hvem som er dårligst av Drogba og Torres? Problemet til Chelsea i denne kampen var elendige taktiske disposisjoner av AVB. Han kan umulig ha gjort hjemmeleksen sin. Skal du slå Napoli må du senke forsvaret og være kompakt. Langt dårligere lag enn Chelsea har holdt nullen på San Paolo. Chelsea burde gjort dette fra starten av, og når de selv etter 1-0 skåringen fortsetter å stå høyt er det rett og slett utilgivelig.

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg klager på byttene? Vi trenger mål og vi setter innpå to midtbanespillere, og tar ut to midtbanespillere. Vi burde tatt ut Sturridge og Drogba (etter min mening), ihvertfall Sturridge, for vi trenger spillere som gir 100%.

 

Så fra den benken vi hadde tilgjengelig så hadde du valgt?

 

Spør du meg hadde jeg benket Sturridge og startet med Drogba og Torres på topp, med Mata liggende bak. Skal man gå utfra det realistiske (4-3-3). Hadde jeg tatt av Sturridge, flyttet Malouda opp og Lampard inn.

Ja, vi burde iallefall satse på noen andre enn Drogba. Han er vel nesten så god som borte for oss, så hvorfor bruker han når han og Torres nærmest spiller like usynlig begge to.

 

Torres og Drogba er like dårlige, så da burde vi ikke bruke Drogba, men satse på Torres? Håper Lukaku får sjansen snart jeg, selv om han ikke har overbevist i de kampene jeg har sett han..

Det har blitt en vane å gi Torres skylden når noe går galt, når ser vi at Torres ikke er problemet. Det er ikke Drogba eller. Som jeg sier. Kjør Torres sammen med Drogba.

Lenke til kommentar

Er oppgitt ass, når vi leder 1-0 så kan vi ihvertfall falle tilbake og tette igjen bak. Ivan, Luiz og Cahill spilte en dårlig kamp, desverre for oss så spilte Cavani og Lavezzi en god kamp. Midtbanen vår sugde, Drogba er flink til å holde på ball og gi den vidre, men han er også veldig stillestående, Torres er flinkere på dette.

Sturridge han balla må lære seg å sentre,.

 

Nå virker det som alle vil se Drogba og Torres på topp og Mata bak dem. Bak Mata igjen så vil jeg se Ramires-Essien-Lampard. Og Ramires løper jo ofte med ballen, så blir en slags 4-4-2 formasjon med Mata og Ramires på hver sin side.

 

Forsvaret er heelt råttent om dagen så spiller ingen rolle, hvem som er det, bare Bosingwa ikke spiller.

 

Nei, jeg vet ikke, jeg er lei meg :(

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke prøve Drogba og Torres? Synes folk at Sturridge burde få så mange flere kamper etter innsats og prestasjoner de siste kampene? Han scoret mot Birmingham, etter et knall innlegg fra Ivan, men utenom det så var han elendig i den kampen også. Hadde det vært Drogba eller Torres som var i Sturridge sine sko hadde vel de nærmest vært benket for 4 gangen, HVER. Som det ble nevnt her gir Torres assist og Drogba kan holde på ballen. God kombinasjon spør du meg, i tillegg er disse to herrene kloke og kan få et godt samarbeid.

 

Torres kan jage bakromet og Drogba kan være mannen som slår baller til han. For Drogba har faktisk en god pasningsfot, det samme gjelder forsovet Torres. Jeg tror disse sammen kunne skapt en bedre trygghet og flere mål for Chelsea enn hva vi gjør for øyeblikket, men for å være helt ærlig tror jeg ikke AVB ville kjørt disse to sammen - samme hva. Og for meg er det svært irriterende.

Lenke til kommentar

Ja, Torres og Drogba på topp kan være en løsning, begge er sterke i kroppen, og en Drogba som mottar ball og en Torres på løp, kan bli GULL. Og en Torres som gir assist til Mata hehe.

 

Men hva med midtbanen? Og ikke minst hva gjør man det forsvaret vi har? Når er Terry tilbake? La Betrand få fler innhopp, og hvilke frihet er det Cole ikke har, som han klager på?

 

Neste kamp er mot Bolton, og denne BØR vi faen meg vinne, blir det uavgjort eller tap så vet jeg ikke hva gjør :/ Bolton som ligger på 19plass,tapte mot Wigan og Norwich men spilte uavgjort mot Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...