Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sturridge er god om dagen..

 

Skjønner ikke hvorfor du har så sykt lyst til å bygge et lag rundt en spiller som ikke har prestert eller vært i form i 1,5 år..

 

Jeg ønsker selv å se Torres tilbake i form, men når han spiller som han gjør nå, helt uten gnist, så kan du ikke forvente å se han på banen..

Lenke til kommentar

Sa bare at Sturridge spiller dårlig. Hva har det med Torres å gjøre? ELler vent, alt er Torres sin feil.

 

Nei, mente generetl jeg..du var ikke fornøyd med dagens bytter heller..og du har indirekte gjennom hele tråden sagt at Torres burde spille og at Chelsea burde endre spillestil sånn at den passer han..men uansett, gidder ikke å krangle, vi er blå alle sammen :)

 

Dagens kamp: Canvani vs Drogba/Torres

 

Hamsik og Lavezzi vs ingen?

 

Skjønner at AVB har det vanskelig..er ingen som presterer idag, utenom Mata som gir alt..

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg klager på byttene? Vi trenger mål og vi setter innpå to midtbanespillere, og tar ut to midtbanespillere. Vi burde tatt ut Sturridge og Drogba (etter min mening), ihvertfall Sturridge, for vi trenger spillere som gir 100%.

 

Ja, vi burde iallefall satse på noen andre enn Drogba. Han er vel nesten så god som borte for oss, så hvorfor bruker han når han og Torres nærmest spiller like usynlig begge to.

 

Hamsik er oppskrytt, pls.

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg klager på byttene? Vi trenger mål og vi setter innpå to midtbanespillere, og tar ut to midtbanespillere. Vi burde tatt ut Sturridge og Drogba (etter min mening), ihvertfall Sturridge, for vi trenger spillere som gir 100%.

 

Så fra den benken vi hadde tilgjengelig så hadde du valgt?

 

Ja, vi burde iallefall satse på noen andre enn Drogba. Han er vel nesten så god som borte for oss, så hvorfor bruker han når han og Torres nærmest spiller like usynlig begge to.

 

Torres og Drogba er like dårlige, så da burde vi ikke bruke Drogba, men satse på Torres? Håper Lukaku får sjansen snart jeg, selv om han ikke har overbevist i de kampene jeg har sett han..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...