Treblad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kontraktforhandlingene med Lampard skjærer seg hele tiden, føler jeg. Er han virkelig på vei bort? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) :!: , for en tulling... Må roe seg ned neste gang dere vinner noe, om 10-30 år... 8980230[/snapback] Ironyyy! Endret 4. juli 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ironyyy! 9002819[/snapback] Ingenting galt med det... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Stor tro på total Chelsea dominasjon til neste år jeg. Men var det sånn at Pato ikke skulle komme før om et år? Eller nå i løpet av sommeren? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Pato er linket til Chelsea, men spørsmålet er jo om han i såfall ikke kommer før til høsten da han fyller 18. Risikabelt å betale 150 millioner for en 17-åring og da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hohoho, der fikk jeg Chelseas nye bortedrakt komplett med 10 - Pedersen på ryggen. Den er så ufattelig fet. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Haha, nice Tok et par sek før jeg skjønte at det var Lars Pedersen og at det ikke hadde noe med Morten Gamst Pedersen å gjøre Om jeg skal ha drakt må det nesten bli 13 - Ballack. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hehe, nå venter jeg på fjorårets Champions League-drakt. Den er på salg, samt at jeg tviler på at årets kommer til å overgå den. Forresten, UPS bryr seg åpenbart ikke om fortolling av varer fra Chelseas nettbutikk. Jeg fikk min levert uten å måtte betale fortollingsgebyr samt merverdiavgift. Der sparte jeg mye stress og 200,-. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Malouda klar for Chelsea. Hva synes dere? Et fornuftig kjøp? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Han skal har i allefall gode konkurrenter i Cole, Robben, SWP og Bridge. Malouda ble vel kåret til Frankrikes divisjons 1s beste spiller i fjor. Jeg tør påstå at han er et knallkjøp. Særlig om Robben forsvinner til Real (noe jeg ikke håper). Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har ikke Robben nettopp skrevet ny kontrakt da? Malouda ser jeg på som et meget godt kjøp. Skulle gjerne ha sett han i rødt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Han har skrevet under ny kontrakt ja, men det hindrer han ikke i å bli solgt om Real legger nok penger på bordet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Skjønner ikke hva Chelsea skal med Malouda. Dere har jo allerede vinger i ypperste verdensklasse. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Malouda er anvendelig. Han kan brukes på topp sammen med Drogba også. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg blir ikke overrasket hvis Robben går. Det vil selvfølgelig være et tap for klubben, ettersom han er en av Chelseas beste spillere, men skadene forfølger ham til stadighet og skaper virkelig problemer. Han spilte relativt få kamper forrige sesong, for eksempel, og for alt Mourinho og Kenyon vet, kan neste sesong bli like ille. Kanskje det derfor vil lønne seg, rent økonomisk, å selge ham til Real Madrid? Kapringen av Malouda demmer ikke akkurat opp for rykteflommen heller ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har lyst på Robben i Liverpool. Han er den beste venstrevingen i PL. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nekt, Robben er høyst trolig den kjappeste spilleren i Premier League. Ikke faen om at han skal spille mot Chelseas svake høyreside. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Heller Real Madrid enn Liverpool, for å si det sånn. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Han har skrevet under ny kontrakt ja Hvor har du det fra? - BBC: Robben remains evasive over deal Jeg husker det var en artikkel på SkySports om at Robben var "close to new deal", så kanskje du leste en slik artikkel og antok at han hadde signert? Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 veit ikkje om dette har blitt tatt opp før, men her er det: eg er ein chelsea supporter, og har vert det i all min tid. det som irriterer meg er att arsnal og liverpool supportere klager over att chelsea er eit kjøpelag. det er greit nok att vi kjøper masse spillere, og eg forsvara det ikkje. men det har seg slik att på 90 talet var det manu som var det store kjøpelaget, men det snakker ikkje manu supporterene nåke om. og liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 2004, så eg vil ikkje hayre nåke klaging frå liverpool og manu supportere, greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå