Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, nå venter jeg på fjorårets Champions League-drakt. Den er på salg, samt at jeg tviler på at årets kommer til å overgå den.

Forresten, UPS bryr seg åpenbart ikke om fortolling av varer fra Chelseas nettbutikk. Jeg fikk min levert uten å måtte betale fortollingsgebyr samt merverdiavgift. Der sparte jeg mye stress og 200,-.

Lenke til kommentar

Han skal har i allefall gode konkurrenter i Cole, Robben, SWP og Bridge.

Malouda ble vel kåret til Frankrikes divisjons 1s beste spiller i fjor. Jeg tør påstå at han er et knallkjøp. Særlig om Robben forsvinner til Real (noe jeg ikke håper).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skjønner ikke hva Chelsea skal med Malouda. Dere har jo allerede vinger i ypperste verdensklasse.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke overrasket hvis Robben går. Det vil selvfølgelig være et tap for klubben, ettersom han er en av Chelseas beste spillere, men skadene forfølger ham til stadighet og skaper virkelig problemer. Han spilte relativt få kamper forrige sesong, for eksempel, og for alt Mourinho og Kenyon vet, kan neste sesong bli like ille. Kanskje det derfor vil lønne seg, rent økonomisk, å selge ham til Real Madrid?

Kapringen av Malouda demmer ikke akkurat opp for rykteflommen heller ...

Lenke til kommentar

veit ikkje om dette har blitt tatt opp før, men her er det:

eg er ein chelsea supporter, og har vert det i all min tid. det som irriterer meg er att arsnal og liverpool supportere klager over att chelsea er eit kjøpelag. det er greit nok att vi kjøper masse spillere, og eg forsvara det ikkje. men det har seg slik att på 90 talet var det manu som var det store kjøpelaget, men det snakker ikkje manu supporterene nåke om. og liverpool har kjøpt 3 nye lag siden 2004, så eg vil ikkje hayre nåke klaging frå liverpool og manu supportere, greit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...