Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har helt ærlig troen på en lagoppstilling, med utgangspunkt i bildet som ser slik ut:

 

Cech

Ivanovic - Cahill - JT - Cole

Meireles - Essein - Lampard

Torres - Sturridge - Mata

 

 

Tanken er at Torres slipper noe av presset på å ha alt ansvar for målene, og han kan komme inn fra bakrom og skape farlige situasjoner. Sturridge er sannsynligvis målkåt som alltid, og Mata kan med sannsynlighet løfte laget et par hakk. Er litt gamle stjerner her, men det er jo det Chelsea etterhvert består av.

Lenke til kommentar

Hvordan har AVB skylden i problemene for tiden? Det er jo spillerne som stritter i mot.

Mitt inntrykk av problemet i Chelsea er egentlig ganske enkelt, for mange alpha-hanner som kjemper om beinet. Drogba, JT og Lampard har alle for stor stemme i garderoben, de settes nesten høyere enn manager kan det virke som. AvB har ingen vei tilbake om de ikke er på hans parti, få ut flerparten av dem eller dra selv.

Lenke til kommentar

Prøver du å svare på spørsmålet mitt? Ser enda ikke hvordan det er AVB sin feil at spillerne klager. Eieren av Chelsea har valgt AVB og han sine taktikker, da er det spillerne sin jobb å følge de.

 

Litt twitterrykter: "Ian McGarry @garbosj

No Cole or Terry for #CFC . It's understood that Essien and Lampard will not even make the bench. #CFC #Napoli #UCL"

 

Om dette stemmer så kan det være at AVB endelig sier "Nok er nok, enten så er dere bak meg eller så får dere ikke spille".

Lenke til kommentar

Prøver du å svare på spørsmålet mitt? Ser enda ikke hvordan det er AVB sin feil at spillerne klager. Eieren av Chelsea har valgt AVB og han sine taktikker, da er det spillerne sin jobb å følge de.

Ja, om du tror autoritet kommer naturlig iform av en stiling så tar du feil. Det er hans jobb å få den, opprettholde den og om han mister den; ta den tilbake. Om han mister sin tillit i spillergruppen er det han som har feilet, om det er spillere som oppfører seg uproft er det hans jobb å luke dem ut eller hevde sin rett som manager. Det er det som kreves av deg som leder.

Lenke til kommentar

Men når dette er et så stort problem i Chelsea blir det veldig vanskelig for AVB, og noe drastisk må gjøres. Man kan peke på begge sider og si at det er spillerne sin skyld siden de er så sta, eller at det er AVB sin feil siden han ikke greier å håndtere det. Hvem som kommer til å gå seirende ut bestemmer Roman.

Lenke til kommentar

Tror det er for sent for AvB, burde sett på sine forgjengere og tatt lærdom. Fått ut flesteparten av gammelgutta eller alliert seg med dem fra dag en. Sett i ettertid kan man peke på styret og Roman at de ansatte AvB til en slik jobb, lite pondus i en større klubb og knapt nok eldre enn Drogba. Det var et sjansespill, et sjansespill som nok ser ut til å ha feilet (ihvertfall i et kortsiktig perspektiv).

Lenke til kommentar

Napoli: De Sanctis; Campgnaro, Cannavaro, Aronica; Maggio, Gargano, Inler, Zuniga; Hamsik, Lavezzi; Cavani

 

Napoli bench: Rosati, Grava, Fernandez, Britos, Dzemaili, Dossena, Pandev

 

Chelsea: Cech; Ivanovic, David Luiz, Cahill, Bosingwa; Ramires, Malouda, Raul Meireles; Mata, Drogba, Sturridge

 

Chelsea bench: Turnbull, A Cole, Essien, Lampard, Mikel, Torres, Kalou

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...