Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Trenere skal være lederen, helt greit, men er det ikke en leder-egenskap å vite når man kanskje har feil?

Sett utenfra som en Spurs supporter er det dette jeg mener er Wenger og AVBs problem, de er for opphengte i å alltid ha rett.

 

Inkluder spillerne til tider, prat med de, og kanskje til og med la de være med å påvirke spillet/taktikken.

Dette funket så vidt jeg har skjønt for Marit Brevik i håndball, så hvorfor kan det ikke overføres til fotball?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I andre tilfeller kunne jeg strukket meg til å være enig med deg Limbeck, men jeg tror mer og mer for hver runde at Boas sliter med spillerne, og å vite hvordan han skal bruke de på ordentlig måte.

 

Måten han også snakker om spillerne/klubben (hvis utsagnene stemmer), så er han jo helt på bærtur.

Spillerne og laget er hva treneren gjør de til, jeg kan ikke huske at en trener har hatt 15+ respektløse spillere på et og samme lag feks.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Sitter å ser på reservelagskamp mot fullham. Vi skårer etter 3 min og er ivrige som bare det. Kanskje vi bare burde stille med reservelaget framover.

Det er fordi de virkelig vil bevise noe at de kan bli flyttet opp, de har den flyten som A-laget ikke har, de er bare fornøyd over lønnen de får.

 

Det er bare 2 spillere på A-laget hittil i denne sesongen som jobber i grunn, det et Torres og Mata.

Lenke til kommentar

AVB: 'I'm really confident about next year. We have a three-year project to change the culture & structure. There is a lot we plan to do.'

Haha, er fyren helt grønnsak eller? Er det bare meg som reagerer på en slik kommentar? Hvorfor sette fokus på fremtiden når dere sliter på det verste under Abramovic. Vi er fortsatt i februar og CFC ligger pr tid på en 5.plass og bør fokusere hundre prosent på å få tilbake 4.plassen. Hjelper ikke å ha "tidenes konsept" på plass for neste sesong hvis dere ikke kvalifiserer dere til CL. Klubben er kun bærekraftig grunnet russeren på bakrommet, skulle dere miste CL-plassen er det bare å glemme FFP for godt, da er det null vei tilbake, særlig ettersom det helt sikkert planlegges kjøp&salg i kaviar-klassen etter EM. For å handle spillere fra topphyllen kompenserer/veier da lønningsposene opp for mangelende e-cup spill "førstkommende år", vi har sett det før. Forferdelig business

 

Det skjer jaggu mye rart på managerfronten i PL om dagen. Det er nok å diskutere i alle fall :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faaen er det han skal skifte på?

 

Å gå fra 1,2 plass til 5 plass i PL?

 

Fra å slippe inn ca 30 mål over hele sesongen, og nå har vi allerede sluppet inn 31 mål?

 

Det han må skifte på, er den spillestilen, vi klarer ikke å holde på ballen, og spiller altfor mye tilbake til forsvarne.

 

En 4-3-1-2 formasjon hadde muligens funka?

 

Ivan-Luiz-Cahill-Cole

 

Ramires-Essien-Lamps

 

--------Mata

 

---Drogba--Sturridge

Lenke til kommentar

Problemet er ikke det defensive i mine øyne, men at vi aldri klarer å avgjøre kamper og score mål. Nesten samtlige av våre kamper står og vipper på 0-0 altfor lenge og som mot Everton kan fort det andre laget få et mål og vi må ofre enda mer. I tillegg mister vi konsentrasjonen når vi må presse på for lenge og det blir bare mer katastrofe enn nødvendig. Uansett, AVB har skyld i vår elendig form for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...