Snurreleif Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Trenere skal være lederen, helt greit, men er det ikke en leder-egenskap å vite når man kanskje har feil? Sett utenfra som en Spurs supporter er det dette jeg mener er Wenger og AVBs problem, de er for opphengte i å alltid ha rett. Inkluder spillerne til tider, prat med de, og kanskje til og med la de være med å påvirke spillet/taktikken. Dette funket så vidt jeg har skjønt for Marit Brevik i håndball, så hvorfor kan det ikke overføres til fotball? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Ikke spark manageren deres ihvertfall. Chelsea har sparket så mange managere nå at det bør begynne å gå opp for folk at det ikke er manageren som er problemet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) I andre tilfeller kunne jeg strukket meg til å være enig med deg Limbeck, men jeg tror mer og mer for hver runde at Boas sliter med spillerne, og å vite hvordan han skal bruke de på ordentlig måte. Måten han også snakker om spillerne/klubben (hvis utsagnene stemmer), så er han jo helt på bærtur. Spillerne og laget er hva treneren gjør de til, jeg kan ikke huske at en trener har hatt 15+ respektløse spillere på et og samme lag feks. Endret 19. februar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sååååå, hvem skal inn da. Listen over managere Chelsea har hatt er imponerende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er ikke opp til meg Man kan se om kanskje manageren mister grepet foruten å vite om alternativer. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Kunne godt sett for meg en retur av Mourinho! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hva for et lag ønsker dere å se mot Napoli? Håper Terry kommer tilbake. Tror det kan være lurt å starte med Drogba, men han er ingen målgarantist så vi kan like så greit bytte innpå Torres etter 60 min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Sitter å ser på reservelagskamp mot fullham. Vi skårer etter 3 min og er ivrige som bare det. Kanskje vi bare burde stille med reservelaget framover. 2 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Sitter å ser på reservelagskamp mot fullham. Vi skårer etter 3 min og er ivrige som bare det. Kanskje vi bare burde stille med reservelaget framover. Det er fordi de virkelig vil bevise noe at de kan bli flyttet opp, de har den flyten som A-laget ikke har, de er bare fornøyd over lønnen de får. Det er bare 2 spillere på A-laget hittil i denne sesongen som jobber i grunn, det et Torres og Mata. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vil si Luiz, Ivanovic, Sturridge og Ramires gjør som regel en god innsats. Terry også i de større oppgjørene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Det virker jo ikke som det er noen konkurranse i det hele tatt, spillerne glir inn i en komfortsone der de blir plukket ut på starting 11 uansett hvordan de gjorde det forrige kamp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 AVB: 'I'm really confident about next year. We have a three-year project to change the culture & structure. There is a lot we plan to do.' Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) .. Endret 20. februar 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 AVB: 'I'm really confident about next year. We have a three-year project to change the culture & structure. There is a lot we plan to do.' Haha, er fyren helt grønnsak eller? Er det bare meg som reagerer på en slik kommentar? Hvorfor sette fokus på fremtiden når dere sliter på det verste under Abramovic. Vi er fortsatt i februar og CFC ligger pr tid på en 5.plass og bør fokusere hundre prosent på å få tilbake 4.plassen. Hjelper ikke å ha "tidenes konsept" på plass for neste sesong hvis dere ikke kvalifiserer dere til CL. Klubben er kun bærekraftig grunnet russeren på bakrommet, skulle dere miste CL-plassen er det bare å glemme FFP for godt, da er det null vei tilbake, særlig ettersom det helt sikkert planlegges kjøp&salg i kaviar-klassen etter EM. For å handle spillere fra topphyllen kompenserer/veier da lønningsposene opp for mangelende e-cup spill "førstkommende år", vi har sett det før. Forferdelig business Det skjer jaggu mye rart på managerfronten i PL om dagen. Det er nok å diskutere i alle fall 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Sier han noen plass at han nedprioriterer den nåværende situasjonen? Så klart gjør han ikke det. Han bare uttaler seg om sin fremtid i klubben. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hva faaen er det han skal skifte på? Å gå fra 1,2 plass til 5 plass i PL? Fra å slippe inn ca 30 mål over hele sesongen, og nå har vi allerede sluppet inn 31 mål? Det han må skifte på, er den spillestilen, vi klarer ikke å holde på ballen, og spiller altfor mye tilbake til forsvarne. En 4-3-1-2 formasjon hadde muligens funka? Ivan-Luiz-Cahill-Cole Ramires-Essien-Lamps --------Mata ---Drogba--Sturridge Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ser ikke hvordan den formasjonen løser de defensive problemene. Ser ut til at Terry ikke blir med i første runde mot Napoli. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Problemet er ikke det defensive i mine øyne, men at vi aldri klarer å avgjøre kamper og score mål. Nesten samtlige av våre kamper står og vipper på 0-0 altfor lenge og som mot Everton kan fort det andre laget få et mål og vi må ofre enda mer. I tillegg mister vi konsentrasjonen når vi må presse på for lenge og det blir bare mer katastrofe enn nødvendig. Uansett, AVB har skyld i vår elendig form for tiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvordan har AVB skylden i problemene for tiden? Det er jo spillerne som stritter i mot. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 I følge GdS skal Vilas Boas ha glemt dette på hotellet sitt i Napoli .. Cech Ivanovic-Cahill-Terry-Cole Meireles-Essien-Lampard Ramires-Sturridge-Mata så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå