Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15
Villas-Boas should Cech the scoreline, what's the Mata with Chelsea? They are Terryble and Luizing at the moment! They don't have a single Kalou what they are playing!!
Lenke til kommentar

Are Chelsea ready for the Napoli challenge? AVB: "Yes - they are ready for ANY challenge."

 

AVB: Cole has a chance to be fit for Napoli game. Terry very doubtful but we will take him to Italy.

 

AVB on taking off Torres: "I am sure he didn't take it lightly, but it is a decision for the manager."

Lenke til kommentar

Nettopp. Og det blir vanskeligere å forsvare AVB for hver kamp som går også. Argumentene som vi brukte i høst til å forsvare han er tynne som flis og de har ikke hold. Synes hele situasjonen ang. bråket innad i gruppen, pipingen på stadion osv gjør det vanskelig å være Chelsea spiller og trener for klubben.

Lenke til kommentar

Ja, han må få litt motivasjon i spillerne, det blir barre værre og værre for vær dag nesten. Chelsea må slutte å spille ballene bakover for mye, vi gjør alt for mye feil bakover.

Kunne godt tenkt meg å sett Chelsea i en (1) 4-4-2 formasjon med denne troppen

Cech

Ivanovic-Luiz-Cahill-Cole

Ramires-Lampard-Essien-Mata

Torres-Drogba

 

Eventuel Sturridge isteden for Torres.

 

Ja, dere ser riktig ikke den beste troppen. Men kan virkelig ikke se for meg Terry i troppen, han begynner å bli gammel og treg, gjør mange feil i forsvar osv.

Lenke til kommentar

Formasjonsbytte tviler jeg veldig på at kommer til å skje. Kanskje det hadde vært lurt om AVB prøvde å komme med et kompromiss av et slag for denne sesongen mot spillerne som er uenige, fordi det er ingen som tjener på denne konflikten. Og å si at spillerne som er uenig ryker til sommeren gjør det neppe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...