Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Selvfølgelig, men jeg synes vi har spillere i dag som er dårlige også. Han har ikke vært Chelsea svakeste ledd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Absolutt ikke, han står med en av de beste sjansene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nettopp og tro det eller ei så er Torres god å ha når vi trenger mål. Selv om målene har uteblitt har han bevist at han klarer å legge til rette for lagkamerater. Som du nevner i forrige innlegg har vi ingen spillere vi kan sette innpå for han eller. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har jo ingenting å si hvor mange sjanser han skaper, når han brenner alle, og han viser ingen tegn til å forbedre den statistikken heller. Jeg har gitt han opp for lenge siden. Er man en spiss, skal man score. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Så hva skal vi gjøre mener du? Tror dessverre Roman er i ferd med å gi opp AVB. Han gjør horrible bytter, eller i det hele tatt lite for å gjøre noe som helst. Endret 11. februar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det er prima eksemplet på AVB til å lese kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Drogba er tilbake til neste PL kamp? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Finalen er vel på i morgen så tipper det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Er jo ikke Premier League neste helg, så han burde rekke det ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Skal bli godt. Håper Roman også har lært at å kjøpe spillere fra Liverpool er over. Torres kommer nok ikke til å klare seg i Chelsea trøya. I tillegg er Sturridge elendig om dagen, sammen med Meireles. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det jeg lurer på er hvorfor AVB ikke gjør noe med lagoppstillingen, det må da være mulig å prøve noe annet enn denne 4-3-3-formasjonen med de samme spillerne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hva mener dere er problemet til Chelsea for tiden? AVB? Generasjonsskifte? Torres? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Når jeg ser kamper som dette så begynner jeg å lure på om det er Chelsea som er problemet, ikke Torres. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 "Chelsea boss Andre Villas-Boas says he didn't prepare his team properly for their Premier League trip to Everton, and admits his side's performance was arguably their worst of the season." - http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/16998776 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg tror det er motivasjon som er problemet. Det kan virke som AVB ikke klarer å motivere noen av spillerne til å yte 100 %. Det blir seende stygt ut når spillet er fult av personlige og kollektive feil, blandet med taktiske blundrere fra sidelinjen! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Som utenforstående mener jeg det helt klart er AVB som er problemet. Et så tafatt Chelsea er det lenge siden jeg har sett og spillermaterialet er det ingenting i veien med. Det er bare å stille seg spørsmålet hva dere tror en manager som f.eks Redknapp hadde klart med dette laget. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 #Chelsea average pts in the Premiership this season. WITH Daniel Sturridge 1.42pts. WITHOUT 2.66pts. #CFC @ChelseaStats Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 "The good times also continue for Thibaut Courtois, who recorded a sixth consecutive clean sheet and maintained his perfect run in 2012 in Atlético Madrid’s goalless draw away to Racing Santander. The Belgian had just one shot on target to save but has been a key part of Diego Simeone’s ever=improving defence and has earned much praise for his mature, confident performances throughout the season, to the point he has been touted as having performed better than David de Gea at the same club in 2010-11." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå