Aleks Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ikke noe poeng og bry seg om Jotun, han greier sikkert ikke å komme med noe bedre enn "Terry er teit" uansett. Fin artikkel, og håper det er sant, selv om jeg synes det er litt vanskelig å ta det som en troverdig kilde. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Dere må bare synest det var en bra "artikkel" eller hva dere vil. Men det er da lov å mene noe annet? Det var da bare møl. Mulig den led under dårlig oversettelse, men makan da? Skrevet av en 14 åring? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Har det noe å si for innholdet i artikkelen hvem som oversatt den? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Han ler av Terry selv om han hadde gitt han penger for resten av livet. Hatet kan ikke gjøres om. Endret 9. februar 2012 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Terry kan støtte de unge spillerne i Chelsea så mye han vil, det kommer fremdeles ikke til å hjelpe mye til på mitt syn mot han. Han oppfører seg som en kuk på banen og av. Komboen er uslåelig og hadde glatt tatt prisen ekleste spiller i ligaen i min bok hadde det ikke vært for Tevez og Suarez. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Terry på og av banen er forskjellige personer. Det er nok det han som har skrevet artikkelen prøver å fremme. At enkelte tror Terry er lik av banen er sikkert helt naturlig. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 http://www.youtube.com/watch?v=KiCa89Xofug Bellamy knows best. Ingen tvil om at Terry ikke er verdens mest sympatiske mann. Det at han ser etter spillerne sine, som kan komme av ønsket om å bli sett på som en god leder, endrer ikke på det. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hva med å finne en video som beviser at Terry er en dritt av banen? At han har oppført seg merkelig på banen er ingen hemmelighet og heller ikke poenget. Poenget er hvilken person Terry er som ikke er så kjent for omverden. I tillegg til hvordan han opptrer som en leder av banen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har det noe å si for innholdet i artikkelen hvem som oversatt den? Skrevet av sa eg, og ja det har mye å si for innholdet. Det var som en dårlig skolestil på ungdomsskolen. Dessuten var eg vitterlig ikke mye imponert over "alt han gjør" utenfor banen. Men det er eg sjeldent av disse spillerne med uendelig inntekt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har det noe å si for innholdet i artikkelen hvem som oversatt den? Skrevet av sa eg, og ja det har mye å si for innholdet. Det var som en dårlig skolestil på ungdomsskolen. Dessuten var eg vitterlig ikke mye imponert over "alt han gjør" utenfor banen. Men det er eg sjeldent av disse spillerne med uendelig inntekt. Har du lest orginalartikkelen på islandsk da siden du kan uttale deg om den som har skrevet den? Hvor mye hadde chelseaspillerene sånn ca i lønn i 2002? Tror ikke det var like mye som nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Nei, lønnsutviklingen har vært formidabel, men de hadde vel til egg og bacon tenker eg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Chelsea team for Everton: Cech, Bosingwa, Ivanovic, Luiz, Cole, Essien, Meireles, Lampard, Sturridge, Torres, Mata. Kjipt med ingen Cahill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Vi må ha minimalt med tro på Lukaku. Sturridge har vært mildt sagt ELENDIG i 3 kamper. Allikevel går han foran. Endret 11. februar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Begynner å bli mektig lei av Bosingwa. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Drittlei Torrs nå, blir fysisk dårlig hver gang jeg ser han i lagoppstillingen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Torres er vel en av de bedre? Han har dessverre fått Bosingwa forbannelsen hos enkelte av supporterne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det er vel ikke uten grunn, men det blir for dumt å ta han av med tanke på erstatterne vi har på benken når dette er Torres sin "siste" sjanse før Drogba kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå