Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hva var det som var så annerledes i perioden før Roman egentlig? De kjøpte seg like mye til suksess for penger de ikke hadde under Ken Bates også. Han kjørte klubben så skakk som det overhodet er mulig. De hadde vel nærmere en milliard i gjeld da Roman tok over hvis jeg ikke husker feil.

 

Det som er fakta er at Chelsea har kommet dit de har vært i hele PL-æran ene og alene pga bruk av penger de ikke selv har gjort seg fortjent til, akkurat som City nå. For meg er Chelsea intet annet enn et annenrangs Millwall med omtrent samme type kjernefans selv om dette (forståelig nok) forandrer seg sakte men sikkert i takt med den sportslige suksessen.

 

Betyr det at jeg ikke respekterer Chelsea-fans? Overhodet ikke, synes det er imponerende å stå rakrygget mtp. alt dette.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Måten de brukte penger på før ville få konsekvenser, det var mer et forsøk i å få profitt ved å gå litt i minus først. Gotta spend money to make money. Litt sånn som RBK har prøvd de senere årene i TL, som de har måttet betale for nå.

 

Uansett kom de i økonomisk uføre like mye på grunn av ting som ikke forsterket laget deres ala Winston Bogarde, som det de gjorde av kjøpene av spillerne som forsterket laget.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Elendig kamp idag, når vi klarer å prestere med 3 mål, med et nydelig mål fra mata. Men vi klarer ikke å prestere bedre en at vi slepper inn 3 mål i 2 omg, da begynner det å bli litt ille. Spesielt med to helt unødvendige taklinger av Sturiddge og Ivanovic. Howard webb dømte vell en ganske fin kamp, bortsett hva det ene innkastet som kunne reddet Chelsea fra å få 3-3.

 

Men jeg begynner å bli lei av at supporterne skylder på Villas Boas nesten 100%, greit at det er han som planlegger defensiv fotball, men det er vell ikke Boas som spiller fotballen?

 

Men jaja, 3-0 kan snues til 3-3 like fort som 0-0 kan snues til 3-0...

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med kampen med tanke på alle skadene og utvisningene, ihvertfall om vi ser i forhold til at united fikk tilbake store spillere. Cahill virket frisk og er absolutt brukbar for laget. Kanskje litt skuffet over Torres om vi ser bort i fra det fantastiske innlegget.

Lenke til kommentar

Var paa brua i dag, jeg. Kunne vel ikke faatt mere valuta for pengene, paa mange maater. Sinnsytk spennende berg og dal-bane. Men prestasjonen var tidvis helt jaevlig. Ingen som gidder utpaa der. Ingen som gidder noe i forsvar. Ingen gaar paa loep, ingen sender stikkere, vi nekter aa ta overganger og i det hele tatt. Mirakuloest at vi scorte tre maal. Men United sine kom jo helt ut av det blaa de ogsaa (begge straffene var jo ikke-situasjoner), saa til dels var uavgjort rettferdig. Fortjente definitivt ikke 3p i alle fall.

 

SB var gode greier, men stemningen var i grunn litt skuffende.

Lenke til kommentar

Håper ikke du var en av dem som buet på Ferdinand. Alltime low og mildt sagt jævlig flaut, godt å se at oppførselen fordømmes over i uk i alle fall. Greit å stå bak spilleren deres, men å bue på broren til en som (sannsynligvis, for å være diplomatisk) er utsatt for rasisme grenser til motbydelig. Ikke lenge siden CFC fansen kastet bananer på negere, så kanskje ikke så rart noe henger ved. Det er jo i "den" delen av London. Hørte United fansen godt for øvrig, men sånn er det for alle toppklubber da bortefansen består av diehards og briter, mens det er møe turister på hjemmekampene.

 

Godt gjort å få gressmatta i så god stand forresten, kudos til banemannskapet deres for det.

Endret av toppmeis
Lenke til kommentar

Som sagt, stemningen var skuffende greier. Skjoente ikke helt greia med buinga paa Rio, og United-fansen var mer imponerende enn CFC-fansen. Jeg reiste med familie, onkel hadde bestilt veldig turist-billetter. Bra plass aa se kampen fra, men var ikke akkurat mye synging. Jeg ble sett rart paa om jeg ropte, omtrent.

Lenke til kommentar

Etter å ha gått noen runder med meg selv etter skuffelsen i går, så var ikke kampen så forferdelig. For en gangs skyld viser laget en mentalitet og motivasjon til å jobbe og da ser vi hvilke kvaliteter som hviler i troppen vår. Noen sier at det første målet var heldig, men ut i fra reprisene jeg har sett virket det som om Sturridge bevisst skjøt ballen i Evans når han stod i en slik posisjon.

 

Vi scoret tre mål og skapte mye mer enn United. Hadde det ikke vært for en brilliant De Gea kunne vi scoret både 4 og 5 med et lekkert frispark akkurat i krysset og en slegger fra Cahill i det absolutt siste spillesekund(gud hvor deilig det hadde vært hvis den går inn). Uansett så hadde vi fortjent å vinne denne, men det var unødvendig å skape så mye trøbbel for oss selv som vi gjorde i forsvar.

Lenke til kommentar

Som United-supporter vil jeg si det var forferdelig. Sturridge prøver vel å treffe mannen som står alene foran mål, og han hadde fått ballen om ikke de Gea sparket den i Evans.

 

Ellers så jeg ikke at Chelsea skapte så mye mer enn United. Det var vel heller at dere var dødelig effektive med 3 mål på 4 sjanser.

Lenke til kommentar

"In January 2010, a super-injunction was imposed by a High Court judge preventing the media from reporting allegations that Terry had had a four-month affair in late 2009 with Vanessa Perroncel, the former girlfriend of Wayne Bridge, his former Chelsea and England teammate.[72] The injunction was lifted a week later,[73][74][75] and the British media – especially the tabloid press – covered the rumours in great detail in the days following.[76] The News of the World and the Mail on Sunday subsequently printed apologies to Perroncel for breaching her privacy and stated that the story was "untrue in any case".[77] Perroncel maintains that the alleged affair never took place.[78] The allegations led to Capello dropping Terry from the England captaincy on 5 February 2010, replacing him with Rio Ferdinand.[44][45][79] Terry was reinstated as captain the following year." - http://en.wikipedia.org/wiki/John_Terry#Controversies

 

Jeg trodde det var kona til Bridge og at det var helt klare beviser for dette jeg. Er Wikipedia missledende i dette avsnittet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...