Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Ok, vi er nødt til å prøve noe nytt og vi har vel egentlig ikke så mye annet valg enn å bruke Torres på søndag.

 

Cech

Cahill - Terry

Bosingwa - Romeu - Bertrand

Essien - Lampard

Mata

Sturridge - Torres

 

Sturridge og Mata i posisjoner som de sanssynligvis vil trives bedre i. David Silva er en ganske lik spiller som Mata og hadde et dårlig første år i City på vingen, men blomstrer nå i en offansiv midtbanerolle. Sturridge er en mann som tydelig er bedre til å komme i scoringsposisjoner og få ballen i nettet enn å legge opp assist til andre spisser. Dessuten vil wingbackene Bosingwa og Bertrand(hvis han forhåpentligvis får spilletid) få mer offansive roller som de sanssynlig trives med.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Chelsea FC @chelseafc

4 hours to go until @Torres is on FridayNightLive #CTV use #asktorres for your questions & we kick off at 6.30, hope u can join us! (GS)"

 

Ser ikke helt hvordan dette skal gjøre ting bedre. Torres så forhåpentligvis ikke alt det dritet som ble skrevet på #asktorres.

Lenke til kommentar

Hallo. Skal over dammen i midten av Mars og vurderer Chelsea-Tottenham. Noen av dere som har peiling på hvor jeg kan få tak i billetter? Er villig til å melde meg inn i en slags supporterklyubb om dette skulle hjelpe min sjanse til å få billetter.

 

Så vidt jeg vet må du kan du melde deg inn i CSN og kjøpe TrueBlue medlemskap og med det kjøpe billetter gjennom CSN. Da får kun DU kjøpt billetter og kan da ikke kjøpe med til andre. Skal du ha med flere kan du f.eks. bruke VING, som forsovet er offisiell samarbeidspartner med CSN. Selv brukte jeg Viatours og er strålende fornøyd med det. Skal du kjøpe gjennom Ving må du også være CSN medlem, det må man ikke gjennom f.eks. Viatours.

Lenke til kommentar
Men hvorfor skal de se filmer fra en æra som skjedde før de begynte å følge Chelsea? Pre Roman?

 

wtf_is_this_shit_Very_Disturbing_Childrens_Book_RE_We_dont_say_ampquotGermanampquot_in_America-s400x297-59009.jpg?1324142033

 

Sorry, men sånne poster blir bare for dumme. Folk kan ikke se gode klipp fra tidligere storhetstider bare på grunn av at man ikke fulgte klubben på den tiden? Alltid fint å få fylt opp med litt kultur og historie. (inb4 lolol chel$ea har ikke historie)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jo, eg gjør det. En av klubbene eg likte godt.

 

Zola og co? FANTASTISK periode.

 

Roman raserte alt. Men laget et vinnerlag. Kult det. Eg har full rett til å ikke like det.

 

Uten å bli kalt for sopp :!:

 

Pøh. Det er ingen av dere som bryr dere om historien før Roman begynte å pepre klubben med rubler.

Vel, jeg har i grunn ingenting å bevise for deg, men kjipt at du drar alle under en kam og tar slike beslutninger og legger frem et så svakt argument.

Nei, du har faktisk rett. Og eg mente ikke alle.

 

Beklager generalisering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...