Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ramires ute en måned. Hvilket betyr at vi mister han mot United. Får håpe virkelig at Essien er spillesugen og kan hjelpe oss i mellomtiden!

 

Kan også legge til at Hazard ikke kommer i dette vinduet. Han sier han har ting å gjøre og vil fortsette frem til sommeren. Han nevner også at han vil spille i PL til sommeren. Spørsmålet er: Hvilken klubb?

 

Kan legge til enda en ting: Chelsea kan bekrefte at vi skal signere en spiller til. Hvem tror dere det gjelder? Personlig tror jeg det er Kevin som blir presentert, selv om jeg håper det er en spiller som kan gå inn i laget og styrke det. Spesielt nå som Lampard og Ramires er ute med skade.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er vel bekreftet at han skal tilbake på lån ja. Hadde vært gøy å få sett litt av Piazon, men lurer på hvem som blir mest prioritert av han og Lukaku. Ellers er jeg spent på å se Cahill og å finne ut hvordan midtbanen blir seende ut. Tipper Meireles, Romeu og Malouda.

Lenke til kommentar

"The loss for the financial year was reduced from £70.9m to £67.7m.

 

Match day receipts and commercial revenues have held up well in the face of the continued economic turbulence faced by the wider economy.

 

We are well aware of our obligations under the UEFA financial fair play rules and expect the current year's profit and loss account to show a significant improvement." - http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2595109,00.html

Lenke til kommentar

Vet ikke om det kan kalles feigt eller ikke. Kommer helt an på skadesituasjonen til Essien og om han tåler å starte eller bare 15 min på slutten av kampene som det har vært i det siste. Er litt mer skuffet over at Bosingwa starter. Har Ivanovic og Luiz spilt sammen før som stoppere?

Lenke til kommentar

Jeg regner med at Essien ikke hadde vært med i troppen hvis han ikke tålte å spille mer enn 15 minutter. Bosingwa starter sikkert mest fordi AVB er redd og ikke tørr å kjøre Ivan - Cahill - Luiz - A. Cole. Ganske ny komponert den ville vært kontra det å kjøre Ivan og Luiz sammen. Blir spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...