Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Er i mot kjøp av Hazard. Han kan ikke spille CL, og Chelsea vinner ikke Premier League denne sesongen uansett. Bedre å gi Villas Boas å få målmaskineriet til å fungere, og da tenker jeg selvfølgelig spesielt på Torres. Chelsea har rykte som en kjøpeklubb, noe jeg gjerne forsvarer, men om de skal punge ut store summer for enda en spiller som det ikke er gitt at vil løse noen av "problemene", så skal jeg innrømme at det blir vanskeligere.

Kjør på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor troverdige ryktene er vet jeg ikke. Allikevel er det ganske mye snakk om Willian og Hazard om dagen. Så tenkte bare å posten en lite "update".

 

Med Hazard så er det ufattelig mye twitter vrøvl om han til Arsenal. Bare et lite søk på "Eden Hazard" så ser man ufattelig mye om at agenten til Hazard visstnok skal være i samtaler med Arsenal og at belgieren skal være klar om 48 timer. I går var det også snakk om at Tottenham hadde lagt inn et bud, men det var også bare bullshit.

 

Willian derimot til Chelsea har jeg tro på at kan skje. Kjedelig mtp. at jeg gjerne skulle sett han i Arsenal selv :p

Lenke til kommentar

Hvor troverdige ryktene er vet jeg ikke.

Hvorfor ikke finne noe som virker troverdig ved første øyekast om man skal poste en oppdatering?

 

De Bruyne tror jeg blir kjøpt av Chelsea nå, men det er nok minimum et og et halvt år til han er ferdig med utlån i første fase. Willian kan det godt hende ender opp i Chelsea i januar, mens Hazard tror jeg blir i Lille til sommeren uansett.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Ettersom det har vært utrolig mye snakk om Hazard til Chelsea og flere av de jeg følger retweetet det så tenkte jeg å dele litt. Alt før klubbene gjør det offisielt er rykter og derfor vanskelig å vite hva som er troverdig og hva som er oppspinn.

 

Klar over at det går rykter om flere spillere til Chelsea, men disse tre er det vel størst sjanse for at det skjer noe med. Om ikke AVB har holdt en overgang skjult, noe jeg tviler på.

Lenke til kommentar

John Chapman @BelgoFoot

De Bruyne watch: No change, move to Chelsa expected to go through for €9 mill , then loan back to Genk, then a "Courtois" move next season.

 

BelgoFoot slenger seg sjeldent på rykteflommen, så jeg blir overrasket om det ikke blir noe av dette kjøpet.

Lenke til kommentar

Kevin De Bruyne...skjønner ikke helt hypen..han er en årleit spiller..ikke no superman, han er heller ikke med i AVB sine planer, noe han har selv sagt. AVB godtar kjøpet siden klubben vil kjøpe han og har brukt mye resursser på å scoute han.

 

Så bruke 9 mill pund på en spiller som skal på lån minst 1,5 sesong til, muligens mer, og som i tillegg ikke er med i planene til treneren..hmm, skeptisk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...