Emils. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Chelsea have submitted an official offer of €35m for Eden Hazard Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Begynner å bli lei all denne kjøpingen. Jaja, blir spennende å muligens se noe av denne Eden Hazard som alle har snakket så godt om i et par år nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Chelsea have submitted an official offer of €35m for Eden Hazard Kilde? "GOAL: 1-0 to Chelsea, and Lucas Piazon scores after 23mins with a lovely finish following a break involving Mellis and Mitrovic #CFC (SL)" Endret 24. januar 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Official: Lille have signed Nolan Roux, A player similar to Eden Hazard, Maybe a replacement? Or maybe just a team-mate Aleks: https://twitter.com/#!/Chelsea7Althani Er bare rykte ang. Chelsea og Hazard Endret 24. januar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Vi får se hva som skjer i morgen. Kanskje vi får noen direkte uttalelser i fra klubbene. Mye penger, og vi får ikke brukt han i CL. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er sant. I tillegg er det mye snakk om Willian. Summen for Hazard blir vel €35, mens Shaktar skal ha £33 for Willian. Da begynner det å bli en del penger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kom det ikke ut noen nyheter i dag om at eieren av Shaktar og Roman var gode venner og at vi kunne få han for 16? Kan se om jeg finner det igjen. Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Æsj!! Håper ikke dere stikker av med Hazard! ynwa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Bra Chelsea er sparsomme med penger, utenkelig at Roman kjøper begge. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Roman Abramovich is friends with Rinat Akhmetov (Shakhtar's Chairman) and Ramires & David Luiz may try and 'persuade' Willian to join. #CFC TKK sier også at Willian kan være en spennende spiller. Så lenge det kommer fra han så tror jeg faktisk Willian er en spiller vi kan ha forhåpninger til. -------------- Dere kjenner Roman. Penger er ikke et problem. Endret 24. januar 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Her er den: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/9034260/Chelsea-told-16.8-million-Willian-bid-will-be-enough-for-Roman-Abramovichs-club-to-land-highly-rated-Brazilian.html Ser uansett for meg at Hazard går til en klubb som er villige til å gi mer lønn. Har fått inntrykket at Chelsea prøver å kutte ned på lønningene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Tviler på at Roman lar lønn være grunnen til at Hazard ikke kommer til Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Vel, vi må kutte ned med tanke på fremtidige fairplay regler. Dette tror jeg Roman er veldig klar over. Mener å huske at Mata fikk en ganske så lav lønn i forhold til mange andre, også var det vel det som utsatte Cahill-overgangen en stund. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Official: Lille have signed Nolan Roux, A player similar to Eden Hazard, Maybe a replacement? Or maybe just a team-mate Aleks: https://twitter.com/#!/Chelsea7Althani Er bare rykte ang. Chelsea og Hazard Nolan Roux er da en spiss, ikke ving. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg vet ingenting om han. Hentet det fra twitter. Flere medier som melder det. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 ja, hvordan blir det egentlig med de økonomiske reglene nå? hakke satt meg helt inn, men trodde man måtte gå i minst null, eller er det snakk om et tre års perspektiv? Kjøpes Hazard for 35, så må vi jo nesten selge et halvt lag for å få inn så mye.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har store vanskeligheter med å se for meg Hazard i Chelsea. Gutten kan nærmest velge og vrake i toppklubber. En spiller ala Willian er heller en spiller jeg har større tro på en overgang for. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Feruz scoret 2 mål for reserve laget mot Norwich i dag. Endte 3-3 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Er i mot kjøp av Hazard. Han kan ikke spille CL, og Chelsea vinner ikke Premier League denne sesongen uansett. Bedre å gi Villas Boas å få målmaskineriet til å fungere, og da tenker jeg selvfølgelig spesielt på Torres. Chelsea har rykte som en kjøpeklubb, noe jeg gjerne forsvarer, men om de skal punge ut store summer for enda en spiller som det ikke er gitt at vil løse noen av "problemene", så skal jeg innrømme at det blir vanskeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå