Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Like mye som deg.

For 500 millioner bør han vel dominere litt mer enn en skarve student som ikke en gang spiller på Chelsea. Men siden jeg ikke tar opp noen plass i lagoppstillingen, har jeg indirekte vært en større bidragsyter enn Torres. 500 millioner og Chelsea har tapt mange poeng på å bruke han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i huleste skal vi benke Torres?

 

Fordi han i dag endte opp med å spille sin 17 strake kamp uten scoring, noe som er hovedoppgaven til en spiss. Hadde ikke det vært for at han gjør mye annet bra utenom å score ville jeg ha plassert han på reservelaget til han begynner å score jevnlig. Å la andre få slippe til på spissplass som f.eks. Daniel Sturridge og plassere Torres på vingen kunne ha vært en mulighet.

Lenke til kommentar

Det er forskjell på 1 og 17 kamper. Det hjelper lite hvor mange sjanser han har, når han aldri setter dem. Sturridge har prestert stort i år og forskjellen er vel at han stort sett setter sjansene han får - Torres har vel hatt en god del store sjanser i de 17 målløse kampene på rad han har spilt.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Han har hatt en del assist i år og bidratt mer i sluttfasen av angrepet enn å avslutte det. Det viktigste her tenker jeg er å sette Sturridge, som har en mye større utelling på målsjansene sine, i en posisjon hvor han kommer til flere sjanser, Sturridge er egentlig en spiss og ikke ving. Det er ikke sikkert det kommer til å fungere, men skal vi fortsette å ha en mann som ikke scorer i en så viktig posisjon? Det viktigste er å prøve noe nytt.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Enig i det du skriver. Dersom Frank fikk strekk i dag er han vel ikke aktuell for neste kamp. David Luiz spilte en grei kamp i dag og bør vel få starte neste kamp og bli byttet ut mot Cahill i andre omgang.

 

Håper vi stiller slik:

 

Cech

Ivanovic - Luiz - Terry - Cole

Romeu

Ramires - Essien

Torres - Sturridge - Mata

Lenke til kommentar

Roman Abramovich is friends with Rinat Akhmetov (Shakhtar's Chairman) and Ramires & David Luiz may try and 'persuade' Willian to join. #CFC

 

TKK sier også at Willian kan være en spennende spiller. Så lenge det kommer fra han så tror jeg faktisk Willian er en spiller vi kan ha forhåpninger til.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...