Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overgangen tok sin tid, men er godt å få penn på papir. Han har blitt tildelt trøyenummer 24, altså ikke 25 som enkelte spekulerte i.

 

Han vil kunne spille for oss i FA Cupen da han hviltes når Bolton spilte mot Macclesfield Town.

 

Har troen på Cahill, er godt å få tilbake litt av den bredden i forsvaret igjen etter Alex ville bort.

 

Selvfølgelig er det sportslige en faktor i en slik overgang. Bunnlag til topplag... Ganske enkel matte. Skal være passe dum om du tror lønnen er ene og alene grunnen. Eller hva Solaar?

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Solaar tror nok lønnen er det eneste som har spilt inn ja.

 

Uansett. Kan bli bra dette mot Norwich. Ivanvoic skal være klar til denne kampen, samme gjelder Sturridge og ikke minst fikk Essien noen minutter. Jeg håper vi stiller med disse 4 bak; Ivan - Cahill - Terry - A. Cole. Luiz har vært fryktelig ustabil og langt under hva han egentlig står for. At fyren er fremtiden har jeg ingen problemer med å si, men vi må finne tilbake til balansen.

 

Midtbanen våre håper jeg blir Ramires/Essien - Romeu - Lampard. Ramires burde spille hvor han liker seg best, det er der vi har mest nytte av han. I tillegg har Meireles vært dårlig de siste kampene og burde settes ut av laget til denne.

 

Så håper jeg vi starter med Sturridge - Torres - Malouda på topp. Sturridge er utvilsomt en bedre ving enn hva Ramires er. Innleggene fra høyresiden har vært dårlig i hans fravær og vi trenger ekstrem fart og 1 mot 1 - registrert til Sturridge. Mata har også vært fraværende i det siste og burde kanskje hviles eller benkes.

Lenke til kommentar

Synest det er litt Torres sitt ansvar å foreta ekstra trening for å fikse opp i sine egne problemer.

Hva er poenget ditt? At det er noe han burde gjøre alene uten hjelp?

 

Uansett, ryktene rundt Hazard fortsetter å rulle: "The Daily Mail reported over the weekend that Hazard’s own agent was expecting the Blues to submit a bid of around £25m for the player, and now they claim that sources at Lille think the 21-year-old has already discussed personal terms with Chelsea." - http://football-talk.co.uk/58333/transfer-news-hazard-saga-finally-nearing-an-end/

 

Fremdeles ikke noe mer enn bare rykter i mine øyne, men tror han ikke hadde vært dum som ving.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å se hvor Hazard skal passe inn i Real Madrid. Tror gutten er ute etter fast spilletid (og det trenger han hvis han vil være blant verdens beste om noen år) og Real Madrid med Özil, Ronaldo, Di Maria, Kaká og Callèjon er definitivt nødt til å kvitte seg med noen hvis Hazard skal komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...