Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Istede for at det er 100 fortjisser her som rakker ned på chelsea fan så kan dem la være.

Jeg er en stor og trofast chelsea fan. Vært det snart i 10 år av en alder jeg er idag på 18 = ). Til neste år blir det veldig spennende i pl. Vil tippe det blir 3 lag som kommer til og kjempe til siste slutt. Det blir manutd, arsenal og chelsea. Liverpool trenger 1 år til før dem holder seg stabilt med dem andre lagene = ).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en stor og trofast chelsea fan. Vært det snart i 10 år av en alder jeg er idag på 18 = ). Til neste år blir det veldig spennende i pl. Vil tippe det blir 3 lag som kommer til og kjempe til siste slutt. Det blir manutd, arsenal og chelsea. Liverpool trenger 1 år til før dem holder seg stabilt med dem andre lagene = ).

8760120[/snapback]

Er du medlem på www.chelseafc.no?

Lenke til kommentar
Istede for at det er 100 fortjisser her som rakker ned på chelsea fan så kan dem la være.

Noen av de siste innleggene du sikta til eller sier du det bare generelt?

8760190[/snapback]

Tror ikke han har tatt seg tid til å lese tråden.

Han mener sikkert fjortisser og folk genrelt som ikke liker Chelsea. Etter min mening har det vært lite av fjortis innlegg i det siste...

Lenke til kommentar
Jo, får da får man håpe at Mourinho holdef kjeften sin...

8788368[/snapback]

La mannen gi oss alle en fin latter. Jeg tar ham med humor jeg, mannen er et komisk geni.

8790982[/snapback]

Ikke lett å ta alt han sier med humor når han f.eks går løs på Ronaldos harde oppvekst bla.

Lenke til kommentar
Jo, får da får man håpe at Mourinho holdef kjeften sin...

8788368[/snapback]

La mannen gi oss alle en fin latter. Jeg tar ham med humor jeg, mannen er et komisk geni.

8790982[/snapback]

Ikke lett å ta alt han sier med humor når han f.eks går løs på Ronaldos harde oppvekst bla.

8791416[/snapback]

Den kommentaren hans fikk i hvertfall meg til å smile bredt ;)

Lenke til kommentar
Han er slettes ikke dum, han regner seg Rafa og Milans trener som de beste i den generasjonen ;) Han sier smarte ting og...

8791095[/snapback]

Helt ærlig. En manager som såvidt klarer å kapre 3. plassen i PL på målforskjell er etter min mening ikke blandt de aller aller beste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han er slettes ikke dum, han regner seg Rafa og Milans trener som de beste i den generasjonen ;) Han sier smarte ting og...

8791095[/snapback]

Helt ærlig. En manager som såvidt klarer å kapre 3. plassen i PL på målforskjell er etter min mening ikke blandt de aller aller beste.

8792172[/snapback]

Men en manager som klarer to CL-finaler på tre år, er det.

Lenke til kommentar

8791095[/snapback]

8792172[/snapback]

Men en manager som klarer to CL-finaler på tre år, er det.

8792546[/snapback]

Med mye mindre penger å rutte med enn de to klubbene over i ligaen :)

Lenke til kommentar
Med mye mindre penger å rutte med enn de to klubbene over i ligaen :)

8792869[/snapback]

De to siste årene, hvem har kjøpt flest spillere av Benitez og Ferguson? Denne våren ikke inkludert.

Å må bare si en ting, hvem har ikke spilt fotball de tre siste årene i CL?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Å må bare si en ting, hvem har ikke spilt fotball de tre siste årene i CL?

8792927[/snapback]

Huh? Dommerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...